Sari la conținut

Toba Rs 50 Vs Toba Rs 125


Postări Recomandate

sal.am si eu o intrebare. va rog sa-mi spuneti daca toba finala de la rs 125 se potriveste la rs 50.stiu ca nu sunt pe aceeasi parte dar asta nu e o probleme. o rezolv eu. ma intereseaza daca influenteaza cumva toba de rs 125 motorul de la rs 50. sunt efecte secundare? difera sunetul?

multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate nu e mare diferenta de sunet.. dar poti sa schimbi vata din toba ta (vata sticlata) si sa o faci sa sune mai incet. Nu ai cum sa il faci sa fie gros si puternic, dar poti sa il faci sa nu fie atat de tipator si ascutit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate nu e mare diferenta de sunet.. dar poti sa schimbi vata din toba ta (vata sticlata) si sa o faci sa sune mai incet. Nu ai cum sa il faci sa fie gros si puternic, dar poti sa il faci sa nu fie atat de tipator si ascutit.

cum se poate schimba vata sticlata din toba finala ?

tocmai asta urmaresc ! sa sune mai incet !

deci in concluzie nu conteaza ca pun toba finala de rs 125 pe rs 50 ? (ca de rs 50 nu gasesc) :(

multumesc anticipat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum se poate schimba vata sticlata din toba finala ?

tocmai asta urmaresc ! sa sune mai incet !

deci in concluzie nu conteaza ca pun toba finala de rs 125 pe rs 50 ? (ca de rs 50 nu gasesc) :(

multumesc anticipat !

nu cred ca o sa fie bine deloc sa pui pe rs 50 toba de rs 125, motoarele in 2timpi au evacuarea calculata altfel fatza de cele in 4 timpi, la 4 timpi mai poti pune toba de 125 pe un motor de 50 cmc sa zicem fara a avea mare efect asupa motorului, dar la motoarele in 2 timpi ii bine sa pastrezi toba originala pentru ca altfel o sa pierzi din putere, nu mult dar o sa fie sesizabila treaba, asa ca mai bine cauta de rs 50 sau reconditioneaza-o pe aia pe care o are acum motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre timp cum se pune vata in toba:

Am facut asta mai demult, deci iti zic din amintiri, oricum e destul de usor.

 

Ai nevoie de:

-vata sticlata

-cheie de ?..

-adeziv

-ciocan

-un cui

-manusi

 

Toba finala e prinsa in 4 suruburi (sau 6).

1. Le desfaci pe toate si o sa iti dai seama ca e lipita cu ceva adeziv. poti sa il rupi destul de usor, dar sa cumperi ceva puternic ca sa il lipesti inapoi.

2. Acum esti cu toba in mana, dar ea e invelinta intr-un tub de metal. Trebuie sa o bati cu un ciocan la un capat pana o scoti usor din tub. Fii atent pe care parte incerci sa o scoti ca parca merge numai pe un sens. Insista si o sa reusesti.

3. Dai de un fel de burete/vata care la mine a fost ars, era negru + scrum. Da-l jos.

4. Ramai cu un tubulet plin de gauri lung cat toba si de doua ori mai subtire. scoti tot buretele afara si cu un cui sau ceva de genul poti sa destupi gaurile de la capete (care le mine erau astupate). Daca vrei dai cu peria de sarma si curata putin tubul.

5. Ia niste manusi si maneca luna si o bucata de vata sticlata. O infasori pe tubul cu gaurele cat mai stramt, cat sa fie posibil sa pui inapoi tubul de metal (cu greu).

6. Pui tubul inapoi, lipesti capatul cu ceva adeziv si pune surubelele inapoi.

7. La mine parca era oprit motorul, nu se mai auzea paraitul din toba deloc. In schimb, se aude cum turezi motorul, destul de placut sunetul chiar si pentru un rs. Dupa 10.000 de km la mine se aude putin mai tare ca in ziua cand am schimbat vata, dar nu se compara cu sunetul original care ma surzea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre timp cum se pune vata in toba:

Am facut asta mai demult, deci iti zic din amintiri, oricum e destul de usor.

 

Ai nevoie de:

-vata sticlata

-cheie de ?..

-adeziv

-ciocan

-un cui

-manusi

 

Toba finala e prinsa in 4 suruburi (sau 6).

1. Le desfaci pe toate si o sa iti dai seama ca e lipita cu ceva adeziv. poti sa il rupi destul de usor, dar sa cumperi ceva puternic ca sa il lipesti inapoi.

2. Acum esti cu toba in mana, dar ea e invelinta intr-un tub de metal. Trebuie sa o bati cu un ciocan la un capat pana o scoti usor din tub. Fii atent pe care parte incerci sa o scoti ca parca merge numai pe un sens. Insista si o sa reusesti.

3. Dai de un fel de burete/vata care la mine a fost ars, era negru + scrum. Da-l jos.

4. Ramai cu un tubulet plin de gauri lung cat toba si de doua ori mai subtire. scoti tot buretele afara si cu un cui sau ceva de genul poti sa destupi gaurile de la capete (care le mine erau astupate). Daca vrei dai cu peria de sarma si curata putin tubul.

5. Ia niste manusi si maneca luna si o bucata de vata sticlata. O infasori pe tubul cu gaurele cat mai stramt, cat sa fie posibil sa pui inapoi tubul de metal (cu greu).

6. Pui tubul inapoi, lipesti capatul cu ceva adeziv si pune surubelele inapoi.

7. La mine parca era oprit motorul, nu se mai auzea paraitul din toba deloc. In schimb, se aude cum turezi motorul, destul de placut sunetul chiar si pentru un rs. Dupa 10.000 de km la mine se aude putin mai tare ca in ziua cand am schimbat vata, dar nu se compara cu sunetul original care ma surzea.

iti multumesc foarte mult pentru explicatie! si pentru timpul acordat !

esti un tip de treaba !

chiar imi este de folos !

multumesc anticipat ! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...