Sari la conținut

Honda Transalp & On-off`road Lovers !


Lutzifer
 Share

Postări Recomandate

bueyy...ia vedeti'va voi de treaba...am avut de toate la mine(98% :moto: )

m cort nou(relativ) da baiu e ca mi se tot rup betele de la el, in rest el e stok si de f buna calitate

asa ca apelez sa vad dc stie cineva de unde pot lua bete pt cort(de preferabil durawrap-mai scumpe un pic da mai bune)

pe net am gasit da is f scumpe-cat un cort nou :drink: (240 lei)

sau dc are cineva de la un cort pa care nu il mai foloseste ...le primesc cu placere :lol:

dute ma si ia un cort cu 40-50 ron de la real si gata , ai bete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Slide nu avem? Sa vad si eu ce am pierdut:)

Din pacate am venit destul de racit din concediu asa ca nu am putut sa ma alatur grupului. Astept totusi slideurile.

Acuma vin si Slide-urile , sa sti ca iti placea sigur. Atat plimbare moto cat si cea pe jos. :moto:

 

Pozele le puteti vedea pe BLOG!

 

Am plecat Vineri pe data de 3.Septembrie.2010, ora 5:15 din Petromul din Micalaca de la iesire din Arad spre Deva. Ne-am pornit spre M-tii Trascău (Zona TecÂşeÂşti). Participanti am fost Eu cu Diana cu TransALP-ul , Atti singur cu TransALP-ul si Paul cu Patri cu Mondeo.

 

Pana la Deva ne-am dus pe intuneric , ceata multa si densa , frig (7-8 grade) , umezeala mare. La acea ora nu a fost aglomerat, doar cateva TIR-uri si ceva masini cu nr-e straine. La ora 7:00 am fost la intrarea in Deva unde am facut si prima oprire de dezmortire (defapt ne-a fost mai frig de cat in mers :lol: ). Am plecat spre Alba Iulia , urmatoarea oprire a fost aproape de TeiuÂş la o benzinarie. De aici am intrat pe drumul spre Galda de Jos , Mesentea , Galda de Sus , Poiana Galdei de unde am si si inceput urcarea din capatul satului pe partea dreapta. Este un drum de 10 km , destul de rau pentru masina , dar se poate daca se vrea cu adevarat (exemplul de fata , Paul cu Fordul).

 

Dupa cateva opriri pentru a intreba oamenii daca suntem pe drumul cel bun , ajungem sus la tabara de corturi unde erau cei de la Veniti Cu Noi. La ora 10:00 am ajuns sus, ei chiar atunci se pregateau pentru plecarea pe traseu din acea zi. Le-am spus sa ne astepte si pe noi 10 min sa apucam sa ne schimbam si sa ne parcam motoarele/masina.

 

Intr-un final am plecat pe traseu la ora 10:45. A fost o plimbare de vreo 8 ore. Ne-am dus pana la Cheile Rametului , dar nu am trecut prin ele ci deasupra lor pe Brana Caprelor. Este un traseu destul de dificil pentru cei neechipati sau carora li frica de inaltime. In rest noua ne-a placut la nebunuie, este a doua oara cand facem acea bucata , doar ca din sens invers. De acolo ne-am intors la corturi peste dealuri. Ajunsi in tabara noi trebuia sa ne facem corturile , sa despachetam tot ce am avut la noi pentru ca dimineata am plecat ca din puÂşcă. Ne-am facut o supica calda , am mai mancat ceva salam , dulciuri si ne-am culcat. Am fost foarte obositi nedormind aproape nimica cu o seara inainte. Am plecat la 5 din Arad si ne-am culcat la ora 1:00 din care eu am dormit maxim o ora.Asta a fost ziua de Vineri 3.Sept.

 

Ziua a doua , Sambata 4.Sept.2010

 

Dimineata la 7:00 trezirea ca la 8:00 trebuia sa plecam pe traseu de 12 ore. Am mancat repede ceva , ne-am echipat si am pornit la drum. Dupa doar cateva minute Paul si Patri s-au intors la corturi. Paul toata noaptea a avut probleme la stomac si nu se simtea bine deloc. Noi ne-am continuat drumul. A inceput cu o urcare abrupta si am ajuns la un punct de belvedere spre satul IntreGalde unde trebuia sa ajungem. Dupa acea urcare a urmat binenteles si o coborare abrubta. Pe la ora 11:00 am fost in satul IntreGalde unde am facut o pauza la birtul/magazinul din sat. Am mancat o inghetata , am luat un suc , altii bere si ne-am continuat drumul. Traseul a fost unu variat , ba urcam abrupt , ba mergeam pe curba de nivel , ba coboram abrupt. A fost un traseu fain , dar ne-a pus capac ultima urcare pana la corturi. A durat o ora, dar am fost rupti dupa 12,5 ore de mers. Aproape de ora 21:00 am fost la corturi, am mancat putin si somn.

 

Ziua a treia , Duminica 5.Sept.2010

 

Ne-am trezit pe la ora 8:00 , am mancat , la ora 9:00 am fost sa facem poza de grup si incet incet am facut bagajele pentru a pleca. Noi nu am mai ramas cu ei pana Luni. Restul au plecat pe traseu , iar noi spre casa. La ora 11:00 aprox am inceput sa coboram pe acei 10 km de drum rau. Cand am ajuns jos in drumul principal a inceput si o ploaie , nu grav… dar de ajuns cat sa ne faca sa ne luam pe noi combinezoanele de ploaie.

 

Sa numai mergem spre casa pe unde am venit, adica: Alba Iulia – Deva – Arad. Am zis sa ne intoarcem pe Abrud – Brad – Varfurile – Ineu – Arad. Dar ca sa ajungem in Abrud a trebuit sa bagam vreo 60 km de drum prafuit , pietruit , noroios. Din Poiana Galdei dupa ce am coborat de la Tecsesti am facut dreapta, adica tot inainte cand vi dinspre Abla Iulia – Teius. Am trecut din nou prin Satul IntreGalde (dar de data asta motorizati si nu pe jos) – IvăniÂş – Ghioncani – MogoÂş – Poieni – Bucium – Bucium Sat – Abrud. Drumul din Abrud este destul de rau pana in Brad. Din Varfurile ii acel asfalt si curbe superbe. Am venit prin Ineu , ne-am oprit la Mocrea sa luam 3 sticle de apa – Siria – Arad.

 

Am ajuns acasa in jurul orei 18:00, destul de somnorosi si obositi. Este un traseu mai lung si mai obositor de cat pe Valea Muresului.

 

Ne-a placut tare mult si speram sa mergem din nou undeva cat mai repede ! :drink:

 

PART 1 SlideShow FOTO/VIDEO

 

PART 2 SlideShow FOTO/VIDEO

 

PART 3 SlideShow FOTO/VIDEO

 

PART 4 SlideShow FOTO/VIDEO

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ii cineva pe faza la ora asta si vrea o iesire scurta prin zona , maxim 100-120 km dus-intors sa fie prezent la ora 12:00 la BILLA pentru a lua ceva de fript.

Destinatia necunoscuta , o stabilim la BILLA.

 

Suntem vreo 4 motoare pana acuma ... :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi dimineata ne-am intalnit la Billa cum am planuit, am fost cativa oameni si am plecat intr-o scurta plimbare de 130 km prin Judet.

Mai multe detalii si poze la mine pe BLOG!

 

SlideShow!

Mesaj completat

Completare cu cateva poze! :hurt:

 

SL373291.JPG

 

SL373293.JPG

 

SL373301.JPG

 

SL373326.JPG

 

SL373329.JPG

 

SL373332.JPG

 

SL373335.JPG

 

SL373338.JPG

 

SL373345.JPG

 

SL373348.JPG

 

SL373350.JPG

 

SL373352.JPG

 

SL373360.JPG

 

SL373376.JPG

 

SL373383.JPG

 

SL373386.JPG

 

SL373394.JPG

 

SL373407.JPG

 

SL373422.JPG

 

SL373446.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo! Felicitari ca aveti gasca faina !

Multzam! Gasca asta a fost adunata spontan si cred ca datorita acestui fapt a iesit atat de bine toata tura. A fost una reusita! :hurt:

 

Pentru week-u ce urmeaza 18-19.Sept.2010 eu am in plan sa ma duc de Sambata la Debelagora. Ii la vreo 60 km de Arad , de pe Valea Muresului se face stanga si is 10 km de offroad pana sus. Acolo vor fi si cei de la Veniti Cu Noi , seara o fi ceva muzica, voie buna , una alta! Se sta cu cortul pana Duminica , iar dimineata as vrea sa plec pe undeva prin zona cu moto. Depinde de vreme si de gasca ce traseu o sa facem.

 

In mare cam asta ii planul meu. Vremea pare sa fie excelenta pana Vineri si cica pe week posibil iara ceva ploaie. Dar pana atunci sau vine mai repede sau mai tarziu. Nu au cum sa o nimereasca de pe acuma.

 

Daca ii cineva interesat ii bine venit si astept si ceva propuneri pentru ziua de Duminica :lol:

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva apa pe acolo , loc de baie ?

Nu este apa de facut baie , doar ceva paraiaÂş. Locul unde se merge ii un varf de deal, acolo este o cabana si acuma se inaugureaza ceva "ciuperca" construita de cei de acolo de sus.

Eu ma duc sa mai stau cu cei de la Veniti Cu Noi. Daca pot pleca Sambata mai de dimineata posibil sa prind si drumetia ce o fac pe dealuri , spre seara o fi muzica (aduc cei de la Veniti Cu Noi, o fi muzica 80`s si altele)

 

Se pare sa vina ploi pe week , prea mult nu ma deranjeaza ... dar totusi sper sa fie cat de cat ok. :moron:

 

Daca nu ar veni ploaia , Duminica s-ar putea merge la Tauț , acolo este ditamai lacul. Dar nu cred ca ii vreme de baie si apa sigur ii rece. Plus ca se fac noroaie daca vin ploile.

 

Baga aici un ochi , am facut traseu pe dealuri de la Debelagora la Tauț anu trecut - Click AICI!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In titlu am vazut si off-road lovers....deci sper ca e bine postul meu. O mica iesire ce am facut-o azi.

 

Un nou traseu endro foarte frumos si perfect pentru incepatori. Punctul de plecare este Dezna. Initial am vrut sa urc pana la cetate, dar cum eram singur, am ajuns intr-o portiune unde aveam sa trec motocicleta peste niste stanci si singur nu puteam pentru ca eram cu un picior in prapastie. Am intors si ca sa nu fie plimbarea asa de scurta m-am indreptat spre Slatina. Din Dezna sunt 4-5 km pana la intrarea in sat, drum de tara, viteza de deplasare 70-80 km/h se poate si cu mai mult, doar atat poate motorisca mea. Odata ajunsi in Slatina se traverseaza satul. Dupa luam o linie dreapta catre urmatorul sat, peste coclauri. Vreo 20-30 de minute de mers si ajungem pe drumul ce duce la Neagra, tinem pe el si ajungem in sat. De aici ne indreptam spre Buhani, la fel drum de tara vreo 3-4km, viteza maxima, este la deal, drifturi pe curbe (cine stie, io inca nu :moron:). Aici putem alege 2 variante sa ajungem in sosea, una usoara sau una grea: continuam drumul sau facem la dreapta si o luam prin vale… normal ca am luat-o prin vale si ca intodeauna, cand un lucru este gata trebuie sa patesti ceva, am calarit un bolovan, m-am dezechilibrat putin si instinctul de a pune piciorul joc…flosc: papucii plin cu apa, ud tot pana la genunchi, normal un pe spate cu a sarit apa si ata acasa la Dezna. Aici este asfalt, 4km.

 

Total distanta traseu vreo 20 de km, maine dimineata ma uit pe kilometraj sa va zic exact. Si sa nu o lungim pozele:

 

http://guiutzu.blogspot.com/2010/09/traseu...ina-neagra.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In titlu am vazut si off-road lovers....deci sper ca e bine postul meu. O mica iesire ce am facut-o azi.

Sa zicem ca e bine si aici postul tau. Topicul e mai mult de offroad finut (soft) cu motoare mari si grele de la 190 kg in sus. Deci nu se compara cu ce faci tu cu jucaria de 80 kg :D

Faina aventura ai tras , la cat mai mult!

 

PS: Referitor la plimbarea din week la Debelagora.

Plecarea nu se mai face dimineata pentru ca mergem pana la Unguri la Oroshaza la o baie. Ne intoarcem dupamasa candva in jurul orei 15-16:00, sper sa fim in Arad , sa facem mici cumparaturi si o intindem la Debelagora unde stam cu cortul peste noapte.

Duminica in functie de vreme vedem noi ce facem , sau bagam o plimbare moto prin zona , sau o drumetie cu cei de la Veniti Cu Noi , sau mai planuim ceva pana atunci! :D

Mesaj completat

LATER EDIT: 17.sept.10, ora: 16:42

Inca o mica completare/modificare de program: Noi numai mergem maine dimineata la Oroshaza , dar vreau ca plecarea sa fie tot undeva dupamasa ... da nu chiar ora 16:00. Undeva in jurul ore 14-15:00 sa ne intalnim la BILLA la mici cumparaturi si sa plecam spre Debelagora. Pe Sambata sansele de ploaie sunt reduse , in schimb Duminica de dimineata pare sa vina si ploaia.

 

Asa informativ , nu-i nimic sigur. Am fi Eu cu Diana cu TransALP , Atti (poate cu Moni) cu TransALP , Posibil Calin cu TransALP , Clau cu TransALP si cam atata. :lol:

Mesaj completat

LATER EDIT: 18.Sept.10 , ora: 11:15

Din cauza vremii si din cauza ca s-au retras participantii anuntati la tura se anuleaza iesirea. :moron: De unu singur nu ma duc! Cu toate ca ploua slab si ii vreme urata as fi mers , dar nu de unu singur! Alta data ...

 

Bau :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saptamana trecuta, Claudiu (Transalp) imi spunea de iesirea pe care intentioneaza sa o faca cu Otto (Transalpist de asemenea)...si brusc mi s-au aprins beculetele: ASA CEVA NU SE RATEAZA, VREAU SI EU SA FAC IESIREA ASTA! Asa ca marti i-am propus lui Adi (Z 750) sa facem o iesire in weekend pana la Auschwitz, iar joi dupa Moto-Thursday decizia a fost luata: PLECAM ! Vremea insa nu se anunta foarte buna si incetul cu incetul parca ne pierdeam din elanul pe care-l aveam marti...sa plecam, sa nu plecam, prognozele meteo erau oarecum nefavorabile datorita posibilelor ploi si a temperaturilor scazute de pe traseul pe care trebuia sa-l parcurgem. Vineri seara eram deja hotarati 100 % sa plecam si sa vedem noi pe parcurs cum ne descurcam. Nu prea ne-am batut capul cu trasee, cu harti insa am hotarat sa facem o schita de traseu ca sa nu mergem chiar de capul nostru fara sa stim macar o directie. Cu ocazia aceasta am testat noul Microsoft Auto Route 2010 despre care nu pot spune decat ca este un gunoi de aplicatie care a generat o harta imposibil de urmarit in realitate: TOATE LOCALITATILE CARE ERAU TRECUTE PE INDICATOARE NU S-AU REGASIT IN TRASEUL GENERAT DE AUTO ROUTE, astfel ca la un momentdat am fost nevoiti sa mergem dupa ureche, dupa fler, dupa cum batea vantul si dupa indicatiile primite prin benzinarii. In total am avut 30 pagini de harti A4 la cel mai mic detaliu...care in realitate nu ne-au servit la nimic pentru ca nu contineau exact esentialul: LOCALITATILE IMPORTANTE DE PE TRASEU. Nu-i nimic, data viitoare alegem o harta, pentru ca metoda cea mai sigura si care nu da gres este tot HARTA:)

Acum, revenind la iesire: 2 motoare, Eu cu Aprilutza Pegaso si Adi cu Kawasaki Z750...doua motociclete din clase diferite cu performante diferite care insa intr-un final s-au combinat si au facut echipa buna.

Sambata:

Plecarea planificata la ora 6 dimineata s-a transformat in plecarea de la ora 8.30...asa ca ne-am urcat pe motoare si da-i bice. Vremea era foarte inchisa si aerul umed facea ca temperatura resimtita sa fie mult mai scazut, insa ne-am echipat bine amandoi si am plecat la drum, un drum care dupa Auto Route era estimat la 660 km, pe traseul cel mai scurt: Arad-Ungaria-Slovacia-Polonia (Auschwitz), dar care in realitate a dat putin in "virgula". Incepand cu Vama Nadlac vremea a inceput sa se inrautateasca, mai apoi la vreo 20 km de Szeged a inceput si ploaia...foarte neplacut, dar chiar si ploaia face parte din motociclism. M-am echipat rapid cu echipamentul de ploaie, insa imi faceam probleme pentru Adi care nu avea decat geaca si panatalonii care deja se udasera...asa ca ajunsi in Szeged am inceput cautarea celui mai apropiat magazin de echipamente moto, pe care dupa ceva vreme ne-a iesit in cale s-au l-am gasit noi, astfel incat Adi putea sa-si procure si el acum echipamentul impermeabil. Zis si facut, chiar daca la un pret destul de mare pentru o salopeta impermeabila (17.800 forinti), insa alta solutie nu era: ori ne intorceam acasa cu buza umflata, ori mergeam mai departe si infruntam ploaia, insa pentru asta aveam nevoie de echipament adecvat. Ora 12.30 ne-a gasit inca in Szeged. Am luat o hotarare buna si Adi a facut cea mai buna investitie cu salopeta impermeabila...pentru ca dupa ce am parcurs vreo 20 km de autostrada in drum spre Budapesta, ploaia s-a oprit:)) Pe langa ca s-a oprit ploaia a iesit si soarele care dadea deja o alta culoare intregii calatorii si bunadispozitie noua. Pana aproape de iesirea din Ungaria am stat pe autostrada (groaznic de monoton si plictisitor)...asa ca asteptam sa se termine autostrada si sa intram in Slovacia pe un drum mai animat si specaculos...insa si aici am avut probleme datorita hartii care nu ne-a oferit suficiente informatii despre drumul pe care trebuia sa o luam pentru o portiune scurta de timp (M2), iar in confuzia creata de harta am facut de 2 ori centura Budapestei, astfel am pierdut vreo 2 ore cautand iesire de pe autostrada si intrarea pe un drum care sa ne duca in directia potrivita. Intr-un final ne-a ajutat un nene sofer de tir care ne-a precizat ca trebuie sa cautam autostrada M2 iar apoi sa tinem directia Vac care ne va duce apoi pe iesirea buna. Zis si facut dupa 2 ore de ratacire. Am tras tare pe restul de autostrada ramasa sa recuperam timpul pierdut insa deja se facea tarziu iar dupa trecerea de Balassagyarmat, traseul generat de Auto Route a inceput sa ne dea de gandit putin pentru ca nu se mai potriveau localitatile de pe traseu cu cele de pe harta. Ne aflam acum undeva intre dealuri, pe un drum necirculat iar satele erau tot mai pustii pe masura ce avansam...ne aflam parca intr-un film horror cu doar 2 personaje care merg intr-o directie necunoscuta. Atmosfera era foarte "incarcata" iar momentul culminant a fost atins cand am inceput sa urcam un deal impadurit iar asfaltul disparea incetul cu incetul sub rotile noastre...pentru ca se transformase in gropi uriase imposibil de ocolit. Ne aflam acum pe un drum care arata ca dupa bombardament si ne indreptam intr-o directie necunoscuta si in plus eram posesorii a 30 de pagini de harti inutilizabile pe care Adi probabil se gandea sa mi le puna in cap iar apoi sa le dea foc...insa nu a facut-o. Pe masura ce avansam drumul era tot mai rau, asa ca intr-un tarziu Adi a oprit nervos pe mijlocul drumului si a gesticulat ceva de genul: CE FACEM ACUM?, in timp ce se uita derutat la o harta care era din alta lume. Pentru mine drumul nu era o problema, am mers in picioare si nici macar nu am simtit gropile...insa ma gandeam acum la Adi care nu se afla in aceeasi situatie. Puteam sa ne intoarcem si sa o luam pe alt drum...insa pe care alt drum? Asa ca am hotarat sa ne continuam aventura si sa incercam sa iesim la un drum principal...E77 care sa ne duca spre Zvolen iar mai apoi spre Banska Bystrica -Ruzomberok-Dolny Kubin-Namestovo iar mai departe deja anticipam tot traseul. Am parcurs vreo 20-25 km pe drum rau dupa care a inceput sa se imbunatateasca situatia pentru noi: drumul a redevenit bun si ne aflam acum pe un drum de munte de o calitate foarte buna cu serpentine si total necirculat. Pe masura ce avansam redeveneam mai optimisti si siguri pe noi pentru ca vremea tinea cu noi: fara nori, fara ploaie si cu o urma de soare ce se anunta sa mai tina inca vreo 2 ore, timp in care speram sa avansam foarte mult. Din acest loc drumul devnie tot mai spectaculos, se vad in departare muntii si pe masura ce te apropii de Polonia simti tot mai mult aerul de munte, care in aceasta perioada nu este tocmai calduros: calatoream la temperaturi cuprinse intre 10,3 si 6 grade, de umezeala nu mai vorbesc. Drumul incepea sa fie tot mai aglomerat pe masura ce soarele s-a lasat incet dupa munti iar calatoria parca nu se mai termina...ne opream periodic sa ne incalzim, pentru ca manusile noastre de vara erau doar cu rol decorativ lasand aerl rece sa patrunda si prin ele dar si prin piele. Cea mai mare oprire am facut-o la Dolny-Kubin, unde am zabovit vreo 35 de minute...eram inghetati si derutati pentru ca un nene sofer de TIR ne-a spus sa schimbam traseul pentru ca pe ruta cea mai scurta care face legatura intre Slovacia si Polonia nu este de mers pe timp de noapte cu motorul din cauza frigului si a drumului care este vorba lui: DISASTER, BAD ROAD...VERY BAD ROAD...NO GOOD ROAD...DISASTER, DON'T GO THAT WAY! Ne-a fost foarte greu sa gasim o ruta deoarece Engleza nu este tocmai o limba de circulatie internationala in Slovacia pe cand RUSA este:) Problema este ca nici eu si nici Adi nu cunosteam limba Rusa...dar nici cei care ne dadeau indicatii nu cunosteau limba Engleza....asa ca am invatat impreuna limbajul semnelor pe o harta care ii deruta chiar si pe cei din zonele respective. Mai prin semne, mai prin gesturi caraghioase am inteles pana la urma care este directia: direct spre Cracovia ca si directie pentru a iesii din Slovacia iar mai apoi trebuia sa cautam indicatoare Wadowice si apoi cu Auscwitz...un ocolis de aproximativ 50 km, insa cu drum bun si garantat...lasam in urma traseul planificat in linie dreapta de la Dolny Kubin la Auschwitz si ne orientam acum spre o ruta care intr-un final s-a dovedit foarte sigura si a meritat sa facem ocolisul pentru ca am putut sa calatorim regulat cu viteze constante perioade lungi de timp: drum extraordinar si soferi conservari cu respect fata de motociclisti (toti se trag la o parte cand te angajezi in depasire sau chiar iti fac loc in cazul in care se formeaza blocaje in trafic si masinile nu mai avanseaza). Restul traseului a fost parcurs integral pe noapte, cateva ore bune de frig si temperaturi ce alternau frecvent intre 6-8 grade, dar a meritat "aventura" datorita drumului pe care ne-am promis ca-l vom parcurge pe zi la intoarcere (multe curbe intinse, benzi de mers largi, zona muntoasa...excelent intr-un cuvant). Am ajuns in Auscwitz in jurul orei 1.30 (ora Romaniei)...adica 12.30 ora Poloniei. Am facut exagerat de mult, insa am ajuns cu bine dupa o aventura mult prelungita. Ne-am cazat la o casa privata in regim de pensiune, un loc decent, curat si la pret avantajos: 15 Euro / noapte.

Duminica:

Dimineata am plecat sa vizitam muzeul...la ora 10.30 am intrat in Auschwitz I si la ora 12.30 am terminat primul tur, urmand ca apoi autobuzul sa ne duca pana in Auschwitz II-Birkenau. Tot turul lagarelor a durat vreo 4 - 5 ore, incluzand aici si plimbarile prin lagar dupa despartirea de ghid. Obligatoriu trebuie sa fiti insotiti de ghid, altfel s-ar putea sa ramaneti dezamagiti de lagar sau sa nu pricepeti nimic din tot ce este expus in muzeu. Turul complet+ghid = 38 zlot, care este echivalentul a 38 lei cu aproximare...asa ca merita toti banii pentru ca primiti un ghid pregatit+casti pentru traducere in diverse limbi de circulatie internationala. Dupa ce am facut turul muzeului am plecat spre camera unde am stat putin, ne-am adunat fortele si am plecat intr-o scurta plimbare cu motoarele prin oras, am vazut imprejurimile,am vizitat orasul vechi, am luat ceva de baut si ne-am intors spre camera unde nu ne-am gasit locul pentru ca simteam nevoia sa mancam ceva traditional POLONEZ...asa ca ni s-a recomandat PIZZA:))

Luni: un dus scurt, am mancat putin si am plecat spre Cracovia, oras care merita neaparat vizitat daca ajungeti in zona. Sunt 50 km de la Auschwitz la Cracovia, un drum dragut care te plimba prin cateva sate dragute cu un oarecare farmec pana la destinatie. In Cracovia am ajuns relativ devreme asa ca am inceput turul cu un elan fantastic. Recomand castelul Wawel, castel care se poate vizita gratuit in zilele de Luni (am fost norocosi pentru ca fara sa planificam am ajuns tocmai in ziua in care polonezii sun generosi) si contra unei sume modice (8 zlot/ galerie din cate imi aduc aminte) in celelalte zile. Am ramas impresionati amandoi de frumusetea castelului si a panoramei oferite. Am vizitat curtile si sala comorilor/armelor/armurilor. Dupa ce am pierdut cateva ore bune prin zona am hotarat sa facem un tur al orasului cu una din masinutele electrice din zona...insa pretul foarte ridicat ne-a indemnat sa mergem pe jos. Am studiat o harta si cu usurinta am localizat care este centrul vechi al orasului asa ca am inceput sa mergem prin jos pe stradute colorate, pline de turisti si cu tot felul de magazine/terase/restaurante foarte dragute. Ne-am plimbat de capul nostru prin oras si am facut poze...uitand ca trebuie sa plecam spre Slovacia:)

La ora 15.30 am plecat din centrul vechi si cu greu am reusit sa iesim din oras in directia buna...orasul este poate chiar mai aglomerat ca si bucurestiul pe anumite artere...si tocmai pe arterele respective trebuia sa mergem noi. Fiind imbracati gros si nemaiavand loc de depozitare pentru hainele de pe noi am fost nevoiti sa transpiram pana la chilot, lucru resimtit mai tarziu cand am iesit la drum intins. Aveam de parcurs de data aceasta un drum mai lejer, pana la o destinatie NESTABILITA, pentru ca in acest moment nu aveam niciun target. Ne-am propus sa mergem pana ne prinde noaptea si sa ne oprim inainte de munti, pentru a putea incepe din nou calatoria a 2-a zi pe lumina si sa savuram peisajele oferite de muntii din Slovacia. De la Cracovia am tinut tot E77, pentru ca stiam ca este drumul cel bun care duce pana in Ungaria. Am tras pe dreapta la o pensiune in Dolny Kubin, tot cu 15 Euro/noapte...de unde trebuia sa pornim a 2-a zi spre Romania, dar nu inainte de a vizita un alt obiectiv intalnit in drumul nostru: UN CASTEL SCULPTAT IN STANCA, LUMINAT PE TIMP DE NOAPTE, cocotat tocmai in varful unui munte. Dolny Kubin se afla la vreo 15 km de locul unde am vazut noi castelul si am spus ca ar fi mare pacat sa ratam o asemenea ocazie, mai ales ca si eu si Adi am fost impresionati de dimensiunile constructiei.

Marti: trezirea la ora 8, tras de timp vreo 40 minute...plecarea spre cetate. Ajunsi la fata locului am aflat si numele obiectivului: Castelul Orava sau Ărva Castle, care am inteles ulterior ca este defapt una din principalele obiective turistice din Slovacia, fiind vizitata de foarte multa lume, venita din diverse colturi ale europei. Brusc ne aflam si noi la locul potrivit, fara niciun fel de planificare...ci din pura intamplare. Am ramas impresionati de aceasta constructie si de panorama oferita din turnuri si de pe ziduri. Castelul este imens si reprezinta o inovatie in materie de defensiva pentru vremea respectiva datorita sistemului foarte bine gandit de aparare oferit de ziduri si de portile de acces (3 porti). Un alt obiectiv pe care l-am considerat esential pentru cei care isi propun sa ajunga prin zona. Intrarea este 5 euro+3 euro pentru cei care vor sa faca poze. Pana la ora 14 am reusit si noi sa terminam turul castelului si sa ne punem din nou pe drum. Aveam de stabatut toata Slovacia, Ungaria pana sa ajungem acasa...insa eram multumiti de cele vazute, de drumul bun pe care l-am rumegat si de toate celelalte lucruri neprevazute care s-au finalizat cu bine. Am calatorit cu mai putine opriri si am savurat peisajul oferit de munti, paduri, rauri s.a.m.d. Am urmat cam acelasi traseu ca si la venire, cu deosebirea ca nu ne-am mai abatut de E77, care ne-a dus pana la autostrada. Pe autostrada am tinut tot indicatorul de Budapesta iar mai apoi Szeged. Am calatorit mai rapid,uneori cu 150-155 km la ora, intrucat urmaream sa ajungem la Szeged pe lumina sa mancam un gulas la locul stiut. Seara ne-a luat-o totusi inainte cu vreo 30 minute, astfel ca am intrat in Szeged pe intuneric, am mancat un Gulas cu ardei picant si apoi ne-am urcat din nou pe 2 roti pentru ultima portiune de drum ce avea sa ne aduca acasa. Am ajuns cu bine, sanatosi, fara incidente, fara amenzi si cu fruntea descretita pentru ca am reusit sa facem un drum care s-a dovedit a fi mai frumos decat ne-am imaginat. In total: 4 zile, 1658 KM, 3 tari traversate, 3 obiective turistice care nu trebuiesc ratate...si o calatorie pe motocicleta foarte reusita. Revin si cu poze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saptamana trecuta, Claudiu (Transalp) imi spunea de iesirea pe care intentioneaza sa o faca cu Otto (Transalpist de asemenea)...

Cu toate ca azi mi-ai povestit personal toate lucrurile scrie in acest post , am citit cu placere inca odata!

 

Otto si Clau au in plan sa mearga si ei pe data de 1-2-3.Oct.2010 , si is foarte mari sansele sa se mai alature de ei inca cateva persoane , motoare sau chiar masina. Printre care ma aflu si eu :)

Daca toate ies bine pana atunci (acum sunt cobza de racit), si imi ies socotelile la bani... ca Ovi a cheltuit 200 de euro pe toata tura. Dar se poate si mai economic , in jur de 160 de euro. 100 de euro benzina , se poate caza si cu 10 euro in loc de 15 la acelasi motel. Dar diferenta este ca ai baie pe hol si nu in camera ceea ce pe mine personal nu ma deranjeaza. Plus ca noi intentionam sa mergem pe 3 zile si nu 4, adica doar 2 nopti de cazare si nu 3.

 

Is curios cum o sa evoloeze si vremea , cine se aduna , daca totul ramane bine pana atunci si nu intervine nimic.

 

O sa va tinem la curent cu noutati.

 

PS: Ovi , astept cu nerabdare din poze! Alea fac mai mult ca toate cuvintele... ;)

Si felicitari pentru tura , pentru ca ati reusit sa faceti o echipa buna impreuna , pentru ca v-ati descurcat intr-un final si ca a iesit totul cu bine. Happy END! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O parte din poze...

Cam atat pana revine Adi cu pozele facute de el...

Suficient... dar astept si pozele lui Adi :D

Faine locuri , imi place! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum vezi vremea a fost superba si am avut parte de foarte mult soare. Eu astept acum cu nerabdare sa plecati si voi pentru ca ma bazez pe camera ta video...sa faci filmulete pe traseu, pentru ca eu nu am putut sa filmez. Sper sa tina vremea cu voi si sa puteti pleca fara probleme pentru ca este o excursie de care nu veti uita niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Otto si Clau au in plan sa mearga si ei pe data de 1-2-3.Oct.2010

Is curios cum o sa evoloeze si vremea , cine se aduna , daca totul ramane bine pana atunci si nu intervine nimic.

 

O sa va tinem la curent cu noutati.

Ca mai tot timpul cand se fac planuri din timp , nu ies! ;)

Aceasta plecare era programata pe data de 1.Oct.2010 , adica in noaptea de Joi spre Vineri. Mai exact Vineri dimineata la ora 4:00.

 

Ieri Clau a fost instiintat de la servici ca trebuie Joi sa mearga la Bucuresti pentru ceva sedinta obligatorie , deci nu se mai poate intoarce in timp util de acolo.

 

Asa ca el a zis ca se amana pe Sambata dimineata plecarea. Si excursia sa se desfasoare in 2-3-4.Oct.10. Problema ii ca asa se schimba putin treburile si Atti cu Moni numai pot veni , posibil ca nici Paul cu Patri care ar veni cu masina , etc ...

 

Acuma eu unu si personal stau pe ganduri cu plecarea. Inca nu stiu daca am sa plec cu ei sau nu. Ideea era sa formam o gaÂşcă faina.

Nu e vina lui Clau , dar asa a fost sa fie. El a venit cu idea si planificatu si acuma chiar el nu are liber pe acea data.

 

Cu alte noutati o sa revin sapt. viitoare. :D

 

PS: asteptam in continuare sa apara Adi cu pozele! :)

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am reusit inca sa pun mana pe pozele din aparatul lui Adi :)

Ce ati hotarat in cele din urma, cum stati cu planificarea traseului...sau...?

Sa te straduiesti sa faci cumva cu pozele alea , asa pana pe Vineri sa le vedem! Sa fim mai motivati :P

 

Am fost acuma seara la o mica "sedinta" cu Clau si Otto. Problema e ca Otto trebuie sa rezolve la servici si ziua de Sambata si cea de Luni. Aia de Sambata ar cam rezolva-o cumva ca doar 3 ore ar trebui inlocuit , dar e bai cu ziua de Luni cand colega lui cel mai probabil nu o sa poata veni in locul lui avand o problema personala de rezolvat.

 

In cazul in care totusi rezolva Otto la servici mergem in 3 , daca nu ... cred ca pana la urma mergem si in 2. Adica eu cu Clau.

 

Clau maine pleaca la Bucuresti la sedinta si se intoarce Vineri seara. Vineri dimineata la ora 4:00-5:00 am plecat. S-a razgandit si numai merge cu masina , mai bine cu trenul sa poata dormi pe drum spre casa.

 

Daca totusi rezolva si Otto sa vina , atunci el are liber si Marti... daca ne simtim bine , poate mai stam o zi prin zona.

 

Sa reiau putin traseul. Is cam 650 km pana la Auschwitz (Oswiecim) din Polonia. Iesim pe la Nadlac , de la Mako urcam pe autostrada cu taxa de 4 euro/moto valabila 4 zile , mergem pana la Budepasta. De aici o luam spre Vac si trecem la Slovaci. Continuam drumul prin Banska Bystrica (cel mai probabil pe ploaie dupa cum arata de pe acuma vremea) si de aici mai ceva kilometri si ajungem la Auschwitz.

Aici vedeti harta cu traseu care intentionam sa-l facem. Dus-Intors!

post-26086-1285705631_thumb.jpg

 

Daca ar mai fi cineva doritor de aventuri tari sa spuna! :D

 

Daca apar schimbari, noutati voi posta! :laugh:

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DRUM BUN SI VREME FRUMOASA VA DORESC! Astept impresii si povestea la intoarcere (chiar daca nici nu ati plecat inca :P )

Mersi mult! Abia astept sa plec , cu toate ca stiu ca maine dimineata nu o arate termometrul mai mult de 3 grade cu plus. :D

 

Ultimele noutati:

Clau s-a pus in tren la ora 19:00 din Buc. Vine cu un accelerat care merge la Budapesta. La ora 5:50 - 6:00 ii in Arad. Il i-au de la gara , merem la el , se imbraca si am plecat. Motorul il are pregatit de drum de Marti seara.

 

In final suntem 3 pers cu 3 TransALPuri...

 

Sa ne vedem cu bine pe Marti seara daca totu ii adevarat! ;)

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...