iuli-voshod Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 Salutare!am si eu o problemutza la voshodina mea-in a4-a merg cu ea si la un moment dat daca vreau sa turez mai mult se tureaza singura;nu-shi pierde viteza ramane constanta dar nici nu urca mai mult ci doar se tureaza motorul;apoi daca reduc revine la "normal"...nu ar trebui sa stea in sarcina pana nu mai poate?!?iar daca accelerez brusc sa smuceasca?!?nush ce viteza am cand se intampla asta ca nu imi merge km cred ca am vre-o 60-70km/h.intra bn in viteze!ulei in cutie am de la petrom T90.schimbat de curand-nu am facut 20 de km cu el. Un sfat e bine venit!multzam fain si numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 Salutare!am si eu o problemutza la voshodina mea-in a4-a merg cu ea si la un moment dat daca vreau sa turez mai mult se tureaza singura;nu-shi pierde viteza ramane constanta dar nici nu urca mai mult ci doar se tureaza motorul;apoi daca reduc revine la "normal"...nu ar trebui sa stea in sarcina pana nu mai poate?!?iar daca accelerez brusc sa smuceasca?!?nush ce viteza am cand se intampla asta ca nu imi merge km cred ca am vre-o 60-70km/h.intra bn in viteze!ulei in cutie am de la petrom T90.schimbat de curand-nu am facut 20 de km cu el. Un sfat e bine venit!multzam fain si numai bine! mbreiajul iti patineaza .asta poate fi fie din reglaj[cu joc prea mic la maneta sau chiar inexistent],fie din uzura placilor sau slbirea arcurilor de presiune.jocul[garda]ambreiajului se regleaza astfel.desfaci cu o surubelnita lata surubul de vizitare de pe capacul ambreiajului[ala cu diam de 20mm din fata axului pedalei de viteze]apoi cu o cheie inelara cu cot slabesti piulita de blocare[de 10]si apoi cu o surubelnita reglezi jocul astfel:strangi surubul pana cand intampina rezistenta apoi desurubezi un sfert de tura dupa care tinand cu surubelnita surubul ca sa nu se miste strangi cu cheia de 10 piulita de blocare.cursa libera a manetei de ambreiaj[20mm la capatul ei]o reglezi din intinzatorul de pe maneta[il insurubezi ca sa maresti jocul si il desurubezi ca sa il micsorezi].daca nici dupa aceste reglaje nu scapi de patinare inseamna ca trebuie sa desfaci capacul si sa vezi ce e cu ambreiajul tau.succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 ..da d-le, sigur ambreajul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 26, 2008 Autor Share Postat Martie 26, 2008 Am reglat surubul cum mi-ai zis.acum parca merge mai bine cursa ambreiajului,vitezele le ia foarte ushor.abia daca simt ca intra in viteza;o fi bine?!? iar de patinat tot patineaza...nush cum sa reglez cablul de ambreiaj de akolo de la maneta...sa-i gasesc pozitzia sa debraieze bine dar sa cupleze inapoi tot bine;nush ce sa mai fac:(...discurile de ambreiaj sunt noi...le-a schimbat baiatul de la care am luat motorul inainte sa-l cumpar...deci nu sunt uzate ca nu am mers mai mult de 30km. arcurile de presiune se regleaza?...si cum pot testa ambreiajul cel mai bine;sa vad daca patineaza sau nu?!?ma refer nu in mers cum fac eu,ci pe lok in viteza 1.daca o accelerez mai tare,proptita in pom si ii dau drumul mai brusc la ambreiaj nu prea e nervoasa,normal ar trebui sa patineze roata de spate...pls help me!!!...numai bine!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.