calu Postat Mai 9, 2005 Share Postat Mai 9, 2005 miercuri -joi o sa l ajut pe un prieten sa si regleze un ij festival 3 . ce trebuie sa-i reglam cat si cum? avans, ambreiaj , releu , relantiu carburator si mai stiu eu ce alte alea mai are rusu pe acolu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dl_Doctor Postat Mai 10, 2005 Share Postat Mai 10, 2005 /index.php?showtopic=18711 Aerul la carburator: 2 ture si jumatate, relantiul.... sa seauda Tum-tum-tum.... LOL. Daca ai fi langa mine, ti-as zice frecventa, dar cam 2-3/secunda, cat sa nu moara motorul, ca asa ii sta bine unui IJ. La releu nu ai ce sa umblii. Tre sa scoata cam 8 V daca e instalatie pe 6 V cu dinam. Acum am vazut. Vrei si metodologia? Pai carburatorul e in functie de tip. Mai toate au aerul in partea stanga, cu un surub cu arc bagat in el. Avansul.... desfaci capacul din dreapta, unul rotund, fixat cu 2 suruburi, si de acolo reglezi avansul. 2 suruburi fixeaza platoul, 1 regleaza deschiderea platinilor, unul fixeaza deschiderea platinii. Ar fi bine sa schimbati si periile la rotor. Ambreiajul, de la surubul cu piulita contra, situat in dreapta motorului, putin mai in spate de capacul de la aprindere. Spune daca mai ai nelamuriri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Mai 10, 2005 Share Postat Mai 10, 2005 Dom'le n-am auzit pina acu' de Festival 3. Planeta/Jupiter 3 da, dar Festival... Tot ce e posibil, nu-s mare cunoscator. Eu am un IJ 56, care arata ca atare, dar in carte e trecut IJ 350. Cei de la RAR probabil au alta unitate de masura. Din cite am auzit pe la altii, carburatorul original al Festivalului,K 35 parca, n-ar fi tocmai stralucit. Consumul e mare, probabil jigloarele sunt decalibrate, de atita folosit (e vorba de cca. 50 de ani). Eu am pe a mea K 65 I, dar imi face ceva probleme de la un timp. De cind am luat-o pornea usor, dar se tura in draci; daca o accceleram un pic, nu reuseam s-o mai opresc. Ei, cind am desfacut carb. in urma cu 2 saptamini ca sa-l curat, am gasit portjiglorul principal slabit. Benzina intra probabil pe linga filet, iar acul obturator nu-si prea avea rostul. Dupa ce l-am curatat (l-am tinut vreo ora in Decarbusolv), a pornit bine, nu se mai accelera, bujie bruna, totul OK. Dupa o saptamina, nu mai ajunge benzina la bujie: apas de citeva ori decompresorul, dau 10-15 pedale, dar nimic. Cind scot bujia e uscata Chiar daca accelerez, rezultatul e acelasi. Incurcate mai sunt caile K-urilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Mai 10, 2005 Share Postat Mai 10, 2005 miercuri -joi o sa l ajut pe un prieten sa si regleze un ij festival 3 .ce trebuie sa-i reglam cat si cum? avans, ambreiaj , releu , relantiu carburator si mai stiu eu ce alte alea mai are rusu pe acolu Bai baiatu... Nu exista Festival 3!!!!!! Festival si atat! Sau Planeta 3 daca este monocilindric si Jupiter 3 daca este bicilindric. Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kombat Postat Mai 25, 2005 Share Postat Mai 25, 2005 harly frate il dojenesti degeaba, nu e vina lui ci a unor bosorogi tepari care daca nu aparea ij planeta 5 nu aveau termene de comparatie ij 49.ij 56. ij 58 primul in doi cilindri 250 cm apoi seriile ij jupit er 3.4 5 ....jiunker cu racire pe apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.