Sari la conținut

Am Nevoie De Ajutor In Legatura Cu Un Carburator......


stevendor07
 Share

Postări Recomandate

Heh....cele 2 din prima poza nu ai treaba cu ele,sunt de "Prea-Plin" *(sa iasa benzina cand este in exces) ,iar in poza a 2-a,unul este de ulei si unul pentru vacuum,normal ar fi sa pui la cel subtire ulei si la cel mai gros vacuumul,dar le poti pune in ce ordine vrei,amandoua merg in acelasi loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare..asa i???Daca nu ai auzit de asa ceva...te invit sa ti arat....dar vi cu berea... :ok:

Loza , acele stuturi duc direct in camera cu benzina,la plutitor,ce sa caute apa acolo ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala din cate stiu eu este un carburator sport .. si am intrebat si eu pe cineva .. si cica astea sport fata de cele normale nu mai au "gauri" pt apa .. sa incalzeasca beznina ( :-?? ) ca si eu caut un carburator sport .. si tot asa m-am speriat .. nu stiam ce e cu gaurile alea .. da faza cu vacumu .. uleiu intra pe langa el :|? nu inteleg asta .. da in fine :ok: ..un mecanic sa ne ajute :()

 

multam !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa stiam si eu ca tot pt apa sunt :( ....

 

 

Carburatorul face amestecul intre carburant si aer pt a putea arde in motor ! nu are treaba cu apa ! apa are un alt circuit , separat cu pompa de apa si radiator ! Da' asa se nasc legendele .......

Editat de catzel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"si cica astea sport fata de cele normale nu mai au "gauri" pt apa .. sa incalzeasca beznina" :(

-serios acum....chiar nu stiti de asa ceva!!???

-uitati va la un dna(ex)care nu are modificari...

bafta!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca exista asa ceva. Nu are nici o legatura racirea pe lichid cu carburatorul. Shtuturile la un carburator de 49 cm3 2T sunt pt prea-plin vacuum, benzina si ulei, din cate stiu eu. Cum vin aranjate nu stiu exact dar 3 furtune trebuie sa vina la carburator, vacumul, benzina si uleiul, cu restul nu ai treaba. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci... racirea este si in carburator .. mai exact incalzirea .. insa are treaba cu corpul carburatprului .. nu cu partea de amestec al benzinei .. azi l-am desfacut pe al meu .. si are pe langa ulei, vacum, benzina si 2 stuturi de apa :ok: ( tur-retur ).... insa nu e pozitionat la fel ca la cel din imagine .. cine stie ce e cu ala din imagine da-ti un semn pe aici :ok: :(

Editat de mavrocook
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo mavrocook...probabil eu nu am explicat indeajuns...oricum sint 100%convins ..de ce am spus ..adica in acele stutzuri din poza intra "apa'..tur-retur....nu conteaza pozitia lor...cred eu :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Loza,eu nu zic ca nu exista carburator cu incalzire,dar la cel din imaginea atasata in primul post nu are ce sa caute apa,sunt pentru prea-plin acele 2 stuturi de sus cu gura indreptata in jos...

Am terminat subiectu' ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Loza,eu nu zic ca nu exista carburator cu incalzire,dar la cel din imaginea atasata in primul post nu are ce sa caute apa,sunt pentru prea-plin acele 2 stuturi de sus cu gura indreptata in jos...

Am terminat subiectu' ?

 

 

bun .. alea 2 sunt de supra plin .. da pana la urma .. ala de vacum e langa cel de ulei :| adica .. uleiu il trage benzina cand se duce in motor ? sau cand isi face amestecul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amestecul se face chiar pe "drum" intre carburator si muzicuta,si in muzicuta.

Uleiul intra in carburator cu ajutorul pompei de ulei nu "il trage benzina"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Loza,eu nu zic ca nu exista carburator cu incalzire,dar la cel din imaginea atasata in primul post nu are ce sa caute apa,sunt pentru prea-plin acele 2 stuturi de sus cu gura indreptata in jos...

Am terminat subiectu' ?

subiect inchis... :( :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si gata.

asdeb4.th.jpgdsc00498oy7.th.jpgdsc00499wx1.th.jpgdsc00501lg8.th.jpgdsc00503dasdyi2.th.jpg

Am facut niste poze ca sa va lamuriti...

(carburatorul este exact acelasi model ca acela din primul post).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multzam pt sfaturi, dar m-am lovit de alta problema! piesa de legatura dintre carburator si cilindru ( shtutz sau difuzor, nush cum ii zice, este de forma unei tevi indoite), nu se potriveste ca diametru cu iesirea carburatorului (pe unde intra amestecul in cilindru, are 25 de mm diametru exterior).

ma puteti ajuta cu un sfat sau cu respectiva piesa pentru un astfel de carburator???

multumesc anticipat!

P.S.: eventual cu o fotografie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este din plastic :(

camerafoto141kk8.th.jpg

Eu zic sa impingi tare de carburator si o sa intre,eventual pune putin ulei sa alunece,si eu m-am chinuit sa il bag...

Daca tot nu merge poti cumpara de la www.piese-scutere.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...