morarugeorge Postat Aprilie 27, 2005 Share Postat Aprilie 27, 2005 Are cineva idee cati cai are, cuplu alea alea un kawasaki ninja 250R ... are cineva asa ceva? http://www.kawasaki.com/html/motorcycles/s.../250r_frame.asp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Aprilie 27, 2005 Share Postat Aprilie 27, 2005 Power for the NinjaÂŽ 250R comes from a high-revving, liquid-cooled, in-line twin-cylinder four-stroke engine featuring dual overhead cams and four valves per cylinder. Engine: Type: Four-stroke, DOHC, 8-valve parallel twin Displacement: 248cc Bore and Stroke: 62.0 x 41.2mm Fuel System: Keihin CVK30 x 2 Compression Ratio: 12.4:1 MPG: NA Drivetrain: Transmission: Six-speed Final Drive: Chain Front: Hydraulic telescopic fork Rear: UNI-TRAKÂŽ system with single shock Wheels and Tires: Front: 100/80 x 16 tire Rear: 130/80 x 16 tire Dimensions: Length: 80.1 in. Seat Height: 29.3 in. Rake and Trail: 27 degrees / 3.3 in. Wheelbase: 55.1 in. Weight: 304 lbs. dry Fuel Capacity: 4.8 gals. Miscellaneous: Colors: Metallic Nocturne Blue/Pearl Chateau Gray, Galaxy Silver/Ebony, Pearl Chrome Yellow/Pearl Chateau Gray Datele sunt pentru modelul din 2004 Mai revin imediat cu alte detalii Edit: 40 de cai putere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Aprilie 27, 2005 Autor Share Postat Aprilie 27, 2005 da, chiar si modelul 2004 imi palce si vreau sa-mi iau unul nou... dar putine informatii pe site. la cele 65 de kg ale mele si 45 ale sotiei si 1 an experienta... cred ca este ceea ce vreau (si relativ ieftina). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Aprilie 27, 2005 Share Postat Aprilie 27, 2005 Motorul este deosebit de fiabil din cate am inteles. Daca ai posibilitatea sa il cumperi, atunci fa-o! Un motor excelent pentru inceput. Pentru mai multe date foloseste prietenul nostru, al tuturor, Google Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Aprilie 27, 2005 Autor Share Postat Aprilie 27, 2005 l-am tot intrebat...dar nu prea am gasit ce specificatii vreau... tu ai gasit ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Aprilie 27, 2005 Share Postat Aprilie 27, 2005 Uite Link: http://www.totalmotorcycle.com/buyersguide...50R-ZZ-R250.htm Sper sa-l gasesti folositor. Net-ul e plin de astfel de site-uri. Cauta-le si vei gasi raspunsurile la intrebarile tale Eu am dat search pe google kawasaki ninja 250R. Eventual adauga la cautare si "specification(s)" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Aprilie 27, 2005 Autor Share Postat Aprilie 27, 2005 daca are cineva asa ceva... as vrea sa aud opinia lui si performantele reale obtinute... caci pana la urma specificatiile sunt influentate de multe aspecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cico Postat Aprilie 27, 2005 Share Postat Aprilie 27, 2005 (editat) io am vrut sa cumpar un hornet de 250 cc din '96... m-am razgandit cand am inceput sa caut despre el....sunt putine in europa - piese putine...scumpe... baietii de pe forum au zis ca motoarele de viteza si de strada de 250cc sunt pentru piata japoneza... ma gandesc ca e bine sa iei in considerare si asta cu toate ca tu vrei una din 2004(poate ca astea sunt facute pt. europa si io ma bag aiurea:baldy: ,...daca e asea nu ma lua in seama) oricum bafta la cumparaturi Editat Aprilie 27, 2005 de cico Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Aprilie 28, 2005 Share Postat Aprilie 28, 2005 Eu am avut unul(ma rog era al fiului meu). Era din 2002(RAR-ul l-a "scos" din 2001). Radu(fimiu') s-a dat un sezon cu el si era f. multumit; l-am vandut lui Cristi Stanciu in Bucuresti care a fost entuziasmat de motor, acum este tot in Bucuresti la cel de al treilea proprietar care deasemeni este foarte multumit de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 30, 2005 Share Postat Aprilie 30, 2005 EU AM AVUT UNUL DE 250. PROBLEMA MEA (DAR SI A ALTORA) A FOST CA EU MERGEAM CU 150 SI TRECEA O GASCA CU 200 PE LINGA MINE SI EU I-MI DADEAM SEAMA CA SINT LA BLANA CU ACCELERATIA SI SARACUTUL MOTOR O SA-SI DEA SUFLETUL.SAU, MERGEAM PE DN1 SI DE MULTE ORI TREBUIAM SA MA DAU PE BANDA 1 CA VENEAU SMECHERII CU MERZANE, AUDI, BMW. LA DEPASIRI, TUROMETRUL AJUNGEA INSTANT LA ZONA ROSIE.PIESE DE SCHIMB=APROAPE 0, SI SCUMPE. ASTEA AU FOST PARTILE RELE,DAR NU TOATE. IN PLUS MOTOCICLETA SE ADRESEAZA CELOR SUB 1.70m PARTI BUNE: CONSUM MIC, FORTE USOR DE PILOTAT IN TRAFIC AGLOMERAT IN BUC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arunescu Postat Aprilie 30, 2005 Share Postat Aprilie 30, 2005 Edgji / JAGI cum sta cu fiabilitatea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaO Postat Aprilie 30, 2005 Share Postat Aprilie 30, 2005 mda...ala din poza e ZZR de 250 nu e Ninja, eu zic ca e mare diferenta intre ZZR si EX, in fine se confunda usor. ce sa zic Ninja de 250...d'asta am vrut si eu sa imi iau, la mana a 2-a, dar pe la noi nu prea se gasesc si ma gandeam sa fac un imprumut pt o ninja, dar m-am hotarat sa imi iau ceva necarenat la inceput ca sa nu plang dupa plastic, asa...just in case....adica Doamne Fereste asa...unde vreau sa ajung...eu m-am documentat si am citit o gramada de ninja asta mica si toti care si-au luat spun ca este subestimata si prin oras este foarte buna, chiar si pe autostrada...si baietii erau de prin california...bine ca ei dupa ce cumpara un motor hopa ii pun o toba sport, asta mai adauga ceva cai putere. bottom line...pt inceput este un motor foarte BUN!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Mai 2, 2005 Share Postat Mai 2, 2005 Jagi are dreptate, cu o singura mentiune 150 km./h cred ca este de ajuns pt. un incepator si dupa cate stiu in "state" se gasesc piese pt ca este un model "dedicat" acestei piete. Despre fiabilitate nu pot sa zic decat din auzite(de bine) pt. ca l-am vandut la 9800km. Da este o mare diferenta ZZR este denumirea comerciala in Europa pt EX Alooo.. Tao nu confunda ZX-R 250 (patru in linie) care este superior EX-ului sau cum i se spune in Europa ZZR sau in Japonia,Canada,SUA NINJA (care este cu doi in linie) Iata mai jos specificatiile motorului care l-ai vazut in poza Model Identification Year & Model â01 EX250-F15:NINJA 250R General Specifications Engine Engine Type 4-stroke, Inline, 2-cylinder, DOHC, Liquid cooled, 8-Valve, counterbalancer Displacement 248 cc Bore x Stroke 62.0 x 41.2 mm Compression Ratio 12.4:1 Maximum HP 40,9 at 11,000 rpm Maximum Torque 2.5 kg-m at 10,000 rpm Carburetor Keihin CVK30 (2) Constant velocity, Diaphragm-type Ignition System 12 V Battery & Coil, Transistorized Breakerless Ignition Advance Electronic Crankshaft Rotation Counterclockwise from LH side Firing Interval/Order 180 Cylinder Material Aluminum alloy with ferrous sleeves Fuel Min 91 Research/87 Avg. Oct. Unleaded OK Coolant 50% distilled water /50% ethylene glycol base antifreeze. âCapacity 1.0 liter âLevel Level with radiator filler neck. Transmission Clutch Type Wet, Multi-disc, Manual Transmission 6-speed, Constant mesh, Return shift Shift Pattern (Bottom up) 1-N-2-3-4-5-6 (w/Neutral Finder) Gear Ratios â1st 2.60 (39/15) â2nd 1.79 (34/19) â3rd 1.41 (31/22) â4th 1.16 (29/25) â5th 1.00 (27/27) â6th 0.89 (25/28) Primary Ratio 3.09 (71/23) Final Ratio 3.21 (45/14) Overall Ratio (Top Gear) 8.86 Chassis Wheelbase 1400 mm Seat Height 745 mm Ground Clearance 155 mm Dry Weight 138 kg (US,CN) 138.5 kg (CA) Curb Weight 161 kg (US,CN) 161.5 kg (CA) Max Recom Load 155 kg Fuel Tank Capacity 18.0 liter Tire Size âFront 100/80-16 50S Tubeless âRear 130/80-16 64S Tubeless Brake Type âFront Single Hydraulic Disc âRear Single Hydraulic Disc Brake Size âFront 232 mm âRear 207 mm Wheel Travel âFront 140 mm âRear 130 mm Color Lime Green (7F) Firecracker Red (B1) VIN Range JKAEXMF1 1A077001 â Engine No. Range EX250EE015170 â ? Engine No. Location RH top crankcase, below carburetor Tuning Specifications Engine Cylinder Head Torque o= Step âNuts In sequence: 8 6 2.5 kg/m 1.2 kg-m Warm up Retorque cold Valve Clearance (Cold) Intake: 0.08-0.13 mm Exhaust: 0.11-0.16 mm âAdjustment Method Rocker arm screw Compression Pressure Spark Plug NGK C8HSA or ND U24FS-L (USA) NGK CR8HS (Canada) âGap .6-.7 mm Ignition Timing âIdle 10 BTDC (âFâ mark) at 1,300 rpm (US, CN) 5 BTDC (âFâ mark) at 1,500 rpm (CA) âFull 42 BTDC (âFâ mark) at 4,500 rpm (US, CN) 42 BTDC (âFâ mark) at 4,500 rpm (CA) Air Screw Sealedânot adjustable Idle Speed 1300 Âą100 rpm (US,CN) 1500 Âą100 rpm (CA) Engine Oil SE Class SAE 10W40, 10W50, 20W40, 20W50 âw/Filter Change 1.9 liter âNo Filter Change 1.5 liter âLevel On center stand, wait 5 min, middle of window Chassis Fork Oil SAE 10W20 âCapacity 202.5-210.5 cc, each âLevel 226 Âą2 mm Tire Pressure (Cold) âFront 2.00 kg/cm2 âRear 2.25 kg/cm2 Drive Chain Slack 20-30 mm (on center stand, tightest point, STD) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.