sensv Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 Daca iesiti vreounii enduro pe la Galati pe undeva ... mi-ar placea sa ies si eu. O sa fiu in perioada de Paste in zona si as vrea sa ies, insa nu cunosc pe nimeni... Nu sunt chiar incepator, dar nici vreun foarte priceput, insa mi-ar placea o iesire pe langa Galati daca se organizeaza ceva... Multzam ! Valentin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 Daca iesiti vreounii enduro pe la Galati pe undeva ... mi-ar placea sa ies si eu. O sa fiu in perioada de Paste in zona si as vrea sa ies, insa nu cunosc pe nimeni... Nu sunt chiar incepator, dar nici vreun foarte priceput, insa mi-ar placea o iesire pe langa Galati daca se organizeaza ceva...Multzam ! Valentin bogdan borosescu 07452692685-e din galati si dornic sa iasa la endureala,plus ca stie si traseele din zona si gasca de acolo,, ar mai fi si edi 0744590678 din braila(tot pe acolo)..sunt catemisti asa ca se baga si mai greucean..apeleaza cu incredere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 de paste voi fi si eu in galati... insa nu stiu daca cu motorul sau cu masina... depinde de prognozele meteo... in principiu ar merge sambata o tavaleala prin macin... kipintaci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 de paste voi fi si eu in galati... insa nu stiu daca cu motorul sau cu masina... depinde de prognozele meteo...in principiu ar merge sambata o tavaleala prin macin... kipintaci... Pentru luni m-as baga si eu la o plimbare la Macin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...