claudiu_m_2005 Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 am si eu o problema , numa ce mi`am schimbat pistonu si segmenti si cum ii fac rodaju am observat ca nu`mi mai sta deloc la relanti , porneste numa cu socul tras , sau daca nu trag socul moare imediat si urca foarte tare apa in grade si antigelul da pe afara . azi a ajuns si la 100 grade.dar asta se intampla doar dak il las pe loc , daca merg cu el , mai scade , si mai urca maxim 90.aveti idee ce sa fac sa nu mai urce asa rpd temperatura la apa?si la carburator nush cum naiba sa il reglez , poate sa`mi zica cn mai are rs , cum are aerul si benzina data .stiti voi , rotita aia de plastic de pe la carb si surubelul de benzina. ms anticipat de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 Singuru' sfat pe care pot sa ti-l dau e sa te duci la un mecanic, si daca-l mai lasi la 100 grade, o sa-ti schimbi pistonu iar, + cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 pistonu ala nou ar trebui sa mearga la +80 grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu_m_2005 Postat Martie 24, 2008 Autor Share Postat Martie 24, 2008 cum adica +80? doar pana la 80 grade?dar cand ajunge la 80-90 opresc motorul , si daca se incalzeste mai tare iese antigelul din cutia lui.ma gandeam ca poate nu se aeriseste bine cutia antigelului ala ( ca dopul are o gaura , si ma gandesc sa nu fie infundat pe acolo de sa incalzeste asa tare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 cum adica +80? doar pana la 80 grade?dar cand ajunge la 80-90 opresc motorul , si daca se incalzeste mai tare iese antigelul din cutia lui.ma gandeam ca poate nu se aeriseste bine cutia antigelului ala ( ca dopul are o gaura , si ma gandesc sa nu fie infundat pe acolo de sa incalzeste asa tare) Vezi ca pt a regla relantiu pe partea dreapta ai un loc mic intre carena si cadru si is doua suruburi unu pt aer si unu relantiu invarti de el (motoru pornit) si iti fixezi cum vrei tu relantiu dar ai grija daca nu te pricepi nu umbla sa nu o strici mai tare .Bafta --- Mesaj completat în 25 Mar 2008 19:44 ------------- am si eu o problema , numa ce mi`am schimbat pistonu si segmenti si cum ii fac rodaju am observat ca nu`mi mai sta deloc la relanti , porneste numa cu socul tras , sau daca nu trag socul moare imediat si urca foarte tare apa in grade si antigelul da pe afara . azi a ajuns si la 100 grade.dar asta se intampla doar dak il las pe loc , daca merg cu el , mai scade , si mai urca maxim 90.aveti idee ce sa fac sa nu mai urce asa rpd temperatura la apa?si la carburator nush cum naiba sa il reglez , poate sa`mi zica cn mai are rs , cum are aerul si benzina data .stiti voi , rotita aia de plastic de pe la carb si surubelul de benzina. ms anticipat de raspunsuri PS: Pentru a regla relantiu iti trebuie o surubelnita mia lunga (pentru a nu mai da carena dreapta jos:D)nu o mai lasa la temperaturi mari casa nu schimbi setul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu_m_2005 Postat Martie 26, 2008 Autor Share Postat Martie 26, 2008 dar nu este vreo reglare standard pt relanti?si la faza cu apa , oare asa tre sa faca dupa ce ii schimbi pistonu?ca mecanicu mi`a zis vreo 2-300 km sa ii fac rodaju cu maxim 5-6000 ture si 50-60 km vit maxima.daca o las pe loc , creste apa repede , dar daca merg cu ea nu mai creste,asa ca atunci cand ajunge pe la 85 o opresc si astept sa scada.oare e bine cum procedez?sau sa existe si posibiliitatea sa nu fie desfundat dopul de la antigel?ca sa aiba vreo aerisire pe acolo...nu prea ma pricep , zic si eu asa...astept pareri . ms de cele de pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Rodajul fa-l 1000 km. Tine-o sub 6000 si din cand in cand dai pana sus de tot in ture, dupa care mergi iar in ture mici cu ea, dar vezi sa n-o arzi prea des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu_m_2005 Postat Martie 26, 2008 Autor Share Postat Martie 26, 2008 deci pot sa ii dau o data cat sa vad un top speed?ca tare is curios sa vad cat e dupa iesirea din service(sper sa nu credeti ca`s vreun kamikaze:)) ) --- Mesaj completat în 26 Mar 2008 21:12 -------------inca ceva , credeti ca dupa vreo 100-200 km pot merge si 2 pe el(ma refer ca tot in timpul rodajului)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 deci pot sa ii dau o data cat sa vad un top speed?ca tare is curios sa vad cat e dupa iesirea din service(sper sa nu credeti ca`s vreun kamikaze:)) ) <small>--- Mesaj completat în 26 Mar 2008 21:12 -------------</small><br/>inca ceva , credeti ca dupa vreo 100-200 km pot merge si 2 pe el(ma refer ca tot in timpul rodajului)? NU...nu poti merge cu 2 pana nu termini rodajul si nu poti da sa vezi cat merge 1000km rodaj, 500km pana in 6000RPM si doar 1/3 din acceleratie si inca 500km pana in 8000RPM si 3/4 din acceleratie.TOT rodajul fara pasager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xtazy_01 Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 ciudata chestie ...Io sunt paralel cu chestii dastea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 (editat) cum adica +80? doar pana la 80 grade?dar cand ajunge la 80-90 opresc motorul , si daca se incalzeste mai tare iese antigelul din cutia lui.ma gandeam ca poate nu se aeriseste bine cutia antigelului ala ( ca dopul are o gaura , si ma gandesc sa nu fie infundat pe acolo de sa incalzeste asa tare) pai eu stiam ca putin pana peste 80 de grade e bine...intre 70 si 80 e temperatura ideala...in plus fata de ce ti-a zis alexutzzz o data de 2 ori poti sa ii dai peste 8000.. Editat Martie 27, 2008 de 69WRX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu_m_2005 Postat Martie 28, 2008 Autor Share Postat Martie 28, 2008 pai acu am reglat`o cu apa.acuma sta numa intre 70-80 cand merg , si merge putin peste 80 cand sta pe loc si o turez.ii pusesem peste antigelul vechi , doar antigel.dar m`am uitat in carte si trebuia sa ii pun si niste apa distilata.asa ca am scos tot antigelul si am pus jumi juma cu seringa;))..dar acuma nush cum draq sa reglez relantiul , ca nu`mi sta delok delok.cand da sa moara ii trag shocu , o turez putin si merge , nu se mai opreste.ma gandeam sa ii dau mai multa benzina(ca socul da mai multa benzina).o sa mai incerc maine si va spun ce reusesc , dar daca stiti vreo reglare standard al carburatorului(in special rs)va rog sa`mi spuneti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 .ma gandeam sa ii dau mai multa benzina(ca socul da mai multa benzina).o sa mai incerc maine si va spun ce reusesc , dar daca stiti vreo reglare standard al carburatorului(in special rs)va rog sa`mi spuneti Socul da mai putin aer in amestec(choke=a sugruma)deci daca iti merge bine cu socul tras incearca sa ii mai tai din aer. Ai invartit reglajul ala ca un titirez si acuma vrei sa mearga?Carburatorul nu il regleaza oricine mai ales dupa ce l-ai ametit bine.Cat crezi ca o sa iti ia un mecanic sa iti curete si sa iti regleze carbul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HnX Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 Good Point ^ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.