Sari la conținut

Ktm Exc 125


Postări Recomandate

Salut

As vrea sa stiu daca KTM EXC 125 se poate conduce de la 16 avand in vedere nu are nici o limitare si are direct 40 de cai :D

 

Niste detalii aici :

 

Denumire: KTM 125 EXC [2007]

 

Categorie: Enduro

 

Producator: KTM

 

Cilindree (cmc): 124.8

Cod Produs: 7103G0

Culoare: Portocaliu

Motor: un cilindru,2 timpi

Alezaj / Cursa (mm): 54 x 54.5

Demaror: demaror la pedala

Cutie de viteze: 6 viteze

Carburator: Keihin PWK 36 S AG

Control TVC power valve

Lubrifiere motor: amestec in carburant 1:40

Lubrifiere transmisie: 0,7 l Motorex Topspeed 15W50

Raport primar 22:73

Transmisie finala 14:42 (13:50)

Racire racire cu lichid

Ambreiaj: ambreiaj multi-disc, operat hidraulic

Aprindere: Kokusan digital 2K-3

post-23326-1205222066_thumb.jpg

post-23326-1205222121_thumb.jpg

Editat de gileRik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legal nu ai voie decat 125 si 11 kw (15 cai) .Acum nu stiu care sunt sanctiunile pt incalcarea aceste legi!

 

Daca te opreste vreun garcea care cunoaste, banuiesc ca iese ceva destule de grav ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce de experti ...

 

normal ca se inamtriculeaza exc-ul de 125 , doar ca LEGAL nu ai voie sa-l conduci cu A1 ...

Si nu e nici dracul motoarelor dar avand in vedere ca multi nu sunteti in stare nici macar sa mergeti desculti pe gresie ,s-ar putea sa va rupeti gatul cu el...sau cu un moped.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce de experti ...

 

normal ca se inamtriculeaza exc-ul de 125 , doar ca LEGAL nu ai voie sa-l conduci cu A1 ...

Si nu e nici dracul motoarelor dar avand in vedere ca multi nu sunteti in stare nici macar sa mergeti desculti pe gresie ,s-ar putea sa va rupeti gatul cu el...sau cu un moped.

 

Bine zis :D

 

Astia 15 cai care ii am si eu sub mine cand ma dau de multe ori is tare slabutzi pe strada...plus rapoartele scurte ale cutiei de viteza si pinionu spate pt offroad(intr-a 6-a, 50km/h la 4500rpm) abia ajunge pana la 120 da numa cu capu in bord....deci unde ii moartea aia de care se povestete pe aici?...va promit ca singura explozie de putere ii cand intra powervalvu pe la 9000rpm si simti ca trage putin mai tare.....in rest nimic spectaculos ca la un motor de 600cc

 

Cat despre EXC....este si varianta inmatriculabila pt A1 cu 15 cai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia e faza.. ca nu cred ca are 11 kw ca din cate am inteles eu.. nu are nici limitator.. nu are nimic. Direct 40 de calutzi :blbl:

Gilerik da vrei sa treci la bombe pe roti? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi viitori motociclisti, iti poti "rupe gatu" sau sa patesti grav daca te implanti in ceva destul de solid gen (copac, masina, stalp etc.) cu o viteza mai mare de 50km/h. Pana acolo sa patesti ceva grav ii destul de greu cu o viteza mica si fara sa ai de ce te lovi(daca esti cu echipament). Apoi daca pici pe asfalt echipat, inafara de cateva julituri, is sanse mari sa scapi teafar, daca nu ai avut ghinionu sa ajungi sub ceva masina.

 

Totusi a se observa ca echipamentul ii foarte important. Chiar daca nu ii asa "cool" o geaca ca un tricou cu "De puta madrea", sansele sa scapi fara zgarieturi is mari in cazul unui accident. La fel si cu casca, chiar daca orice fel de casca nu ii la fel de "cool" ca o freza a unui hair-style'ist bun, ai sanse mari ca cei de la Salvare sa nu iti culeaga creierii de pe jos. Si la fel si in cazul cizmelor/ghetelor si a pantaloniilor cu protectii, chiar daca nu is asa "cool" ca o pereche de slapi si niste pantaloni scurti, sansele sa nu iti rupi picioarele si ligamentele si totodata sa scapi de rani is mult mai mari.

 

Da pana la urma totul se reduce la mentalitate.

 

Sa nu fiu offtopic...@gileRIK, vrei motoru pt strada sau pt offroad?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi viitori motociclisti, iti poti "rupe gatu" sau sa patesti grav daca te implanti in ceva destul de solid gen (copac, masina, stalp etc.) cu o viteza mai mare de 50km/h. Pana acolo sa patesti ceva grav ii destul de greu cu o viteza mica si fara sa ai de ce te lovi(daca esti cu echipament). Apoi daca pici pe asfalt echipat, inafara de cateva julituri, is sanse mari sa scapi teafar, daca nu ai avut ghinionu sa ajungi sub ceva masina.

 

Totusi a se observa ca echipamentul ii foarte important. Chiar daca nu ii asa "cool" o geaca ca un tricou cu "De puta madrea", sansele sa scapi fara zgarieturi is mari in cazul unui accident. La fel si cu casca, chiar daca orice fel de casca nu ii la fel de "cool" ca o freza a unui hair-style'ist bun, ai sanse mari ca cei de la Salvare sa nu iti culeaga creierii de pe jos. Si la fel si in cazul cizmelor/ghetelor si a pantaloniilor cu protectii, chiar daca nu is asa "cool" ca o pereche de slapi si niste pantaloni scurti, sansele sa nu iti rupi picioarele si ligamentele si totodata sa scapi de rani is mult mai mari.

 

Da pana la urma totul se reduce la mentalitate.

 

Sa nu fiu offtopic...@gileRIK, vrei motoru pt strada sau pt offroad?

pentru curte...isi amenajeaza si o rampa,e ideal... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi viitori motociclisti, iti poti "rupe gatu" sau sa patesti grav daca te implanti in ceva destul de solid gen (copac, masina, stalp etc.) cu o viteza mai mare de 50km/h. Pana acolo sa patesti ceva grav ii destul de greu cu o viteza mica si fara sa ai de ce te lovi(daca esti cu echipament). Apoi daca pici pe asfalt echipat, inafara de cateva julituri, is sanse mari sa scapi teafar, daca nu ai avut ghinionu sa ajungi sub ceva masina.

 

Totusi a se observa ca echipamentul ii foarte important. Chiar daca nu ii asa "cool" o geaca ca un tricou cu "De puta madrea", sansele sa scapi fara zgarieturi is mari in cazul unui accident. La fel si cu casca, chiar daca orice fel de casca nu ii la fel de "cool" ca o freza a unui hair-style'ist bun, ai sanse mari ca cei de la Salvare sa nu iti culeaga creierii de pe jos. Si la fel si in cazul cizmelor/ghetelor si a pantaloniilor cu protectii, chiar daca nu is asa "cool" ca o pereche de slapi si niste pantaloni scurti, sansele sa nu iti rupi picioarele si ligamentele si totodata sa scapi de rani is mult mai mari.

 

Da pana la urma totul se reduce la mentalitate.

 

Sa nu fiu offtopic...@gileRIK, vrei motoru pt strada sau pt offroad?

 

Ai dreptate prima data asa faceam si eu :crack: :crack: lu pantaloni scurti cu ochelari de soare dar am m-am gandit bine lasa sa rada baieti de mine ca eu is fraer si merg cu costum ,casca ,manusi la un accident nu te mia gandesti la asta am si un prieten a avut accident nu a avut echipament norok ca a avut casca sia spart rotula :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate prima data asa faceam si eu :crack: :crack: lu pantaloni scurti cu ochelari de soare dar am m-am gandit bine lasa sa rada baieti de mine ca eu is fraer si merg cu costum ,casca ,manusi la un accident nu te mia gandesti la asta am si un prieten a avut accident nu a avut echipament norok ca a avut casca sia spart rotula :rusinica:

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate prima data asa faceam si eu :bow: :bow: lu pantaloni scurti cu ochelari de soare dar am m-am gandit bine lasa sa rada baieti de mine ca eu is fraer si merg cu costum ,casca ,manusi la un accident nu te mia gandesti la asta am si un prieten a avut accident nu a avut echipament norok ca a avut casca sia spart rotula ;)

Si e mai bine acum nu? :bow:

Asa faceam si eu dar s-au schimbat vremurile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...