Sari la conținut

Propunere De Iesire Cu Comunistele


mircea_simson
 Share

Postări Recomandate

In ceea ce priveste fiabilitatea nu doar strictetea fabricatiei conteaza la un motor, solutia constructiva si capacitatea conteaza in mare masura. Asta face M72-ul si urmasele ei fiabile, peste Simson. Tot de la BMW se trag si ele, doar ca sunt clasa mare, e normal sa inghita mai multe de la "riderul" modern.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ceea ce priveste fiabilitatea nu doar strictetea fabricatiei conteaza la un motor, solutia constructiva si capacitatea conteaza in mare masura. Asta face M72-ul si urmasele ei fiabile, peste Simson. Tot de la BMW se trag si ele, doar ca sunt clasa mare, e normal sa inghita mai multe de la "riderul" modern.

Sincer n-am vrut sa starnesc discutii am intrebat doar din curiozitate. Dar se pot face comparatii intre motocicletele cam de aceeasi capacitate. Consider ca dintre motoarele comuniste de 250 sunt cele mai reusite.

Numai bine.

 

 

--- Mesaj completat în 25 Mar 2008 20:12 -------------

Doar Bmw-ul siZundappul sunt peste Simson.Din pacate, o mare parte din sporturile din Romania nu mai merg cu 110-120 km\h datorita unor solutii neinspirate romanesti.Dar daca tii cont de niste proceduri elementare Simsonul poate fi adus cel putin in vechii parametriEste un motor total nepretentios,poti numara pe degete ce ai voie si ce nu ai voie sa-i faci unui Simson pentru a merge ceas Cu respect,Adrian.

Adrian ai perfecta dreptate insa BMW si Zundapul nu-s comuniste . deci dintre comuniste este cel mai bun NU?

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer n-am vrut sa starnesc discutii am intrebat doar din curiozitate. Dar se pot face comparatii intre motocicletele cam de aceeasi capacitate. Consider ca dintre motoarele comuniste de 250 sunt cele mai reusite.

Numai bine.

<small>--- Mesaj completat în 25 Mar 2008 20:12 -------------</small><br/>

Adrian ai perfecta dreptate insa BMW si Zundapul nu-s comuniste . deci dintre comuniste este cel mai bun NU?

Numai bine

Eu imi verific Simsonul astfel dupa ce-i fac rodajul:merg 1000 de km cu motorul turat la maximum in continuu.Aleko,atunci cand eu voi fi cu sportul si tu cu o ruseasca hai sa facem acest test.Daca vrei cu atas sau fara mi-e indiferent.Cu respect,Adrian

:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu imi verific Simsonul astfel dupa ce-i fac rodajul:merg 1000 de km cu motorul turat la maximum in continuu.Aleko,atunci cand eu voi fi cu sportul si tu cu o ruseasca hai sa facem acest test.Daca vrei cu atas sau fara mi-e indiferent.Cu respect,Adrian

:

 

 

Ar fi interesanta o "liniuta" dar cu atase cu tot ;) :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi interesanta o "liniuta" dar cu atase cu tot ;) :bow:

Aveti voi inima dupa cat ati lucrat si cheltuit cu ele sa treceti la liniute. Astea au fost fabricate cand nu erau inventate liniutele.Cu ce v-au suparat motoarele astea?

Succes (la liniute)

 

 

--- Mesaj completat în 26 Mar 2008 14:53 -------------

Ar fi interesanta o "liniuta" dar cu atase cu tot :bow: :bow:

Aveti voi inima dupa cat ati lucrat si cheltuit cu ele sa treceti la liniute. Astea au fost fabricate cand nu erau inventate liniutele.Cu ce v-au suparat motoarele astea?

Succes (la liniute)

 

 

--- Mesaj completat în 26 Mar 2008 14:53 -------------

Ar fi interesanta o "liniuta" dar cu atase cu tot :bow: :bow:

Aveti voi inima dupa cat ati lucrat si cheltuit cu ele sa treceti la liniute. Astea au fost fabricate cand nu erau inventate liniutele.Cu ce v-au suparat motoarele astea?

Succes (la liniute)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cu atas tu cu solo. Intrecerea va avea loc unde doresti, la Cheia de 1 mai sau in septembrie la 7 Scari.

Cu motorul bine incalzit nu stric Uralul pana la 130. Sa vedem Simsonul.

 

NU, Simsonul nu este cel mai bun. Mai performant ca Simsonul dintre motocicletele mai apropiate este NSU Max. Si dintre comuniste, MZ-ul ES 175-250 (si ca performante si ca anduranta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie m-i se pare aiurea ideea de ,,liniuta" la batranele comuniste, hai asa o proba, ceva dar nu o obisnuinta.......

 

PS Aleko, chiar nu stiu de ce iti pui mintea...............nu merita

Editat de serjuro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cu atas tu cu solo. Intrecerea va avea loc unde doresti, la Cheia de 1 mai sau in septembrie la 7 Scari.

Cu motorul bine incalzit nu stric Uralul pana la 130. Sa vedem Simsonul.

 

NU, Simsonul nu este cel mai bun. Mai performant ca Simsonul dintre motocicletele mai apropiate este NSU Max. Si dintre comuniste, MZ-ul ES 175-250 (si ca performante si ca anduranta).

Domnule credeam ca esti mecanic bun dar demonstrezi contrarul ( banuiesc ca ai ceva impotriva Simsonului) cum compari un 2T cu un 4T.N-am spus ca MZ urile nu sunt bune dar se compara cu Jawele . nu cu cele in 4T. In privinta concursului garantat te ia daca are motorul bun.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"PS Aleko, chiar nu stiu de ce iti pui mintea...............nu merita"

A fost o invitatie mascata la intrunirile de comuniste ;). Poate ne cunoastem si noi in afara tastaturii.

Regele simson, daca vii la 7 Scari ai sa cunosti un foarte vechi pasionat de Simsoane din Breaza.

Mircea Simson, NSU Max, ca sa nu vorbesc de Sportmax sunt motoare in 4T superioare Simsonului ca performante si cel putin la fel de rezistente.

Ca anduranta daca compari MZ-ul ES cu Simsonul, cred ca primul si-a deovedit anduranta superioara (Prin numarul mare de MZ-uri pe picioare cumparativ cu Simsoane) si asta cu toate ca e 2T.

In privinta Simsonului cu motor bun ar fi si cazul sa intreaca o motocicleta grea cu atas. Dar nu o intrece. :bow:

Pur si simplu Simsonul nu e de viteza ridicata sustinuta si nici nu a fost o revolutie in materie. Are el destul farmec si multe alte calitati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"PS Aleko, chiar nu stiu de ce iti pui mintea...............nu merita"

A fost o invitatie mascata la intrunirile de comuniste ;). Poate ne cunoastem si noi in afara tastaturii.

Regele simson, daca vii la 7 Scari ai sa cunosti un foarte vechi pasionat de Simsoane din Breaza.

Mircea Simson, NSU Max, ca sa nu vorbesc de Sportmax sunt motoare in 4T superioare Simsonului ca performante si cel putin la fel de rezistente.

Ca anduranta daca compari MZ-ul ES cu Simsonul, cred ca primul si-a deovedit anduranta superioara (Prin numarul mare de MZ-uri pe picioare cumparativ cu Simsoane) si asta cu toate ca e 2T.

In privinta Simsonului cu motor bun ar fi si cazul sa intreaca o motocicleta grea cu atas. Dar nu o intrece. :bow:

Pur si simplu Simsonul nu e de viteza ridicata sustinuta si nici nu a fost o revolutie in materie. Are el destul farmec si multe alte calitati.

Sunt mai multe MZ uri " pe picioare " deoarece s-au cumparat mai multe Simsonul era mult mai scump ca MZ ul. Este un motor nemtesc dar din lagarul comunist incomparabile cu multe motoare si la vremea respectiva nu era in locul I in top. Insa mie imi sunt dragi acum 46 de ani am vazut primul Simson eram in clasa a I a si mi-am promis ca voi avea si eu unul. Cu concursul de ex: Jawa de 250 cc are putere mai mica decat MZ ul de 250 si turatia este mai mica totusi este mai rapida ca MZ ul, dar numai pe distante scurte pe distante lungi MZul este mai bun.Cred ca MZ ul este o motocicleta cu masa mai mare.Concurs pe serpentinele de pe muntii Gutai Jawa de 250 si Simson ambele cu 2 persoane dupa 15 Km. pante curbe etc .Simsonul locul I soseste si Jawa dar nu poate opri la cheie ( autoaprindere ) conteaza mult si cum conduci si cum cunosti motorul

Cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa terminam povestile aiurea, gen 650-250 si 4T -2T.

Eu am si Dnepr si Simson si imi e clar :

- Dnepr : putere mare, feeling de boxer echilibrat dar si consum mare ,lant cinematic mai complicat

-Simson : Calitate materiale si executie ridicata, consum superb, viata mare dar putere mai mica si deci pretentii sportive mai reduse .

 

Sunt amandoua motoare care au facut si fac inca istorie dar nu se pot si nu merita a fi comparate asa, la cald si la sentiment.Sa vorbim de astea la rece ( a se citi la o bere rece) ................cu vreo ocazie............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa terminam povestile aiurea, gen 650-250 si 4T -2T.

Eu am si Dnepr si Simson si imi e clar :

- Dnepr : putere mare, feeling de boxer echilibrat dar si consum mare ,lant cinematic mai complicat

-Simson : Calitate materiale si executie ridicata, consum superb, viata mare dar putere mai mica si deci pretentii sportive mai reduse .

 

Sunt amandoua motoare care au facut si fac inca istorie dar nu se pot si nu merita a fi comparate asa, la cald si la sentiment.Sa vorbim de astea la rece ( a se citi la o bere rece) ................cu vreo ocazie............

Corect . Daca treci prin zona te stept la cald cu o bere rece.

Cu bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Daca nu-s doritori ( s-au este prea devreme) eu sunt un solitar merg si singur si la intoarcere voi bea o bere in sanatatea voastra.

Numai bine!

<small>--- Mesaj completat în 23 Mar 2008 13:07 -------------</small><br/>Ne vedem o data ( mai la vara ) in Baia Mare sa-mi arati Uralul ?

Numai bine

 

daca nu este departe si voi avea bani de benzina consideratima alaturat :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...