Sari la conținut

Aparatura reglaj


Postări Recomandate

  • Admin

ai descoperit o scula de sincronizat carburatoarele.

 

sincronizarea carburatoarelor trebuie facuta la orice motor cu 2 sau mai multe carburatoare. in mod normal se face cu manometre de -1bar, dar se foloseste si solutia cu furtune

 

:huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furtun transparent se poate procura de la farmacie - cereti "perfuzor" - este un furtun lung, cu niste robinetzi ciudati si niste ace si o pernitza de aer. Taiati tot ce e in plus, va ramane furtunul, pastrati si robinetul, pentru a putea controla inceperea reglarii - daca aveti o desincronizare majora, sa nu fie supt uleiul din furtun. Mai greu e de rezolvat cu surubelele pe care montezi furtunul, e destul de migalos de facut chestia aia - practic un surub de 6, gaurit pe interior si filetat cu 4 - pentru astupare in mod normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit intamplator pagina asta http://dnepr.ural.free.fr/depressiometre.htm

poate intereseaza pe cineva (posesorii de Nipru/Ural)

constructia unui depresiometru (?) pentru reglarea identica a celor doua carburatoare (de fapt nu a carburatoarelor, mai repede a sincronizarii lor)

am gasit si eu pagina aia frantzuzeasca.sunt chestii interesante.reconditionare de cutie de viteza, montare filtru de ulei, etc. care e principiu de functionare?

Editat de simson
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...