Sari la conținut

Service bun unde se poate indrepta o furca


Postări Recomandate

Saluuuut !

 

In primul rand as vrea sa incep cu "SA NU CUMVA SA FACETI PROSTIA PE CARE AM FACUT-O EU SI SA DATI FIERU' LA ALTU' SA SE PLIMBE !!!"

Aseara i-am dat unui amic mopedul pentru "o tura", asta s-a dat smecher, i-a dat gaz fara sa se obisnuiasca cu franele inainte, si evident, a cazut :makeout:(

Motorul nu are absolut nici o zgarietura, insa nu stiu cum a reusit sa indoaie ambele telescoape !!! Mama ma-sii de treaba.

 

Ma rog, ideea e daca stiti vreun mecanic / tinichigiu care lucreaza bine si stie sa indrepte tzevi (pentru ca asta mi s-a strambat, tzevile care se prind sus in jug si care intra in amortizoare). Le-am desfacut azi si am vazut ca am mare noroc ca nu s-au strambat "ascutzit", ci cumva rotund, deci materialul nu este fisurat.

 

Astept cu ardoare raspunsuri, pentru ca nu prea se gaseste asa ceva :ok:

 

Multumesc anticipat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit, se poate recupera. vezi la aia cu balustrade.

Eu am indoit o furca de bravo intrand frontal intr-un tico, de ajunsese roata in rezervor si tot s-a indreptat (m-a ajutat un mecanic batran dintr-un service pitit bine care lucreaza doar masini americane. In juma de ora era gata, cu tot cu demontat.)

Treaba se face cu o presa. sa nu dai cu ciocanul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am dat-o lui "Raduuuuuuu" care mi-a zis ca o da mai departe la un strungar care cica ar lucra la Tehnomedica. Telenovela mare, frate !!!

Ma rog, cert e ca mi-a zis ca mi-o aduce inapoi indreptata, fara urme de indreptare, ceea ce nu se poate daca se foloseste ciocanul, oricata bunavointa ai avea :ok:

Ideea mea era sa prinda o parte intr-o menghina si de cealalta sa strambe cu o tzeava groasa cu care sa o imbrace pana la indoitura, si dupa aia sa traga tare. Eu nu am sculi corispunzatoari ashe ca am pasat-o mai departe.

Si oricum nu platesc eu, asa ca ma doare la basca :makeout:

Ideea e doar sa nu se slabeasca materialul si sa imi rup gatu' dupa aia la vreo frana mai violenta pe fatza sau la urcat/coborat bordura / gropi mai babane, sa nu cumva sa imi intre roata inauntru inspre rezervor sau sa ma trezesc cu furca direct pe strada :moto:

 

Va pupez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu asa ca iese in s-uri

Mie mi-a indreptat-o folosint o presa hidrauluca manuala facuta dintr-un cric bazat plasat intr-un cadru metalic drebtunghiular si utilizand intre falcile presei piese cu dverse forme ('u'cu diferite deschideri, semiluni, cilindri, prisme, etc.) Ce sa mai zic, omul avea trusa de indreptat la presa.

Cat despre rezistenta- eu aveam atunci aproape 80 kg si am trecut cu el fara emotii prin guri de canal deschise, am luat gropi si borduri, piatra cubica, cateva mii de km, stoppie la stopuri (se poate daca pui mai putin ulei in furca, sa se comprime cand franezi tzeapan )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai fa si tu o scurgere de informatii te rog mult, pentru ca se pare ca mi-a cam iesit in S-uri, desi tipul la care a dus-o Raduuuuu e strungar de meserie. Naiba stie, ma rog, acum e diferenta intre verticala si unul din capete cam de 0.5 cm. Bine ca e la ambele asa, ca nu imi sta roata stramba daca "le nimeresc" strambe pe amandoua in acelasi sens...

So... daca esti dragut sa-mi zici unde ai dat de moshulica ala, poate inca mai vietzuieste :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se ocupa de asa ceva. Pe vremea aia lucram las ervice de electrice peste drum :ok: .

acum am pierdut legatura, dar daca e dispus careva sa faca o presa din aia eu mai tin minte cum a facut :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns acasa, le-am pus pe o suprafata foarte dreapta, distanta verticala de la orizontala pana la unul din capete cu celalalt lipit de suprafata, cu tzava tinuta cu indoitura in jos este de 3mm. Nu cred ca e mare problema :ok:

O sa le asamblez in seara asta dupa ce vine bivolu' ala la mine de mi le-a strambat, ca se monteaza "in 2", unul beleshte cu o shurubelnitza jugul si alalalt o infige cu mopsul tzava infashurata intr-o carpa sa nu se zgarie shi da-i ! :makeout: . Va zic ce iese... Oricum, m-a (l-a) costat 300.000, deci pentru banii aia eu zic ca a iesit ok :moto:

 

Multumesc mult de sfaturi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata ca am venit si eu de la plimbarica "de test". Suspensiile se comporta bine, nici nu zici ca ar fi fost accidentate. In schimb am descoperit ca imi trebuie o cheie de 32 sa strang jugul de sus pe axul vertical al ghidonului :moto:

M-am cam speriat pentru ca motorul a facut o faza nasoala, eram cu gazul la maxim, si dupa vreo 10-15 secunde a facut un fleashc-pleashc inauntru ceva, motorul a dat sa moara, am lasat acceleratia, am luat-o iar la alergat si nu a mai facut...

Si acum vin cu o intrebare : motorul e de 65cmc. Eu am avut un jigler de 0.66 mm pe el, dar era prea mare, asa ca i-am pus o litza de 0.18 mm => jigler de aproximativ 0.48 mm. I-am mai dat si vreo 2 gauri in filtrul de aer, asemanatoare cu cele de fabrica, i-am redus si admisia de benzina fata de cum era initial (filtrul parea subdimensionat iar jiglerul prea mare) asa ca acum nu mai murdareste bujia, ba chiar partea interioara e de un caramiziu superb, ca in poza asta : http://www.eric-gorr.com/images/spark5.jpg , pare sa aiba putere, se tureaza in draci... etc !!!

Intrebarea mea e... am auzit pe undeva ca daca motorul are amestecul prea sarac (ma refer la motoarele in 2 timpi), se duce foarte repede. V-as ruga sa-mi alungati aceasta indoiala cu explicatii amanuntite :ok: . Nu de alta, dar as vrea sa-l tin macar un sezon !

 

Sa ne vedem cu :makeout: la arc :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul in 2 timpi se unge cu ajutorul uleiului amestecat in carburant, deci daca ai amestec sarac ai flus mic de carburant si ungere canci

Al 2-lea aspect al problemei este ala ca amestecul sarac arde la temperatura mult mai mate dar nu degaja suficienta energie utila (viteza mare de ardere si nu apuca sa miste pistonul, e mai complicat de explicat, poate la o bere) deci ai temperatura mare la motor si nema putere, eventual auzi si detonante (un clantzanit in cilindru ) Lucrurile astea sunt valabile si la 4 timpi.

Daca bujia e aia recomandata de producator si are culoarea corecta in toate regimurile, atunci totul ar trebui sa fie ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off-topic deja :moto:

Da, stiu principiul, bujia da scanteie, amestecul incepe sa se aprinda, si "bila de foc" umple tot spatiul camerei de ardere atunci cand pistonul e la PMS ( :makeout: ) si 1-2 mm cand incepe sa o ia spre PMI. Stiu ca amestecul bun e in general cam 14.5:1 (cel putin chimic vorbind). Dar cum il masori, numai cei de la carbotest stiu B)

Ma rog, o sa ii acopar una din gaurile de la filtrul de aer, sa vad cum se comporta. Dar hai cu topicu' asta daca e altundeva, ca ne bate nenea adminii :blbl:... sau la o :ok: miercuri la Arc

 

Toate buneee... si da shi mie ID-u' tau de messenger te rog ca taaaaare singur sunt fara un sfat de la un fost mopedist RRRRAAAU ! :scratch: (pai sa indoi tu un Tico mahh ?! :baldy:)

Editat de Midnight_Caller
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...