Sari la conținut

Problema Zx-9r Model B


ray
 Share

Postări Recomandate

se dau urmatoarele:

 

- ZX-9R model B4 (fabr 1998) care trage perfect (ce-i drept nu s-au facut teste de compresie pe el)

- de la un moment dat, incepe sa nu mai traga asa de bine; se balbaie in anumite turatii (de pe la 6000 pana pe la 8000 rpm) -- dar asta doar din cand in cand

- de vreo saptamana face din ce in ce mai frecvent beleaua si din ce in ce mai nasol, adica balbaieli mari, aproape ca nu mai urca intr-o anumita turatie (6000rpm) desi gazul e la maxim; merge mai bine doar daca sunt in full gaz, nu pot mentine o anumita turatie.. plimbarile extraurbane au devenit un chin (in oras nu se simte pierderea de putere, insa in afara unde trebuie sa mergi constant, nu pot mentine o viteza constanta din cauza balbaileilor)

 

Am pornit de la ideea ca ar putea fi urmatoarele cauze:

- alimentarea benzina

- alimentarea cu aer

- bujiile sau sistemul de transport curent (bobine, fise, pipe etc)

- starea motorului in general

 

Unele pot fi scoase de pe lista, pt ca nu se manifesta la toate turatiile si nici macar in mod continuu la anumite turatii; asa ca starea motorului (compresia) nu ar putea fi, in mod logic.

 

Am desfacut un pic rezervorul, benzina curge intr-o veselie pe furtun, nu e infundat nimic, filtrul de benzina pare curat.

Filtrul de aer era prafuit dar nu excesiv, l-am curatat.

Bujiile - am desfacut 2 - culoare OK, fara depuneri.. oricum sunt Iridium si au fost schimbate de 3-4000 de km.

In schimb la fise am depistat o problema... pipele sunt imbatranite, la doua dintre ele cauciucul izolator este rupt la intrarea in motor (acolo unde este un cot de 90 de grade) - ca-n schema

 

Sa fie de la fise? (eu asta banuiesc, ca fura curent) Mai sunt si alte cauze posibile de cercetat?

Help!

post-4559-1205156876_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate fi si carburatia, atentie de unde cumperi bujiile, aproape toate ngk-urile de pe piata, de la furnizori dubiosi si ieftini, sunt contrafacute. conteaza si fisele, poti cumpara aftermarket de la louis, incearca sa le masori prima oara. succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As putea imprumuta 2 pipe de la un posesor de ZX9R model 1995-1997?

 

Procedeul implica demontare rezervor si cutie filtru de aer, necesita sa zicem 2 ore ... cu ocazia asta ii verific omului si filtrul de aer si bujiile/ fisele proprii

 

Pliiiizz! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Personal ma indoiesc ca vina poate fi de la fisele alea.

Am avut si eu fise mai nasoale dar nu era nicio problema.Oricit ar fi de rupta izolatia scinteie tot da.Poate avea un mers neregulat dar nu in halul ala,sa nu mai traga.Mai repede este ceva pe la carburatie,asa cum ti-a sugestionat si colegul de mai sus.

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o duc in service gata. nu mai mere reparata dupa ureche. desi urechea mea a facut ceva operatiuni de intretinere si reparatie pana acu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...