Sari la conținut

De Ce Se Tureaza In Sarcina?!?


iuli-voshod
 Share

Postări Recomandate

Salutare!am si eu o problemutza la voshodina mea-in a4-a merg cu ea si la un moment dat daca vreau sa turez mai mult se tureaza singura;nu-shi pierde viteza ramane constanta dar nici nu urca mai mult ci doar se tureaza motorul;apoi daca reduc revine la "normal"...nu ar trebui sa stea in sarcina pana nu mai poate?!?iar daca accelerez brusc sa smuceasca?!?nush ce viteza am cand se intampla asta ca nu imi merge km cred ca am vre-o 60-70km/h.intra bn in viteze!ulei in cutie am de la petrom T90.schimbat de curand-nu am facut 20 de km cu el. Un sfat e bine venit!multzam fain si numai bine! :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!am si eu o problemutza la voshodina mea-in a4-a merg cu ea si la un moment dat daca vreau sa turez mai mult se tureaza singura;nu-shi pierde viteza ramane constanta dar nici nu urca mai mult ci doar se tureaza motorul;apoi daca reduc revine la "normal"...nu ar trebui sa stea in sarcina pana nu mai poate?!?iar daca accelerez brusc sa smuceasca?!?nush ce viteza am cand se intampla asta ca nu imi merge km cred ca am vre-o 60-70km/h.intra bn in viteze!ulei in cutie am de la petrom T90.schimbat de curand-nu am facut 20 de km cu el. Un sfat e bine venit!multzam fain si numai bine! :rusinica:

mbreiajul iti patineaza .asta poate fi fie din reglaj[cu joc prea mic la maneta sau chiar inexistent],fie din uzura placilor sau slbirea arcurilor de presiune.jocul[garda]ambreiajului se regleaza astfel.desfaci cu o surubelnita lata surubul de vizitare de pe capacul ambreiajului[ala cu diam de 20mm din fata axului pedalei de viteze]apoi cu o cheie inelara cu cot slabesti piulita de blocare[de 10]si apoi cu o surubelnita reglezi jocul astfel:strangi surubul pana cand intampina rezistenta apoi desurubezi un sfert de tura dupa care tinand cu surubelnita surubul ca sa nu se miste strangi cu cheia de 10 piulita de blocare.cursa libera a manetei de ambreiaj[20mm la capatul ei]o reglezi din intinzatorul de pe maneta[il insurubezi ca sa maresti jocul si il desurubezi ca sa il micsorezi].daca nici dupa aceste reglaje nu scapi de patinare inseamna ca trebuie sa desfaci capacul si sa vezi ce e cu ambreiajul tau.succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reglat surubul cum mi-ai zis.acum parca merge mai bine cursa ambreiajului,vitezele le ia foarte ushor.abia daca simt ca intra in viteza;o fi bine?!? iar de patinat tot patineaza...nush cum sa reglez cablul de ambreiaj de akolo de la maneta...sa-i gasesc pozitzia sa debraieze bine dar sa cupleze inapoi tot bine;nush ce sa mai fac:(...discurile de ambreiaj sunt noi...le-a schimbat baiatul de la care am luat motorul inainte sa-l cumpar...deci nu sunt uzate ca nu am mers mai mult de 30km. ;) arcurile de presiune se regleaza?...si cum pot testa ambreiajul cel mai bine;sa vad daca patineaza sau nu?!?ma refer nu in mers cum fac eu,ci pe lok in viteza 1.daca o accelerez mai tare,proptita in pom si ii dau drumul mai brusc la ambreiaj nu prea e nervoasa,normal ar trebui sa patineze roata de spate...pls help me!!!...numai bine!:bow:...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...