Sari la conținut

Aprilia Rs125 (incepator)


Postări Recomandate

Am achizitionat astazi o Aprilia RS125, foarte frumoasa, din 1997, fara probleme estetice dar cred ca are probleme mecanice! O sa insir cateva dintre probleme pe care cred ca le am si nedumeririle mele! Sper sa-mi fie cu iertare crearea unui nou topic pe tema asta! Multumesc anticipat! Problemele ar fi:

1. Cand cuplez treapta intai de viteza, nu ar trebui sa se blocheze roata din spate? Pentru ca mie mi se blocheaza dar scapa cand o misc.

2. Problemele cu reglajul din carburator (am descoperit suruburile dar nu prea ma descurc cu aerul, daca sunt la 3000rpm intr-a intaia si ii dau blana dintr-o data mi se opreste motorul.

3. Este CH Version, as vrea sa stiu care este diferenta dintre carburatorul de 28 BD si cel de 28 simplu.

4. In talon scrie 15.06KW, sa inteleg k nu este Full Power?!? Ce ar trebui sa fac pentru a o face full power? Si care ar fi costurile!?!

5. O turez asa pe la 9000rpm, si cand ii tai gazul dintr-o data, scoate asa fum albastru in reprize... Se se fi dus segmentii? Sau e normal?

 

Cam asta ar fi tot! Multumesc anticipat! Astept raspunsurile voastre!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 72
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Frate tu esti incepator grav.

1.Asa face..se da motorul peste cap si la cbr e la fel sau la altele.

2.NU stiu

3.Nu stiu

4.Nu este full power poate fi din CDI, vezi ca legal nu o poti conduce cu A1.

5.Si asta e normal doar este 2t.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am achizitionat astazi o Aprilia RS125, foarte frumoasa, din 1997, fara probleme estetice dar cred ca are probleme mecanice! O sa insir cateva dintre probleme pe care cred ca le am si nedumeririle mele! Sper sa-mi fie cu iertare crearea unui nou topic pe tema asta! Multumesc anticipat! Problemele ar fi:

1. Cand cuplez treapta intai de viteza, nu ar trebui sa se blocheze roata din spate? Pentru ca mie mi se blocheaza dar scapa cand o misc.

2. Problemele cu reglajul din carburator (am descoperit suruburile dar nu prea ma descurc cu aerul, daca sunt la 3000rpm intr-a intaia si ii dau blana dintr-o data mi se opreste motorul.

3. Este CH Version, as vrea sa stiu care este diferenta dintre carburatorul de 28 BD si cel de 28 simplu.

4. In talon scrie 15.06KW, sa inteleg k nu este Full Power?!? Ce ar trebui sa fac pentru a o face full power? Si care ar fi costurile!?!

5. O turez asa pe la 9000rpm, si cand ii tai gazul dintr-o data, scoate asa fum albastru in reprize... Se se fi dus segmentii? Sau e normal?

 

Cam asta ar fi tot! Multumesc anticipat! Astept raspunsurile voastre!

1. cum adica sa se blocheze roata spate ? :cheers:

2. mi se pare ca surubu de aer e umpic mai mare. in orice caz intra prea mult aer

3. eu am tot 97 si am carb de 34 . cred ca asa ai si tu uita`te ca scrie pe el

4. din pacate modelele inainte de 2000 nu au pv. (nu toate) cel mai ieftin ar fi sa ii scoti lamela de pv de tot.

5. nu stiu :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. cum adica sa se blocheze roata spate ? :cheers:

2. mi se pare ca surubu de aer e umpic mai mare. in orice caz intra prea mult aer

3. eu am tot 97 si am carb de 34 . cred ca asa ai si tu uita`te ca scrie pe el

4. din pacate modelele inainte de 2000 nu au pv. (nu toate) cel mai ieftin ar fi sa ii scoti lamela de pv de tot.

5. nu stiu :burnout:

 

 

Cam care ar fi pretul la punctul 4? Si unde/cum as putea-o rezolva? Eu am scris in carte la varianta CH (Switzerland) Dell'Orto PHBH 28 si voriam sa stiu care este diferenta dintre carburatorul meu si Dell'Orto PHBH 28 BD. Acum, eu nu stiu ce carburator are in realitate pe ea, eu ti-am spus ce scrie in carte. Daca imi spui unde sa ma uit sa vad unde scrie, iti dau un raspuns maine, ca numai asa ma poti ajuta! In legatura cu punctul 1, eu asa pateam la motocicleta de scoala, acum nu stiu cum e la astea in 2T. Ma refer atunci cand ai cuplat viteza a 1-a, cu motorul oprit, sa ti se blocheze roata de spate, un fel de frana de mana, sa ii spun, ca la masina, daca vrei sa nu plece la vale, opresti motorul si o bagi intr-a 1-a. Nu stiu cum e la astea. Costy spunea ca e normal, se da motorul peste cap dar unii mi-au zis ca daca se intampla asta nu e buna compresia! La punctul 2, dupa ce o inmatriculez, ma duc in BV la icoo au iei un service care se ocupa numai cu curatatul carburatoarelor si reglatul lor. Multi mobristi brasoveni se duc acolo. Costy, stiu ca nu e legal, nu e legal nici acum sa o conduc cu 20CP dar am vb la RAR. Sper sa se rezolve repede si fara "tam-tam". O alta intrebare pt Costy, cum ar trebui sa imi dau seama daca e din CDI?

 

Mai am o intrebare, am probleme cu lantul, sigur va trebui schimbat, care este diferenta dintre un lant cu O-ringuri si un lant normal? Si cam cat ar costa fiecare in parte!

 

 

Inca odata imi cer scuze pentru intrebarile mele fffff incepatoresti sa le spun ca sa nu zic tampite! Multumesc pentru ajutor, pana acum! Va salut! :hug:

Editat de Alexis491
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se duce pana la 10000 rpm dar ce-i drept i-am dat pe liber ca in viteza, mi-a fost frica! :burnout:

Si eu caut power valve pentru a mea, nu stiu cam cat ar costa unu. e limitata din cdi daca merge doar 10 mii de ture. De blocat roata am inteles ce vroiai sa zici si asa e si la a mea, nu se blocheaza doar se misca mai greu. Si de carb nu stiu ce sa zic al meu e de 34 poate pentru ca am varianta extrema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am incercat sa ii dau mai mult de 10000 rpm k am avut asa o frica... dar o sa incerc maine... eu zic ca trece

sper

sa vedem... :cheers:

da`i da vezi pe unde ii dai sa nu ne intrebi maine de unde cumperi carene sau mai stiu eu ce :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are ulei "da firma" in ea! E Petrom si cred ca am spus totul cu asta! Asa a fost uleiul, nu eu i-am pus dasta sau ceva! Astept Motul ca am comandat, dar sa vedem cum ajunge! Si oricum deaia mi-era frica sa-i dau 10000rpm ca nu are ulei bun si daca ceva face poc! Mai bine mai astept! O intrebare, o sa scot tot uleiul din rezervorul de ulei... O sa trebuiasca intrdevar sa fac ce scrie in carte acolo? Daca stiti vreo metoda mai simpla.... Multumesc mult pentru ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu scoate tot uleiu din rezervor, ca n-o sa stii sa amorsezi pompa dupa aia. Pune peste ca n-are nimic. Daca tot te mananca sa-i scoti uleiu, iti sugerez sa pui 250 ml ulei la 5 l benzina, direct in rezervor. Dupa aia cand ramai fara benzina, verifica furtunasu ala de la un cap la altu sa fii sigur ca a tras ulei pana`n motor. Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Trorinel! Cred ca o sa scot uleiul in varianta taran autentic, cu furtunul din rezervor si gata! Dar nu ar mai fi o varianta sa scot furtunasul direct din rezervorul de ulei ca am vazut ca e prins cu un colier atata tot! Si apoi bag uliul peste! Ce parere aveti? De reglat carburatorul, i-am facut eu ceva dar de la 2000-4000 rpm stranuta, si abia dupa 6000 are vana in ea! Si astazi am dus-o unpic pana in zona rosie sa verific daca e sau nu limitata, la 11500rpm si mai ducea dar mi-e frica sa nu fuck setul mai ales cu ulei de 5* in ea! Benzina, de care trebuie? Cineva mi-a spus ca de minim 98, eu am bagat de 95! Am facut vreo greseala? Multumesc mult pentru ajutor! Incep si eu sa mai inteleg ce inseamna RS. Va salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu totusi te sfatuiesc sa nu-i scoti uleiu, sa pui peste cand mai ramane putin (dar ai grija sa nu ramai fara). In legatura cu benzina, punei de 95 ca arde mai greu si e mai bine, la viteze mari tinde sa se inece si benzina aia nearsa are rol de ungere. Daca-i pui de 98, arde mult mai repede, se incing alea prin ea mai tare, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta problema... de azi dimineata! Imi scoate tot antigelul pe la capacul de umplere al rezervorului de anitgel! Nu am incins-o nu nimic... am pornit-o si scria cold pe ecaran, deci nici 30 de grade nu avea si dadea afara pe acolo, nu pe la surubul de pe conducta dintre radiator si rezervor ci pe la capacul ci exact pe la capacul rezervorului. Stiti careva ce problema ar putea sa aibe? Multumesc anticipat! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce tampenie 250 de ml de ulei la 5L

Nu ti se pare ca e cam mult ulei? ar veni cam 1L la 20L

pe un consum mediu de 7% ar veni 1L de ulei la ~300km..ai dat'o in balarii.

Proportia este 30ml ulei /1L benzina

Ca sa incerci sa scoti uleiul poti sa iei o seringa cat mai mare si un garou/furtun subtire(care sa intre pe seringa ) si sa tragi cat mai mult afara, si sa completezi pana sus cu ulei de calitate.

Pentru problema cu datul afara a antigelului recomand.

Desfaci busonul si pui amestec de antigel cu apa pana se umple,in partea stanga pe furtun este un surub il desfaci si o sa iasa aerul,lasi surubul scos si completezi pana iese lichid prin gaura dupa care pui la loc surubul.Completezi pana la nivelul max de pe bidon si strangi bine bine busonul.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce tampenie 250 de ml de ulei la 5L

Nu ti se pare ca e cam mult ulei? ar veni cam 1L la 20L

pe un consum mediu de 7% ar veni 1L de ulei la ~300km..ai dat'o in balarii.

Proportia este 30ml ulei /1L benzina

Ca sa incerci sa scoti uleiul poti sa iei o seringa cat mai mare si un garou/furtun subtire(care sa intre pe seringa ) si sa tragi cat mai mult afara, si sa completezi pana sus cu ulei de calitate.

Pentru problema cu datul afara a antigelului recomand.

Desfaci busonul si pui amestec de antigel cu apa pana se umple,in partea stanga pe furtun este un surub il desfaci si o sa iasa aerul,lasi surubul scos si completezi pana iese lichid prin gaura dupa care pui la loc surubul.Completezi pana la nivelul max de pe bidon si strangi bine bine busonul.

Bafta

Bre cunoscatorule, vezi-ti de treaba. Eu vorbesc din experienta, nu din citate de pe net. Si de cand face rau uleiul in proportii mai mari, in special unui motor in 2 timpi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alo experienta?Cand aveam eu RS tu toceai gumarii.Incearca sa nu mai fi acid si sa te dai cunoscator ca nu esti.De cand face rau uleiu in exces?nici nu stau sa ma obosesc sa iti explic ca oricum nu ai sa intelegi la cat esti cu nasu pe sus.Mai lasa ciocu mic si asculta si ce au altii de zis,acum chiar ai dat'o pe langa grav...ai gresit persoana ai incercat sa pari interesant dar degeaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alo experienta?Cand aveam eu RS tu toceai gumarii.Incearca sa nu mai fi acid si sa te dai cunoscator ca nu esti.De cand face rau uleiu in exces?nici nu stau sa ma obosesc sa iti explic ca oricum nu ai sa intelegi la cat esti cu nasu pe sus.Mai lasa ciocu mic si asculta si ce au altii de zis,acum chiar ai dat'o pe langa grav...ai gresit persoana ai incercat sa pari interesant dar degeaba

cand trotinel facea 20 de mii de km cu un singur set , tu schimbai 4 in 10mii :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alo experienta?Cand aveam eu RS tu toceai gumarii.Incearca sa nu mai fi acid si sa te dai cunoscator ca nu esti.De cand face rau uleiu in exces?nici nu stau sa ma obosesc sa iti explic ca oricum nu ai sa intelegi la cat esti cu nasu pe sus.Mai lasa ciocu mic si asculta si ce au altii de zis,acum chiar ai dat'o pe langa grav...ai gresit persoana ai incercat sa pari interesant dar degeaba

My friend, cand tu aveai motor, eu aveam bicicleta, dar mergeam mai tare cu ea, decat mergeai tu cu rs-ul tau delimitat, cu toba arrow si ce mai ziceai ca are. Reising, reising, dar pt ce? 4000 rpm in conditii de forja? Vezi-ti de treaba... Si ai dreptate, am gresit persoana, de obicei nu vorbesc cu oamenii prosti, dar daca m-a mancat in poponeata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati dat voi raspunsu de ce schimbam seturi..da nu din 4 in 4 mi...era din 3 in 3 mi.

daca tu faci 20k cu un set si eu 3k cu un set...e clar ca tu tragi mai tare=))

FOJATORULE

Da, eu trag de ea destul de tare cand e nevoie. Tu trageai de ea pana la 4000 rpm, si nu nega ca mai sunt pe aici persoane care te cunosc in realitate (saracii...). Acum las-o balta, iti mai zic odata, vezi-ti de treaba, chiar nu avem ce discuta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati dat voi raspunsu de ce schimbam seturi..da nu din 4 in 4 mi...era din 3 in 3 mi.

daca tu faci 20k cu un set si eu 3k cu un set...e clar ca tu tragi mai tare=))

FOJATORULE

Vezi ma ca rs`u lui a fost tinut numai pe forja nebuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...