Sari la conținut

Picasso_ss

Membru
  • Număr conținut

    313
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.euveghez.wordpress.com
  • Yahoo
    picasso_ss@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Pe unde se termina benzina
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    Aprilia ETV 1000
  • Numar Moto
    Dreptunghiular

Informații profil

  • Motociclete detinute
    2008 - LIFAN SCUTER 125CC LF125T-6 2008 - Aprilia Pegaso 2012 - Aprilia ETV 1000

Vizitatori Recenți Profil

941 citiri profil

Picasso_ss's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. salut.sunt proaspat posesor de Caponord si citind noua mea biblie adica forumul de pe motociclism.ro am dat de tine care am vazut ca resoftezi modelul asta .Cum pe mine ce ma daranjeaza pana acum cel mai tare la mobra asta este consumul,adica 8,5% as vrea sa vin la tine sa mi pui si mie mobra la punct din soft.Sunt din Targoviste dar nu distanta ma opreste :) Da mi te rog un semn la 0724131953 Victor sa vedem cum facem .Mersi frumos.

  2. Iti spun cu siguranta ca parbrizul nu este stock...asta insemnand ca cineva a investit in ea. Ori daca investesti intr-un parbriz ca sa faci touring adevarat nu cred ca faci cu ea doar 22.000 km in cativa ani. Ce zici ? P.S: arata totusi extraordinar de bine, imi pare rau ca necazurile tale:(
  3. Iti inteleg furia, probabil si eu imi smulgeam nitel restul de fire de par din cap insa cred doar ca esti naiv daca iti imaginezi ca dupa un neamt si un ardelean motorul tau are doar 22.000 km si deja ai dat de belele. Motorul acela ascunde ceva si poate e mai indicat sa vezi care e istoricul lui real. Daca studiezi putin informatiile de pe afara (inclusiv ADVRIDER) ai sa constati cu stupoare ca ai in garaj o masina cat se poate de serioasa si buna. Sunt foarte multi care au trecut 100.000 km fara probleme la motor si cativa care au trecut chiar si pragul de 200.000. Statorul in discutie nu este o noutate...insa acesta nu cade la 22.000 km... Iar ca bomboana iti recomand sa te uiti peste acest anunt (un Capo care se vinde la 300.000 Km): http://www.motousate.it/annuncio/aprilia/caponord_rally_raid/188058 Eu iti mai recomand sa studiezi putin problema ta cu calm, sa vezi intai daca motorul tau este ceea ce pare sau daca nu cumva ai luat o teapa mare cu el intai sa ii dai foc sau sa-i faci farmece P.S: sa nu ma intelegi te rog gresit, suntem de aceeasi parte a baricadei insa mi se pare ca din cauza nervilor te razbuni pe cine nu trebuie.
  4. Orice motocicleta se comporta exact dupa cum este ingrijita. Nu este vina motocicletei ca nu a primit tratamentul corespunzator. Daca ai grija de ea (si cel de la care ai cumparat-o a avut grija de asemenea) vei avea sub tine o doamna frumoasa si de incredere, daca nu...vei avea parte de dezamagire. Succes.
  5. Sal, Acum merg cu o harta Catfish pt. modelul 2001 fara sonda Lamda. Motoreta se comporta foarte bine, consumul e la fel zic eu ca si la orice motor de 100 CP:) Cel mai putin am scos 4.8 L/100 (o singura data) iar cel mai mult 8.5 L/100, echipat full cu 2 laterale de cate 46 L + lada spate 52 , pasager in regim de autostrada cu o viteza de minim 140 Km/h. Mai mult despre consum ? Pai in oras mananca ca si inainte, diferenta se simte la mers lejer afara cu un regim de turatie scazut (schimb la 4 - 5 mii ture). Daca te sperie interventiile atunci nu iti recomand maparea intrucat s-ar putea sa-ti stea inima in loc in timpul procesului dar si dupa repornirea motorului si efectuarea testelor de dupa remapare:)) P.S: eu i-am facut pana acum vreo 5 remapari si nu s-a intamplat nimic rau:)
  6. Hello, 1. Esti sigur ca discurile au joc si nu etrierii ? (nu am auzit inca de problema asta pe Capo). Verifica totusi jocul etrierilor 2. Sunt toate sansele ca releul de incarcare sa fie problema mai ales daca mufa maro care care duce la releul de incarcare nu a fost inlocuita (oxidarea contactelor duce la contact imperfect si releul crapa). Iti recomand schimbarea releului de incarcare si cu ocazia asta schimbarea mufei maro din partea dreapta a motorului (inlocuirea ei cu una cu izolare pentru apa). Recomandare: dupa aceasta operatie iti recomand sa-ti instalezi in bord un voltmetru (nu te scuteste de problema insa te ajuta pe viitor sa stii cum stai cu incarcarea). 3. Consumul de benzina este unul pe masura motorului care il ai sub poponeata. Si mie mi-a fost greu pana m-am obisnuit cu trecerea de la 650 CC (52 cp) la 1000 (98 CP) cand a venit vorba de consum. Totusi, exista varianta resoftarii care poate duce la scaderi semnificative ale consumul de combustibil. Cel mai bun consum pe care l-am scos dupa resoftare a fost 4.8 (dubios de mic) iar acum in medie scot intre 5.2 si 6.5 cu bagaje si pasager. Pe autostrada insa am scos si 7 - 7.5 insa la viteze medii de peste 140 km/h. Oricum, consumul crescut poate avea si alte cauze: furtun retur blocat sau indoit (care duce la cresterea presiunii pe instalatie; vezi furtunul de retur de sub rezervor), aer fals in instalatie (verifica furtunele daca nu au crapaturi sau daca nu sunt coapte). Recomandare: daca ai ocazia treci pe la mine (Arad) sa il punem pe tester sa vedem ce ascunde vaca (daca ascunde ceva) si daca esti dispus sa-l resoftam ii schimbam putin apucaturile astea. 4. Nu am aceasta problema si nici nu am auzit pe cineva sa aiba problema cu caldura sub sa din cauza evacuarii.
  7. La mine functioneaza. Fac laba regulat dar nu stiu ce inseamna constipatia. Acuma nu stiu daca exista vreo legatura:) Dar eu m-am gandit ca tipa aia la cum da din poponeata sigur nu are probleme de constipatie:p
  8. Salut Kapo, In continuare sunt fericitul posesor al unui Capo, nu am mai postat aici nimic intrucat nu exista lucruri noi pe care sa le aducem in discutie. SEMN !
  9. Picasso_ss

    Donatii Echipamente!

    Donez o pereche de cizme touring, marimea 43. Cizmele stau in garaj de ceva vreme si nu le mai folosesc. Pe exterior sunt in stare foarte buna. Din pacate in interior s-a cam dezlipit materialul "tip ciorap" dar poate un pantofar le poate rezolva.
  10. Picasso_ss

    BURSA LOCALA ARAD

    Atentie mare la hoti : de cateva saptamani prin zona noastra au aparut niste ticalosi care au actionat deja in toata tara si au furat motoare de la cei care au dat anunturi de vanzare moto. Cum actioneaza: te suna, se intalnesc cu tine, vad motorul si unde il tii dupa care cu maxim de tupeu actioneaza noaptea si te lasa fara motor. Am inteles ca s-a furat deja unul din Ghioroc si unul din Arad si politia nu are niciun fel de pista. Atentie mare la "cumparatori".
  11. Nu iti sare nimeni in cap, dar am o curiozitate pe care nu pot sa nu o exprim aici: ce faceai tu in timp ce noi am petrecut cateva ore in frig pentru a putea face ca acele pachete sa ajunga la destinatie ? Intelegeam remarca ta daca venea din partea unui participant la eveniment...asa probabil ai stat in fotoliul tau de acasa la caldurica si te-ai trezit acum lup moralist sa arati cu degetul sau sa pui intrebari tampite? Tata m-a invatat un lucru care vad ca e confirmat tot mai des in societatea asta: LA LUCRUL GATA FACUT TOT TIMPUL SE GASESTE CATE UN PROST SA BAGE DE VINA. Sa nu fie cu suparare, nu vreau sa te jignesc insa dai din gura degeaba. P.S: by the way, eu sunt nefumator (fost fumator) si nu am ce sa reprosez colegilor care au participat la eveniment indiferent ca au fumat sau nu. Aceasta actiune nu isi propune sa interzica fumatul si nici consumul de alcool...este o actiune caritabila doar. E absurd sa interzici oricarui participant sa renunte la un obicei doar pentru a poza in altcineva sau sa se prefaca in sfant doar de dragul de a face impresie buna in poze sau pe sticla. Pentru ultima parte exista ipocritii, politicienii, preotii, pastorii si cei care comenteaza din umbra. Noi suntem motociclisti, unii dintre noi fumeaza, altii beau...nu cred ca este vreunul dintre noi model social.
×
×
  • Creează nouă...