sebicozaurus Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 Schimbat-am uleiu ca cafiaua Âşi pus-am unu ca uleiu Motorex 15W-50 semi. Parcă am alt motor: merge parcă uns, intră mai fain în viteze, frână de motor... ca frâna de motor da mai bună. Intrebarea: e normal ca după ce am schimbat uleiu ăla subțire Âşi am pus uleiu nou să plângă motoru pe la toate garniturile? Plâns e mult zis... dar să se umezească ceva mai mult. Adevăru e că am dat cu ulei Âşi puțin pe lângă dar nu de jur împrejur pe tot motoru, Âşi am Âşi Âşters motoru pestetot după ce am terminat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 salut Sebi...cum mai merge motorul dupa schimbul de ulei?? Nu stiu ce ulei i-ai bagat, trebuie sa respecti ce scrie in manualul ei de folosire. trebuie sa stii cat ulei intra in ea cand i-ai schimbat filrul si cat intră in cazu in care i-ai facut schimbu fara a-l schimba. E posibil sa fi bagat mai mult si atunci motorul mai borăÂşte pe unde poate din exces. Astept sa imi spui ce rezolvaÂşi! Succes!Sarbatori bericite!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 si eu cred,,,,ca ,,,poate ai pus prea mult ....dar sa scape pe la garnituri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 Teoretic nu ar trebui sa scape pe la garnituri... acu.. practic..mai stii..se mai uzeaza si alea. Nu vad alta explicatie decat ca a pus Sebi cam mult ulei.. nu cred ca daca uleiul e mai subtire iese mai usor,pentru ca avem de a face cu motoare calde, uleiul devine foarte fluid. E bine sa isi mai dea si altii cu parerea, eu as merge pe ideea ca a pus mai mul putin si ca are motorul o oarecare uzură... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 eu stiu ca unele motoare au un orificiu prin care scot surplusul de ulei........asa era la aprilia deexemplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 La suruburile de drenaj, sau care astupa diferite gauri in carter se schimba din cand in cand garniturile care pot fi din cupru, aluminiu ,cauciuc sau combinatii ( aluminiu/cauciuc), iar toate suruburile ce prind cartere, carcase, capace la motor se strang o data pe an respectand cuplul de strangare recomandat de producator, pt ca datorita vibratiilor in timp se slabesc si prin toate fantele create se prelinge uleil mai mult( picaturi) sau mai putin (zone gazate cu ulei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 Cred ca Bogdan a gasit raspunsul... o sa iau in considerare ceea ce spune el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.