zapp Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 Am o intrabre intrebatoare: Mecanicul meu a dat debitul la pompa de ulei la maxim.. si yo as vrea sa il dau la jumatate.. cum se face.. k am vazut k in locul unde e pomp[a intra o shufa..... shi are k la ambreiaj.. un fel de piulitza care mareste distantza sufei..... de akolo din exteriorul capacului se regleaza.. deasupra capacului aluia de plastic...??? Ms anticipat.. si scuze de scrisul mess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 Am o intrabre intrebatoare: Mecanicul meu a dat debitul la pompa de ulei la maxim.. si yo as vrea sa il dau la jumatate.. cum se face.. k am vazut k in locul unde e pomp[a intra o shufa..... shi are k la ambreiaj.. un fel de piulitza care mareste distantza sufei..... de akolo din exteriorul capacului se regleaza.. deasupra capacului aluia de plastic...??? Ms anticipat.. si scuze de scrisul mess Ia mana de acolo mai baietica,nu ai voie. Ce reglaj ai tu in afara pompei ma?Reglajul la debit se face dupa ce desfaci capacul pompei si vezi ca e o parghie acolo care e actionata de o sufa,in fine nu tin minte exact cum arata dar vezi ca are niste repere dupa care se regleaza,nu e indicat sa umbli pe acolo daca nu ai habar,da daca iti dau ai tai bani de set nou poti sa te joci pe acolo fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 (editat) totusi nu inteleg care ar fii problema daca are debitul la maxim?nu ii face ungerea mai buna?daca gresesc va rog corectati-ma!sau e prea scump litrul de ulei? Editat Aprilie 12, 2008 de Tomek Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Aprilie 12, 2008 Autor Share Postat Aprilie 12, 2008 totusi nu inteleg care ar fii problema daca are debitul la maxim?nu ii face ungerea mai buna?daca gresesc va rog corectati-ma!sau e prea scump litrul de ulei? Nu e vorba de asta.. e nasol tare k s-a legat shi politia de mine k scoate mult fum.. --- Mesaj completat în 12 Apr 2008 20:14 ------------- Ia mana de acolo mai baietica,nu ai voie. Ce reglaj ai tu in afara pompei ma?Reglajul la debit se face dupa ce desfaci capacul pompei si vezi ca e o parghie acolo care e actionata de o sufa,in fine nu tin minte exact cum arata dar vezi ca are niste repere dupa care se regleaza,nu e indicat sa umbli pe acolo daca nu ai habar,da daca iti dau ai tai bani de set nou poti sa te joci pe acolo fara probleme. deci... de akolo unde intra turul de la rezervorul de ulei in motor... in pompa de ulei.. apoi iese un furtunel mai subtzire care merge in carburator.. akolo are un shurub metalic in care intra shufa..... e ala ,am zis k am vazut k juma de filet e ruginit... deci mi l-a ridicat mecanicul... si juma de filet e curat curat.. de aia am zis k de akolo a umblat mecanicul.... practik k la maneta de ambreiaj....a intins sufa... shi a deskis mai mult debitul la pompa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jock3r69 Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 Am o intrabre intrebatoare: Mecanicul meu a dat debitul la pompa de ulei la maxim.. si yo as vrea sa il dau la jumatate.. cum se face.. k am vazut k in locul unde e pomp[a intra o shufa..... shi are k la ambreiaj.. un fel de piulitza care mareste distantza sufei..... de akolo din exteriorul capacului se regleaza.. deasupra capacului aluia de plastic...??? Ms anticipat.. si scuze de scrisul mess eu zic sa nu te bagi unde nu`i loc .. las`o asa ... sau dute la alt mecanic ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.