Sari la conținut

TomCat

Super Membru
  • Număr conținut

    651
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    BT
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    Ural Solo 750, IJ 56
  • Numar Moto
    Doua
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    IJ Ural
  • Interests
    Rock & blues, radiocom, facutul tuicii in casa si bautul berii la crisma

TomCat's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. TomCat

    URAL

    Da, am eu unul solo, din 2007. Tot Ural solo din 2007 are si userul Max Friz's R32. Isi justifica pretul, daca iti plac motocicletele oldies-but-goldies. E o motocicleta fiabila din punctul meu de vedere; in peste 30.000 de km am inlocuit un bec, intrerupatorul de la frina spate si cauciucurile. @Max a avut ceva mai mult de lucru... N-am fugarit-o aiurea dar nici n-am tinut-o in garaj ca sa o sterg in fiecare zi de praf. Am facut drumuri destul de lungi cu bagaj+pasager iar Uralul a mers bine la 110-120km/h viteza de croaziera. Pentru cineva obisnuit cu BMW s-ar putea sa para cam putin, dar asta e... Uralul. N-are ABS/ESA/ma'sa, e o motocicleta simpla, robusta, fara plastic, e o clasica in.. fabricatie cum nu mai e alta. Poate doar Royal Enfield-ul Din pacate modelul indicat de tine nu este de gasit in Europa. Mai multe detalii iti poate da @cios
  2. TomCat

    URAL

    Buna asta! Iti doresc kilometri multi si probleme deloc
  3. TomCat

    URAL

    Cum esti din Bucuresti, poti incerca la reprezentanta Ural: Str. Ajustorului 17-25, tel. 0720.50.50.50
  4. Borsecul isi revine incetul cu incetul. Ultima oara am fost vara trecuta, si am vazut ca s-a mai construit/reparat pe ici pe colo (centrul statiunii de ex.) fata de anii trecuti. De altfel, zona Borsec - Gheorghieni - Sovata - Praid este foarte pitoreasca, cu drumuri numa' bune de colindat...
  5. In prima situatie, incearca sa mergi cu o viteza cat mai constanta, fara accelerari/frinari bruste, inclina-te mai putin in curbe si nu schimba directia de mers dintr-o data. Ideea e de a pastra cat mai mult posibil motocicleta in pozitie verticala, in care aderenta e maxima. In zona mea, drumul de la Botosani la Suceava este 'reabilitat' exact asa: raschetat cred ca pe vreo 15 - 20 km. E o "bucurie" sa mergi mai ales cand si ploua... In a doua situatie, daca santul/sleaul duce pe contrasens si e musai sa iesi din el, ca sa scapi accelerezi putin, debreiezi si apoi schimbi directia pentru a iesi din sant. Preferabil unghiul de atac pentru a iesi este cat mai aproape de 90 de grade (perpendicular pe marginea santului) dar cum de obicei santurile de care zici sunt inguste, nu ai de ales. Tactica asta e buna si pentru traversarea liniilor de tranvai
  6. TomCat

    URAL

    Domnule, n-o sa afli mare lucru: cei ce stiu nu vorbesc, cei ce vorbesc nu stiu. In rest, numai de bine
  7. Antena de care spui este pentru statiile fixe/de baza, are cam 7 metri lungime si nu vad cum poti s-o montezi, chiar si pe un TIR... Asa cum au zis si altii, randamentul unei antene verticale montate pe un vehicol depinde foarte mult de planul de masa, care la o motocicleta este foarte redus. Degeaba dai o gramada de bani pe o antena de 2 m, daca o motezi pe o suprafata de 30 cmp. Raportul de unde stationare/SWR-ul va fi mare, iar din cei 4 Wati pe care ii scoate statia, poate doar 2 vor fi efectiv radiati. Restul vor incalzi caroseria masinii. Si buzunarul. Cei care folosesc statii pe masini, ar fi bine sa monteze antenele cat mai aproape de centrul cupolei/capotei. Nu pe lateral ori langa oglinda cum au tiristii, de exemplu. Apoi, se mira ca nu ii aude mai nimeni cu cei 4 Wati legali.
  8. Da domne, minune mare, ce sa mai....
  9. Bravo Cristi! Frumoasa excursie. Fie ploaia cat de rece/Uralul pana la Baltica merge Pin' la urma Razvan a reusit sa ia ca 'amintire' ancorotul ala?
  10. Am fost luna trecuta in Croatia. Nu in Slit ci in Zadar si apoi am mers spre nord. Ca acte personale iti trebuie doar buletinul (si eventual asigurarea de sanatate pt strainate, dar nu te intreaba nimeni de ea). RCA valabil pt motocicleta si ... bani de benzina. Eu am avut un card cu care am facut majoritatea platilor, dar si ceva euro cash pe care i-am schimbat in Kuna - moneda locala. Direct cu euro nu prea poti plati, sunt unele campinguri/hoteluri care accepta euro si cam atat. Eu am fost cu cortul asa ca nu te pot ajuta in privinta hotelului, dar sigur gasesti unde sa stai; pe marginea drumului tot sunt anunturi cu Soba/Apartman/Zimmer/Camere. N-am intrat deloc pe autostrazi, am mers doar pe drumuri nationale, locale si chiar forestiere care nici la ei nu sunt asfaltate Nu rata la dus/intors 'Adriatic Road' - este, cred, cel mai frumos drum pe care am mers. Ca traseu, eu am fost la dus prin Ungaria, iar la intors prin Slovenia - Ungaria. Slovenia e o frumusete de tara care merita deasemenea vazuta. Drum bun si vreme faina! Am fost luna trecuta in Croatia. Nu in Slit ci in Zadar si apoi am mers spre nord. Ca acte personale iti trebuie doar buletinul (si eventual asigurarea de sanatate pt strainate, dar nu te intreaba nimeni de ea). RCA valabil pt motocicleta si ... bani de benzina. Eu am avut un card cu care am facut majoritatea platilor, dar si ceva euro cash pe care i-am schimbat in Kuna - moneda locala. Direct cu euro nu prea poti plati, sunt unele campinguri/hoteluri care accepta euro si cam atat. Eu am fost cu cortul asa ca nu te pot ajuta in privinta hotelului, dar sigur gasesti unde sa stai; pe marginea drumului tot sunt anunturi cu Soba/Apartman/Zimmer/Camere. N-am intrat deloc pe autostrazi, am mers doar pe drumuri nationale, locale si chiar forestiere care nici la ei nu sunt asfaltate Nu rata la dus/intors 'Adriatic Road' - este, cred, cel mai frumos drum pe care am mers. Ca traseu, eu am fost la dus prin Ungaria, iar la intors prin Slovenia - Ungaria. Slovenia e o frumusete de tara care merita deasemenea vazuta. Drum bun si vreme faina!
  11. TomCat

    Legenda

    Asa e! Mosii aia or fi fost de fapt niste 'tinerei' care nu au facut razboiul si habar n-au... @Bigfoot, esti primul pe care il vad ca nu lauda toate briz-briz-urile cu care motocicletele BMW sunt echipate la greu. Cuplul relativ constant dupa 2000rpm, este o caracteristica a motoarelor boxer, fie ele mai noi sau mai vechi. Km multi si iesire din garantie rapida!
  12. TomCat

    URAL

    Da da, confirm. Cu bagaje (multe!) si pasager, mergea atat de repede incat abea ne puteam tine de el, noi ceilalti cu motociclete solo. Motiv pentru care ne-am si ratacit...
  13. Si eu am folosit mult timp la IJ filtre pentru benzina "de Dacie" cum le zici tu. Le schimbam cam o data pe an. Niciodata nu am vazut depuneri in filtre, doar ceva-ceva in paharul decantor de la robinetul de benzina.... Elimina cauza (rugina din rezervor) si o sa fie OK. Altminteri, degeaba cauti filtre mai bune, tot o sa se colmateze.
  14. TomCat

    ural solo t concept

    Motocicletele Ural nu mai au carburatoare Mikuni de prin 2002 ci Keihin iar furca Marzocchi echipeaza modelul Retro de mult timp. Scumpe sau nu, motocicletele solo de la Ural nu se (mai) pot deocamdata cumpara in Romania pentru ca nu au fost omologate Euro 3 de care reprezentanta Ural Europa. Frumoase motocicletele din link, mai ales primele doua!
  15. Flansa asta a fost testata de multi. Daca e facuta exact la cotele indicate se potriveste fix.
×
×
  • Creează nouă...