Sari la conținut

kawasaki ninja 250cc


morarugeorge
 Share

Postări Recomandate

Are cineva idee cati cai are, cuplu alea alea un kawasaki ninja 250R ... are cineva asa ceva?

 

http://www.kawasaki.com/html/motorcycles/s.../250r_frame.asp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Power for the NinjaÂŽ 250R comes from a high-revving, liquid-cooled, in-line twin-cylinder four-stroke engine featuring dual overhead cams and four valves per cylinder.

 

Engine:

Type: Four-stroke, DOHC, 8-valve parallel twin

Displacement: 248cc

Bore and Stroke: 62.0 x 41.2mm

Fuel System: Keihin CVK30 x 2

Compression Ratio: 12.4:1

MPG: NA

 

Drivetrain:

Transmission: Six-speed

Final Drive: Chain

Front: Hydraulic telescopic fork

Rear: UNI-TRAKÂŽ system with single shock

 

Wheels and Tires:

Front: 100/80 x 16 tire

Rear: 130/80 x 16 tire

 

Dimensions:

Length: 80.1 in.

Seat Height: 29.3 in.

Rake and Trail: 27 degrees / 3.3 in.

Wheelbase: 55.1 in.

Weight: 304 lbs. dry

Fuel Capacity: 4.8 gals.

 

Miscellaneous:

Colors: Metallic Nocturne Blue/Pearl Chateau Gray, Galaxy Silver/Ebony, Pearl Chrome Yellow/Pearl Chateau Gray

 

 

Datele sunt pentru modelul din 2004 :lol: Mai revin imediat cu alte detalii

 

Edit: 40 de cai putere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, chiar si modelul 2004 imi palce si vreau sa-mi iau unul nou... dar putine informatii pe site.

 

la cele 65 de kg ale mele si 45 ale sotiei si 1 an experienta... cred ca este ceea ce vreau (si relativ ieftina).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite Link: http://www.totalmotorcycle.com/buyersguide...50R-ZZ-R250.htm

 

Sper sa-l gasesti folositor. Net-ul e plin de astfel de site-uri. Cauta-le si vei gasi raspunsurile la intrebarile tale :lol:

 

Eu am dat search pe google kawasaki ninja 250R. Eventual adauga la cautare si "specification(s)"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca are cineva asa ceva... as vrea sa aud opinia lui si performantele reale obtinute... caci pana la urma specificatiile sunt influentate de multe aspecte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am vrut sa cumpar un hornet de 250 cc din '96...

m-am razgandit cand am inceput sa caut despre el....sunt putine in europa - piese putine...scumpe...

 

baietii de pe forum au zis ca motoarele de viteza si de strada de 250cc sunt pentru piata japoneza...

 

ma gandesc ca e bine sa iei in considerare si asta cu toate ca tu vrei una din 2004(poate ca astea sunt facute pt. europa si io ma bag aiurea:baldy: ,...daca e asea nu ma lua in seama) :lol:

 

oricum bafta la cumparaturi :lol: :lol:

Editat de cico
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut unul(ma rog era al fiului meu). Era din 2002(RAR-ul l-a "scos" din 2001).

Radu(fimiu') s-a dat un sezon cu el si era f. multumit; l-am vandut lui Cristi Stanciu in Bucuresti care a fost entuziasmat de motor, acum este tot in Bucuresti la cel de al treilea proprietar care deasemeni este foarte multumit de el.

post-10-1114707804_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EU AM AVUT UNUL DE 250. PROBLEMA MEA (DAR SI A ALTORA) A FOST CA EU MERGEAM CU 150 SI TRECEA O GASCA CU 200 PE LINGA MINE SI EU I-MI DADEAM SEAMA CA SINT LA BLANA CU ACCELERATIA SI SARACUTUL MOTOR O SA-SI DEA SUFLETUL.SAU, MERGEAM PE DN1 SI DE MULTE ORI TREBUIAM SA MA DAU PE BANDA 1 CA VENEAU SMECHERII CU MERZANE, AUDI, BMW. LA DEPASIRI, TUROMETRUL AJUNGEA INSTANT LA ZONA ROSIE.PIESE DE SCHIMB=APROAPE 0, SI SCUMPE. ASTEA AU FOST PARTILE RELE,DAR NU TOATE.

IN PLUS MOTOCICLETA SE ADRESEAZA CELOR SUB 1.70m

PARTI BUNE:

CONSUM MIC, FORTE USOR DE PILOTAT IN TRAFIC AGLOMERAT IN BUC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda...ala din poza e ZZR de 250 nu e Ninja, eu zic ca e mare diferenta intre ZZR si EX, in fine se confunda usor.

 

ce sa zic Ninja de 250...d'asta am vrut si eu sa imi iau, la mana a 2-a, dar pe la noi nu prea se gasesc si ma gandeam sa fac un imprumut pt o ninja, dar m-am hotarat sa imi iau ceva necarenat la inceput ca sa nu plang dupa plastic, asa...just in case....adica Doamne Fereste :lol:

 

asa...unde vreau sa ajung...eu m-am documentat si am citit o gramada de ninja asta mica si toti care si-au luat spun ca este subestimata si prin oras este foarte buna, chiar si pe autostrada...si baietii erau de prin california...bine ca ei dupa ce cumpara un motor hopa ii pun o toba sport, asta mai adauga ceva cai putere.

 

bottom line...pt inceput este un motor foarte BUN!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi are dreptate, cu o singura mentiune 150 km./h cred ca este de ajuns pt. un incepator si dupa cate stiu in "state" se gasesc piese pt ca este un model "dedicat" acestei piete.

Despre fiabilitate nu pot sa zic decat din auzite(de bine) pt. ca l-am vandut la 9800km.

Da este o mare diferenta ZZR este denumirea comerciala in Europa pt EX

Alooo.. Tao nu confunda ZX-R 250 (patru in linie) care este superior EX-ului sau cum i se spune in Europa ZZR sau in Japonia,Canada,SUA NINJA (care este cu doi in linie)

Iata mai jos specificatiile motorului care l-ai vazut in poza

 

Model Identification

Year & Model â01 EX250-F15:NINJA 250R

General Specifications

Engine

Engine Type 4-stroke, Inline, 2-cylinder, DOHC, Liquid cooled,

8-Valve, counterbalancer

Displacement 248 cc

Bore x Stroke 62.0 x 41.2 mm

Compression Ratio 12.4:1

Maximum HP 40,9 at 11,000 rpm

Maximum Torque 2.5 kg-m at 10,000 rpm

Carburetor Keihin CVK30 (2) Constant velocity, Diaphragm-type

Ignition System 12 V Battery & Coil, Transistorized Breakerless

Ignition Advance Electronic

Crankshaft Rotation Counterclockwise from LH side

Firing Interval/Order 180

Cylinder Material Aluminum alloy with ferrous sleeves

Fuel Min 91 Research/87 Avg. Oct. Unleaded OK

Coolant 50% distilled water /50% ethylene glycol base antifreeze.

âCapacity 1.0 liter

âLevel Level with radiator filler neck.

Transmission

Clutch Type Wet, Multi-disc, Manual

Transmission 6-speed, Constant mesh, Return shift

Shift Pattern (Bottom up) 1-N-2-3-4-5-6 (w/Neutral Finder)

Gear Ratios â1st 2.60 (39/15)

â2nd 1.79 (34/19)

â3rd 1.41 (31/22)

â4th 1.16 (29/25)

â5th 1.00 (27/27)

â6th 0.89 (25/28)

Primary Ratio 3.09 (71/23)

Final Ratio 3.21 (45/14)

Overall Ratio (Top Gear) 8.86

Chassis

Wheelbase 1400 mm

Seat Height 745 mm

Ground Clearance 155 mm

Dry Weight 138 kg (US,CN) 138.5 kg (CA)

Curb Weight 161 kg (US,CN) 161.5 kg (CA)

Max Recom Load 155 kg

Fuel Tank Capacity 18.0 liter

Tire Size âFront 100/80-16 50S Tubeless

âRear 130/80-16 64S Tubeless

Brake Type âFront Single Hydraulic Disc

âRear Single Hydraulic Disc

Brake Size âFront 232 mm

âRear 207 mm

Wheel Travel âFront 140 mm

âRear 130 mm

 

Color Lime Green (7F)

Firecracker Red (B1)

VIN Range JKAEXMF1 1A077001 â

Engine No. Range EX250EE015170 â ?

Engine No. Location RH top crankcase, below carburetor

Tuning Specifications

Engine

Cylinder Head Torque

o= Step âNuts In sequence: 8 6

2.5 kg/m 1.2 kg-m

Warm up Retorque cold

Valve Clearance (Cold) Intake: 0.08-0.13 mm

Exhaust: 0.11-0.16 mm

âAdjustment Method Rocker arm screw

Compression Pressure

Spark Plug NGK C8HSA or ND U24FS-L (USA)

NGK CR8HS (Canada)

âGap .6-.7 mm

Ignition Timing âIdle 10 BTDC (âFâ mark) at 1,300 rpm (US, CN)

5 BTDC (âFâ mark) at 1,500 rpm (CA)

âFull 42 BTDC (âFâ mark) at 4,500 rpm (US, CN)

42 BTDC (âFâ mark) at 4,500 rpm (CA)

Air Screw Sealedânot adjustable

Idle Speed 1300 Âą100 rpm (US,CN)

1500 Âą100 rpm (CA)

Engine Oil SE Class SAE 10W40, 10W50, 20W40, 20W50

âw/Filter Change 1.9 liter

âNo Filter Change 1.5 liter

âLevel On center stand, wait 5 min, middle of window

Chassis

Fork Oil SAE 10W20

âCapacity 202.5-210.5 cc, each

âLevel 226 Âą2 mm

Tire Pressure (Cold)

âFront 2.00 kg/cm2

âRear 2.25 kg/cm2

Drive Chain Slack 20-30 mm (on center stand, tightest point, STD)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...