badogistu Postat Mai 17, 2005 Share Postat Mai 17, 2005 (editat) jocu rulmentilor de pe ambelaj in carcasa cum se poate rezolva inafara de clingherit ca asa nu prea tine , m-am candit ca poate exita ceva silicon special, lipici etc. care sa reziste mai mult , la mobra mergea introdusa o lama de ras intre carcasa si rulment dar figura tinea doar dupa 4-5 clingeriri, astept sugesti si pareri multam fain Editat Mai 17, 2005 de badogistu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexmmz Postat Mai 17, 2005 Share Postat Mai 17, 2005 1. Uite bre cum faci: Te duci la un atelier de sudura si incarci locul cu argon(pune ala masina pe aluminiu) dupa care te duci la o freza si refaci gaura. Ps. E un secret aici. Scrie-mi pe mail si poate ti-l spun daca nu-ti dai seama. 2.Introduci bucsi si gasesti rulmenti cota mai mica la exterior E nevoie insa de un atelier specializat nu poti sa faci asta la toti cioflengarii care au strung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Mai 17, 2005 Share Postat Mai 17, 2005 Faza de mai sus eu o numesc "prostitutie". Nu zic ca nu e posibil sa mearga dar e multa bataie de cap si nu ai siguranta ca va iesi cum trebuie. Am trecut prin asta si stiu cum e. Odata ce rulmentii aia fac joc in blocul motor, cea mai de "bun gust" solutie este inlocuire blocului motor. Eu am gasit unul la mana a doua care era mult mai bun decat al meu din mai multe puncte de vedere, am pus rulmenti noi nouti si nu am mai avut probleme + ca nu m-a costat prea mult. Multa bafta si hai grabeste-te ca a venit vara!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexmmz Postat Mai 17, 2005 Share Postat Mai 17, 2005 Nu stiu la ce anume te referi cand vorbesti de prostitutie. Eu am folosit metoda cu bucsa si sunt multumit, cote de presari si toate cele facute la Avioane. Dar fiecare face cum il taie capul si dupa cum il tine buzunaru. Eu zic ca daca vrea sa mearga vara asta cu motoru ar fi bine sa se apuce de treaba sau ramane cu anuntu pana la anu'. Spor la treaba si daca gasesti alte solutii pune-le pe site. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Mai 18, 2005 Autor Share Postat Mai 18, 2005 (editat) mersi de sfat dar este bataie mult prea mare de cap si mult prea costisitor , asta in cazul in care aflu un mester care sa fie in stare sa faca o lucrare de genu asta de calitate, dar asa ceva in baia mare mai greu asi putea afla ar fi mai rentabil daca asi cumpara un bloc motor la mana a doua . daca stie careva alte metode l-as ruga sa le impartaseasca si noua ca sant sigur ca majoritatea cu comuniste sa confruntat cu problema asta . M-as grabi cu reparatu dar inca is in timisoara iar motocicleta e acasa in baia mare ,dar ori cum mai mult de o zi nu ar trebui sa-mi ia sa montez motoru maiales ca acum am si cartea tehnica multumita lui ticolino Editat Mai 18, 2005 de badogistu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 20, 2005 Share Postat Mai 20, 2005 nu ai variante ieftine, trebuie sa faci un efort, orice metoda ai alege: -bloc motor nou, caz in care recomand sa iei cu totul un motor nopu si gata , -incarcare cu argon si alezare la cota Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.