devis Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Azi am fost la mecanic si acolo am vazut un tip cu un Aprilia Amico, cu xenon montat pe scuter. Xenonul era un H7, de masina!!!. Era legat direct pe baterie si avea un intrerupator mititel sub bord, langa maneta de acceleratie. Bateria era cea normala YB4L-B, de 4A. Din cate am discutat cu el, xenonul nu i-a golit niciodata bateria si il porneste dupa ce motorul functioneaza, iar atata timp cat nu-l opreste, nici bateria nu se goleste, pentru ca are incarcare mai mare decat consuma xenonul. Ba mai mult, a pornit xenonul de la buton cu motorul oprit, si acesta a pornit fara niciun fel de problema. a durat cateva secunde pana a ajuns la intensitate maxima, dar n-au fost probleme. Am observat in schimb ca degaja destula caldura, astfel incat daca-mi tineam mana la 10 cm de far, simteam clar caldura degajata de xenon. Asa ca am aflat din practica ca anumite instalatii pot porni si cu bateriile normale de scuter si mai mult nu le golesc nici daca folosesc becul pornit mereu, atata timp cat scuterul e folosit destul de des. O alta conditie fara de care nu se poate pune in aplicare treaba asta este sa functioneze impecabil incarcarea la scuter, magnetoul sa dea destul curent si releul de incarcare sa functioneze corect. Ramane sa-mi gasesc un bloc optic de SR 125 - 150 si imi iau si eu un xenon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.