Sari la conținut

Dl_Doctor

Membru
  • Număr conținut

    146
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    vladhd

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Carnet moto din
    2003
  • Numar Moto
    TM xx VLaD

Informații profil

  • Motociclete detinute
    IJ, IJ, IJ, IJ, CB, FZR, VN, K1200RS

Vizitatori Recenți Profil

464 citiri profil

Dl_Doctor's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Salutari! Caut si eu un "acoperis" pentru motor in zona spitalului judetean.
  2. Sal. Cauta-l pe HADESS de pe forum. Da-i un mesaj, ceva, ela are manual de service de kawa gpx (el are GPX 750, dar manualul e pentru mai multe modele). Daca il rogi frumos, iti face un xerox si ti-l trimite, probabil. Va intelegeti voi cumva.
  3. buna varianta cu cricul. Dar.... nu toti avem masina. (eu de exmplu n-am, iar cam toti prietenii mei au moto, nu masina.) Oricum, merge si cu caramizi sub bascula, sau buturuga.... etc (eu asa mi-am schimbat kit-ul de lant.. cu bascula pe buturga, ca n-am cric central). NUmai ca nu m-am gandit sa blochez ghidonul. Eh... nu am, avut ghinionul sa imi cada. Norocu meu!
  4. Vezi ca in lista din stanga scrie dimensiunile surubului tau: 16: SCREW (adica surub), M5X16 si mergi la magazin de suruburi si il ceri exact pe dimensiune. (prebabil litera M zice ca e metric.... adica alt pas decat cel normal.). Varianta asta e mult mai ieftina pt ca la un strungar tre sa ii lasi cateva zeci de mii, asa de bun simt, iar la magazinul de suruburi el costa 1000 lei sau poate 2000 (adica 10 sau 20 bani noi). Trebuie sa existe magazin de suruburi pe acolo. La acelasi magazin gasesti orice fel de saibe. incl cupru
  5. Da-ti-i omului macar un indiciu. Off.. Il speli cu periuta de dinti. (vezi ca ulterior o sa iti trebuiasca alta pentru toaleta bucala). Tre sa iei fiecare za in parte. Si nu exteriorul e important, si imbinarile, locurile cu O-ringuri. Dar curatarea asta nu trebuie facuta la fiecare 4-500 km. Ceva mai rar. Ungerea lui: Daca ai cric central, pui motorul pe el, invarti roata cu mana si dai cu spray-ul (fara zgarcenie!!!). Daca nu ai cric central, rogi pe cineva sa se suie pe motor si sa inainteze incet in timp ce tu sprayezi. Sau pacalesti pe cineva sa faca toata operatiunea pt tine. Unele service-uri fac treaba asta, dar contra cost.
  6. De yamaha fzr 600 din 93 ai? (eu am gasit pt model 1998).
  7. Nu ma sperie pe mine datul jos de bascula, ca am mai facut-o la un alt motor, tot pentru schimbat chitul de lant. Ideea era ca cineva mi-a zis ca imi aduce kit de lant, care nu e inchis. Ramane de vazut ce si cum e, ca daca e cu cheitze, o sa dau jos juma de za si il inchid eu. Sper numa sa mai imi ajunga!
  8. Iar eu daca am 91 cai.... presup0un ca iese din discutie cheitza? Lizu-ka? Ce zici? Nu ai precizat daca ai montat si pe motoare de putere mare lantz cu cheie!
  9. Nu ma refer la inchidere prin nituire, ci la cheitza... cum au lanturile de bicicleta. Mersi de post! Mai astept si alte pareri.
  10. Trebuie sa imi schimb lantul. Intrebarea este adresata celor care au pe motoare (de viteza... pt ca eu am yamaha fzr...) lanturi CU siguranta. A patit cineva ceva de la un asemenea lant sau nu? Eu nu am experienta la acest capitol. Personal am incredere intr-un lant inchis de fabrica. Sunt la fel de OK si lanturile desfacute sau nu?
  11. sau mergi la un atelier de reparat chiulase sau supape si iti fac aia exact pe dimensiune.
  12. Tre sa fie in spatele farului niste suruburi mici, (au cap de 8 mm dar au si gaura pt surubelnita in cruce). Invarte de alea.
  13. Poate ca ar trebui sa cauti la rubrica "Vanzari/piese de schimb".
×
×
  • Creează nouă...