Sari la conținut

ij festival3


calu
 Share

Postări Recomandate

miercuri -joi o sa l ajut pe un prieten sa si regleze un ij festival 3 .

ce trebuie sa-i reglam cat si cum?

 

avans, ambreiaj , releu , relantiu carburator si mai stiu eu ce alte alea mai are rusu pe acolu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?showtopic=18711

 

Aerul la carburator: 2 ture si jumatate, relantiul.... sa seauda Tum-tum-tum.... LOL. Daca ai fi langa mine, ti-as zice frecventa, dar cam 2-3/secunda, cat sa nu moara motorul, ca asa ii sta bine unui IJ. La releu nu ai ce sa umblii. Tre sa scoata cam 8 V daca e instalatie pe 6 V cu dinam.

Acum am vazut. Vrei si metodologia? Pai carburatorul e in functie de tip. Mai toate au aerul in partea stanga, cu un surub cu arc bagat in el.

Avansul.... desfaci capacul din dreapta, unul rotund, fixat cu 2 suruburi, si de acolo reglezi avansul. 2 suruburi fixeaza platoul, 1 regleaza deschiderea platinilor, unul fixeaza deschiderea platinii. Ar fi bine sa schimbati si periile la rotor.

Ambreiajul, de la surubul cu piulita contra, situat in dreapta motorului, putin mai in spate de capacul de la aprindere.

 

Spune daca mai ai nelamuriri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dom'le n-am auzit pina acu' de Festival 3. Planeta/Jupiter 3 da, dar Festival... :laugh:

Tot ce e posibil, nu-s mare cunoscator. Eu am un IJ 56, care arata ca atare, dar in carte e trecut IJ 350. Cei de la RAR probabil au alta unitate de masura.

Din cite am auzit pe la altii, carburatorul original al Festivalului,K 35 parca, n-ar fi tocmai stralucit. Consumul e mare, probabil jigloarele sunt decalibrate, de atita folosit (e vorba de cca. 50 de ani). Eu am pe a mea K 65 I, dar imi face ceva probleme de la un timp. De cind am luat-o pornea usor, dar se tura in draci; daca o accceleram un pic, nu reuseam s-o mai opresc. Ei, cind am desfacut carb. in urma cu 2 saptamini ca sa-l curat, am gasit portjiglorul principal slabit. Benzina intra probabil pe linga filet, iar acul obturator nu-si prea avea rostul.

Dupa ce l-am curatat (l-am tinut vreo ora in Decarbusolv), a pornit bine, nu se mai accelera, bujie bruna, totul OK. Dupa o saptamina, nu mai ajunge benzina la bujie: apas de citeva ori decompresorul, dau 10-15 pedale, dar nimic. Cind scot bujia e uscata :laugh: Chiar daca accelerez, rezultatul e acelasi.

Incurcate mai sunt caile K-urilor :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

miercuri -joi o sa l ajut pe un prieten sa si regleze un ij festival 3 .

ce trebuie sa-i reglam cat si cum?

 

avans, ambreiaj , releu , relantiu carburator si mai stiu eu ce alte alea mai are rusu pe acolu

Bai baiatu... :laugh:

Nu exista Festival 3!!!!!! Festival si atat!

Sau Planeta 3 daca este monocilindric si Jupiter 3 daca este bicilindric. :laugh:

 

Numa' bine! :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

harly frate il dojenesti degeaba, nu e vina lui ci a unor bosorogi tepari care daca nu aparea ij planeta 5 nu aveau termene de comparatie ij 49.ij 56. ij 58 primul in doi cilindri 250 cm apoi seriile ij jupit er 3.4 5 ....jiunker cu racire pe apa :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...