christensen Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 Salut In sfarsit miam adus acasa etzul de 250 si sunt ceva probleme. 1. martorii de la baterie, semnalizare numi merg si una dintre becurile de la iluminat kmtrajul numi merge! intrebarea este cum pot desface aceste ceasuri?doresc sa elimin toate becurile incandescente si sa le inlocuiesc cu leduri!(nu doresc sa desfac de 100ori!cu leduri acolo a murit! 2. acul de la kmtraj imi trepideaza (sare.....ce poate avea?) 3. imi picura ulei pe langa suruburi(asa se vede), are ceva garnituri pe acolo?sau ce?unde pot verifica nivelul de ulei in cutie?ce cantitate de ulei imi intra in cutie?daca desfac capacul imi curge uleiul afara,nu am pe unde lasa jos uleiul fara sa manjesc toata curtea(nu am o galeata asa de mare sau ceva de gen ca sa pun sub capac cand il dau jos)? 4. cum se desface farul ca imi este ars becul de la pozitie? Am pus o gramada de intrebari spre ca nu va suparati si incercati sa ma ajutati. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 (editat) 1. becurile sunt arse sau firul intrerupt 2. melcul de la kilometraj defect, sau kilometrajul in sine. detaliaza trepidatiile 3. pe la care suruburi iti pica ulei? verifici nivelul cu joja(nu stiu unde e la etz dar sigur trebuie sa fie pe acolo pe unde bagi ulei, parca in partea dreapta, undeva sub carburator langa intrarea pt lant) 4. farul se desface prin desurubarea surubului de dedesuptul acestuia si rabatarea ramei cu sticla. data viitoare formuleaza mai bine ce ceri ca sa ne fie si noua mai usor sa te ajutam Editat Martie 29, 2008 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 (editat) Ma bucur ca ti-ai adus ETZ-ul acasa.Si eu l-am pus pe al meu pe picioare si merge ca nou.Chiar am fost azi noapte pana la Ocna Sibiului sa ma plimb un pic sa vad cum merge.......... Bun, sa trecem la ce te intereseaza pe tine: 1. Pentru desfacerea ceasurilor uita-te in imagine si uita-te si pe link daca vrei sa vezi cum se numesc piesele......E un site bun,care te poate ajuta mult http://www.mz-b.de/mz/angebot/english/einstrum8.htm 2.Si mie imi trepideaza acul de kilometraj,mai ales la viteza mica.De la 50km/h e mai stabil. O intrebare: tu ti-ai schimbat acum axul si discul care antreneaza cablul kilometrajului? Eu le-am schimbat acum si credeam ca nu le-am nimerit sa stea bine in locul lor............. 3. Si mie imi mai picura ulei pe langa suruburile cutiei de viteze. Important e sa nu iti picure pe langa garnitura (dai cu silicon si pe o parte si pe alta a garniturii inainte sa o montezi,dupa ce ai sters foarte bine capacul si carterul ca sa nu fie unse)...... Ulei in cutie trebuie sa ai 900ml.Poti verifica nivelul desfacand suurbul pe care l-am incercuit eu cu rosu. Daca ai pus prea mult, lasi surubul desfacut pana cand aproape nu mai curge,dar daca inclini motocicleta incepe iar sa curga......... Daca vrei sa scurgi uleiul din cutie inainte de a da jos capacul,poti sa golesti o parte de la busonul de ulei care e sub motor (normal),pe partea dreapta.......Cealalata parte de ulei (din partea cu ambreiajul) o poti scurge desfacand surubul pe care l-am incercuit eu cu galben.Inclini motocicleta si pui ceva in care sa se scurga.O sa curga incet,dar daca ai rabdare il scurgi pe tot..... Daca vrei,poti sa pui silicon din ala rosu in gaurile unde intra suruburile ca sa nu mai curga pe acolo........Injectezi cu duza pe care o pui in capatul tubului...... 4. Farul. Daca vrei sa dai jos gratarul, ai 3 suruburi ca cel incercuit de mine cu galben.Le dai jos, apoi bagi capul sub far si desfaci surubul incercuit cu rosu si tragi de oglinda,apoi o impingi in sus, ca sa iese din stiftul care o tine Editat Martie 29, 2008 de augustin87r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serjuro Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 (editat) O cauza frecventa care duce la trepidatiile acului de Km este montarea cablului intr-o pozitie fortata (de obicei incovoierea in vreun loc prea mult) si sau lipsa UNGERII (cablul tb desfacut si curatat si uns pe interior) Prima data urmareste, te rog, traseul cablului si vezi daca nu are vreo portiune de trecere unde e prea incovoiat montat. Ca sa verifici daca nu cumva trepideaza din cauza ceasului in sine, desfa capatul inferior si antreneaza cablul cu o bormasina....... Succes PM acul poate trepida si cand cablul atarna liber si nu e fixat din loc in loc cu bratari sau coliere.......... Editat Martie 29, 2008 de serjuro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Martie 29, 2008 Autor Share Postat Martie 29, 2008 Salut Mersi pt raspuns,postez cateva poze. @augustin87r eu nu am schimbat nimic inca la ea!nu stiu daca proprietarul! Nu vad sami picure pe langa garnitura, oricum am sa sterg tot motorul ca sa vad de unde provine, cei sigur ca la 2 suruburi imi picura!(T90 a folosit proprietarul)mam gandit sa bag Mobil1, 80W-90 ce mia ramas de la masina! Mai am o problema..simteam pe drum un miros de benzina si mai ales dupa ce statea motorul....tot carburatorul era benzina si se prelingea pe cutie, am sters carburatorul si am observat ca furtunul este crepat si de acolo provine benzina(oare gasesc asa furtun?sau la ce mai se folosesc asemenea furtune) 4. farul lam desfacut dar nu am reusit sa scot becul din el..(avea un bec cu cap mare si era filet nu cel normal de la pozitie cu 2 urechiuse) am desfiletat becul cu un cleste cu cioc, am lasat sa cada in far dupa aceea lam putut inlocui, contactele au fost oxidate si leam curatat+am dat cu ulei pe ele.O alta problema ar fi farul(sticla) cum il desprind de oglinda?vreau sa curat oglinda ca este cu mizerie, ii lipit? 5. Mam uitat la partea electica si mam ingrozit ce materaie, sunt vreo 2 fire legate si izolate ulterior.Vreau sa fac pe acolo curat sa elimin bobina(sa pun pe ea un CDI sau TCI care ocupa mai putin loc) Am 4 socluri de sigurante dintre care doar doua sunt utilizate,de ce?la ce servesc ceilati?daca reusesc sai identific am sa incerc sa le inlocuiesc cu ceva mai moderne gen cum am la opel. 2. imi sare intruna cam vreo 5km sau 10...nu conteaza la ce viteza sunt(precis nu mam uitat asa de bine..nu sunt sigur daca la o viteza mai mare de 70km face figuri),cablul nu stiu cum trebuie sa stea ..de strangulat nu este dar vad ca la intrare in ceas ii scociuit, am sal desfac sa vad cei cu ea. 6. cablurile cum trebuie sa stea?la mine imi freaca in aripa din fata simi zgarije. --- Mesaj completat în 29 Mar 2008 18:14 -------------@serjuro am sa dau jos cablul sa vad dacai ok,mie numi este fixat cablul doar in capete... PS. aparatoarea de lant din plastic cam cat costa(intreaga aparatoare, din spate pana in fata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 Furtun de benzina gasesti la magazinele de piese de Dacia. Eu de acolo am luat.Un furtun negru,lung de vreo 30 cm, care la inceput o sa ti se para prea stramt pt a intra in stuturile robinetului si carbului.DE fapt, este elastic si etansaza bine. Ala pe care il ai tu cred ca e foarte rigid.Probabil e al ei din fabrica(am avut si eu ca tine ) Cred ca e foarte bine sa pui 80W-90 in cutie...... Oglinda de la far nu poti sa o scoti de pe sticla. E lipita acolo. off-topic: e foarte frumoasa bobina de inductie invelita in folie si legata cu sarma )) Nu trebuie sa rad,ca si la mine instalatia electrica a fost modificata in stil tiganesc....Niciodata nu am inteles de ce umbla oamenii la instalatia electrica de la masini sau motociclete. Daca eventual umblii,fa ceva bun, nu fire rasucite si izolate cu leucoplast.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Martie 29, 2008 Autor Share Postat Martie 29, 2008 furtun negru am(ceva goodyear vreo 9ron am dat pe m, mia trebuit la masina la rezervor..conductele de aerisire si cel de dacie ii naspar, este mancat de timp..ploaie vapori de benzina) dar doream unul transparent....cel pe care il am acum pe el este foarte rigid!daca il indoi un pic cedeaza! Pacat ca nu se poate desface daca as avea unul busit as incerca pistol cu aer cald(la masina asa lam desfacut). Iar in legatura cu cablaria doresc sa le scurtez si sa le aranjez calumea,numi incape nimic nici alarma nici CDIul(pt test doresc sa las instalatia de aprindere original)iar cand este finalizat il elimin..acuma platina este pe ea..merge bine dar totus...ceva mecanic moare mult mai repede decat unul electronic . Uitate pe aici..........de aici incepe projectul meu pt etz --- Mesaj completat în 31 Mar 2008 18:59 -------------cu ce ungeti lantul? am cumparat aparator(2x 18ron cel flaxibil, cel din spate 20ron).am dat jos lantul si lam curatat cu petrol la fel sipinioanele leam curatat.dar nu stiu cu ce sa ung ca sa tina mai mult! am ulei de motor 10w-40, 15w-40, ulei de cutie 80w-90, ulei folosit in motor(dupa ce am schimbat), vazelina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.