LUCIFER Postat Iulie 21, 2006 Share Postat Iulie 21, 2006 Nu stiu daca voi sunteti sinceri (cei cu ij) dar eu am facut cu al meu 5000 km (am bagat set nou) si acum e terminat,merge in ultimul hal.Tot la 300-500 km se strica ceva : vreo 3 probleme la electrica,spart rulmentul de la ambreiaj,ars releul de incarcare,pierdut suruburi la greu,pierdut surubul de la pedala pe pornire,2 platini schimbate,lantul intins pe sosea de 5 ori,tot se destrange furca fata,ramas fara stop pe frana (fara sa stiu),ramas fara frana fata,ramas fara ambreiaj de 2 ori (o data s-a rupt cablu).NU imi pot imagina cum fac altii 20.000 km fara sa se strice.Si cine a zis ca poti sa mergi cu ij-ul in blana ca nu pateste nimic minte Salut! Ai tu ceva dreptate REPTILE dar nu 100%.Stai asa sa-ti povestesc ce bubuieli am avut eu cu Ij-ul la inceput. Deci: spui ca ai schimbat setul la 5000. DE UNDE AI LUAT PIESELE? Ca in tara asta 95% din "dealer"-ii meseriasi aduc numai cacaturi. Acum vreo 4 ani aveam si eu aceleasi probleme pe care le ai tu acum; imi venea sa dau cu Ij-ul de pamint cind vedeam cum altii tot cu Ij aveau :ATENTIE 12000km si nu avea nici pe dracu si io la 3500-4000km il faceam VARZA. DE CE? Pt. ca in momentul in care i-am acordat mai multa atentie, adica, am inceput sa ma documentez si i-am facut reglajele dupa carte (incepind cu Rodajul -care este cel mai important lucru la un moto2T mai ales IJ, urmind ai face reglajele de aprindere avans, ETANSARE: CHIULASA-CILINDRU, CARBURATOR-FILTRU AER etc, etc, etc), urmat de schimbarea instalatiei electrice -Am renuntat la releul regulator rusesc+diode, care de altfel este f. bun pina se arde o anume piesa in el si care din momentul in care il repari te mai tine fix-pix - si le am cu electronica. Solutia aleasa? - Bloc diode dacia, releu regulator de dacia - astea nu mor asa usor!! - testat;merg si azi cu ele dupa 4 ani. Suruburi desfacute. Pai scrie clar in toate manualele de IJ, incepind cu acela dinh 1956 pina in prezent: INAINTE DE PLECARE LA DRUM LUNG SAU O DATA LA 2 SAPTAMANI SE VOR VERIFICA TOATE SURUBURILE SI SE VOR STRANGE LA NEVOIE.( asa zice!-nu este de la mine citire). Cablu de ambreiaj rupt. Pai nu mai stringe frate alea 5 piulite de la ambreiaj pina le ia nevoia, ca din cauza asta rupi tu cabluri! Asa le faceam si eu- gindeam ca daca nu le string imi patineaza ambreiajul si nu fuge motorul. Se POATE regla ambreiajul sa mearga aproapela fel de usor ca la o japo (nu glumesc) si sa si fuga cu 130km/h daca vrei. Zici asa: "NU imi pot imagina cum fac altii 20.000 km fara sa se strice" Daca este perfect etans (bloc motor, chiulasa-cilindru, cilindru-carb, carb-filtru aer, reglaj decompresor) + ulei bun + mers normal NU BLANA, vorba ta, TE TINE. Am prieten care a schimbat setul la 19000. Faza cu mersul in blana. Acum depinde ce inseamna mers in blana. Pt mine inseamna 130km/h. IL OMORI !!!!!!!!!!! . Am mai scris eu undeva aici pe site-ul asta ca Ij-ul nu trebuie vazut ca o Hayabusa. Da ce sa-i faci ..... Platini praf. Pune-i aprindere tranzistorizata si nu mai ai treaba. Daca vrei am eu una , ne intelegem noi. Sper ca nu te superi si sper ca nu am plictisit pe nimeni . Best Regards Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Iulie 24, 2006 Share Postat Iulie 24, 2006 BOXERS RULE! (Nipru, Ural, Mike Tyson ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.