ray Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 se dau urmatoarele: - ZX-9R model B4 (fabr 1998) care trage perfect (ce-i drept nu s-au facut teste de compresie pe el) - de la un moment dat, incepe sa nu mai traga asa de bine; se balbaie in anumite turatii (de pe la 6000 pana pe la 8000 rpm) -- dar asta doar din cand in cand - de vreo saptamana face din ce in ce mai frecvent beleaua si din ce in ce mai nasol, adica balbaieli mari, aproape ca nu mai urca intr-o anumita turatie (6000rpm) desi gazul e la maxim; merge mai bine doar daca sunt in full gaz, nu pot mentine o anumita turatie.. plimbarile extraurbane au devenit un chin (in oras nu se simte pierderea de putere, insa in afara unde trebuie sa mergi constant, nu pot mentine o viteza constanta din cauza balbaileilor) Am pornit de la ideea ca ar putea fi urmatoarele cauze: - alimentarea benzina - alimentarea cu aer - bujiile sau sistemul de transport curent (bobine, fise, pipe etc) - starea motorului in general Unele pot fi scoase de pe lista, pt ca nu se manifesta la toate turatiile si nici macar in mod continuu la anumite turatii; asa ca starea motorului (compresia) nu ar putea fi, in mod logic. Am desfacut un pic rezervorul, benzina curge intr-o veselie pe furtun, nu e infundat nimic, filtrul de benzina pare curat. Filtrul de aer era prafuit dar nu excesiv, l-am curatat. Bujiile - am desfacut 2 - culoare OK, fara depuneri.. oricum sunt Iridium si au fost schimbate de 3-4000 de km. In schimb la fise am depistat o problema... pipele sunt imbatranite, la doua dintre ele cauciucul izolator este rupt la intrarea in motor (acolo unde este un cot de 90 de grade) - ca-n schema Sa fie de la fise? (eu asta banuiesc, ca fura curent) Mai sunt si alte cauze posibile de cercetat? Help! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 poate fi si carburatia, atentie de unde cumperi bujiile, aproape toate ngk-urile de pe piata, de la furnizori dubiosi si ieftini, sunt contrafacute. conteaza si fisele, poti cumpara aftermarket de la louis, incearca sa le masori prima oara. succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray Postat Martie 10, 2008 Autor Share Postat Martie 10, 2008 As putea imprumuta 2 pipe de la un posesor de ZX9R model 1995-1997? Procedeul implica demontare rezervor si cutie filtru de aer, necesita sa zicem 2 ore ... cu ocazia asta ii verific omului si filtrul de aer si bujiile/ fisele proprii Pliiiizz! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 10, 2008 Admin Share Postat Martie 10, 2008 Personal ma indoiesc ca vina poate fi de la fisele alea. Am avut si eu fise mai nasoale dar nu era nicio problema.Oricit ar fi de rupta izolatia scinteie tot da.Poate avea un mers neregulat dar nu in halul ala,sa nu mai traga.Mai repede este ceva pe la carburatie,asa cum ti-a sugestionat si colegul de mai sus. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray Postat Martie 10, 2008 Autor Share Postat Martie 10, 2008 o duc in service gata. nu mai mere reparata dupa ureche. desi urechea mea a facut ceva operatiuni de intretinere si reparatie pana acu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.