Jump to content

smar2

Super Membru
  • Posts

    1,281
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    NRW, Deutschland
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    BMW F650gs
  • Numar Moto
    GL-65-...

Recent Profile Visitors

1,714 profile views

smar2's Achievements

  1. Din ce vad in poza, atasat senzorului mai e un ciot de 2 cm de cablu. Daca dezizolezi cu atentie bucatica de cablu ramasa, ar trebui sa ai cum innadi cablul. Ca sa etansezi frumos lipiturile, vezi ca exista tub termocontractor cu un gel adeziv la interior care se topeste si izoleaza etans cand il incalzesti. Unele au si factor mare de contractie, adica se strang de 3-4 ori fata de diametrul original, si poti sa imbraci partial si senzorul cu el, ca sa fii sigur ca e etans. Mai mult de 2-3 fire nu sunt in cablul ala, deci nu ar trebui sa fie extrem de greu de innadit.
  2. In cursul saptamanii viitoare ar trebui sa imi fac ITP-ul la agregat, de preferinta cat mai aproape de granita (Nadlac, Pecica), ca sa mai scurtez din drum, timp, oboseala. Deci daca imi puteti da ceva date de contact, adresa, pagina web, sau ceva asemanator ale unei statii ITP de prin zona, va raman recunoscator.
  3. ehee... ala e cauciuc de pastrat si pus in rama... made in Germany.... Eu mi-am luat in 2018 cauciucuri noi Tourance, si am descoperit cu mirare dupa vreun an ca aveau crapaturi. Cand ma uit mai atent la ele, descopar ca erau made in China. Ca urmare am zis ca-mi bag picioarele in Metzeler si trec pe Continental (made in S. Korea :)) )
  4. Salut, Sigur il mai am... Doar ca eu nu mai sunt in tara asa ca va trebui sa il pun pe taica-miu sa il caute si revin cu un raspuns mai pe dupa-masa / seara. Sper sa il gaseasca. Nu a reusit sa gaseasca taica-miu electromotorul, iar eu ajung pe acolo abia intr-o luna-doua. Imi pare rau.
  5. Revit Sand si din partea mea. Aprob pozitiv.
  6. Are in sectiunea blur-hide de efecte asa ceva. Nu stiu cat de inteligent este, ca nu m-am preocupat prea tare de aspectul asta...
  7. Eu mi-am inaltat spatele cu 5cm cu niste "oase" mai scurte de la un coforumist din Cluj acum vreo 7-8 ani. Nu am sesizat vreo diferenta d.p.d.v. al ciclisticii dar ce-i drept sunt si greu, asa ca probabil cu inaltarea asta combinata cu greutatea mea a ajuns motocicleta la unghiurile gandite de proiectanti. Si oricum eu nu "pilotez" motocicleta, doar circul cu ea, deci nu am mari pretentii de la agregat... (drept dovada ca nu mi-am batut capul sa o schimb de cand o am, adica de aproape 14 ani)
  8. kdenlive e open-source (si implicit gratuit), si functioneaza pe Linux, Windows si MacOs. Dupa parerea mea e destul de competent ca soft de editare video. Eu il folosesc pe Linux (Kubuntu).
  9. Sa stii ca eu chiar n-am intalnit nici un microcar limitat la 45km/h pe aici prin zona. Ce "incurca" traficul pe nationale sunt biciclistii si scuterele limitate pe care le folosesc copiii de peste 15 ani. Mai deranjante mi se par ("mizeriile alea de") tir-uri cand se gandesc ele sa se depaseasca unele pe altele pe autostrada. Vorbesc de cele care depasesc cu 100 km/h alte tir-uri care merg cu 98km/h, unde sunt doar 2 benzi, de le ia 5 minute manevra. Se face ditamai coada in spate ca sa ajunga un tiristul cu pricina (majoritate sunt poloneji pe unde ma invart eu) cu 1-2 minute mai devreme la destinatie. Ca sa nu mai spun ca mai au si prostul obicei sa iasa de pe banda 1 fara semnal, sau dau semnalul cand ajungi la 10 metri de ei, de trebuie sa te infigi in frane ca sa nu te infigi in remorca tirului. Iar daca cu masina mai e cum mai e, cand esti pe moto, te ignora complet. Acum vreun an cand am venit cu moto din Romania, intre Passau si Kassel am stat numai cu deştu pe claxon din cauza tiristilor de genul asta care te vad ca vii din spate tare, si cand ajungi aproape langa ei, ţuşti si ei sa depaseasca. Ma rog, "tare" e un fel de-a spune, ca nu aveam mai mult de 140-150 km/h.
  10. O minima cautare pe google si gasesti manualul de reparatii, complet gratuit. De exemplu aici: https://www.manualslib.com/manual/368633/Bmw-F-650-Gs.html Dai click sus pe butonul verde de DOWNLOAD, apoi pui bifa ca nu esti robot si dai click pe GET MANUAL, si apoi pe pagina urmatoare DOWNLOAD PDF. Si aia e. Spor la reparat.
  11. Pe Jermania se misca rapid livrarile de pe AliExpress (cu AliExpress Standard Shipping sau YanWen). Dureaza cam 14 zile sa primesc pachetele in cutia postala. Dar am primit pachete si la 10 zile de la comanda. Livrari din China toate, nu de la depozite din EU. Cred ca am facut 30-40 de comenzi de diverse produse marunte (suruburi, motorase pas cu pas, capete de trepied foto, componente electronice, etc) in ultimele 3 luni. Au ajuns toate cu exceptia a doua pachetele, pentru care am primit prompt banii inapoi in PayPal.
  12. Mie unuia imi place sa vad dincolo de masina din fata, fie ca sunt cu moto fie cu masina. De exemplu daca vad 2-3 masini in fata ca unul semnalizeaza sa faca stanga-dreapta, pot ridica piciorul/mana de pe acceleratie si ma pot pregati sa franez. Sau daca 2 masini in fata se baga unul din scurt, pot intra intr-o usoara frana de motor inca dinainte sa se trezeasca adormitul din fata mea ca e cazul sa franeze ca sa nu intre in fundul celul care s-a bagat aiurea. Asta nu exclude in nici un fel pastrarea distantei fata de cel din fata, dar in 80% din cazuri iti permite sa anticipezi ce va face masina din fata ta. In felul asta poti conduce mai lin, mai putin "zmucit" (sau sportiv, cum le place unora sa spuna). Pasagerii sunt mai relaxati, consumul e mai mic, sofatul/motociclitul e mai sigur.
  13. Eu de link sunt sigur, dar tu esti sigur ca l-ai scris corect? Ca in reply mi-ai scris ca ai intrat pe sfk.com .... eu nu acolo te trimisesem. Pe mine skf.com ma duce aici: Doua click-uri mai tarziu ajung aici: https://www.skf.com/ro/products/rolling-bearings Dupa inca un clic (pe Rulmenti radiali cu bile pe un singur rand) ajung aici, si deja am cote si coduri: https://www.skf.com/group/products/rolling-bearings/ball-bearings/deep-groove-ball-bearings Bine... tu dai clic pe ce fel de rulmenti iti trebuie, aia cu Rulmentii radiali cu bile a fost pentru exemplificare. Tu presupun ca ai nevoie de rulmenti radiali cu ace... sau ma rog, ce fel de rulmenti or fi acolo... ------------------------------------------- Tu esti sigur ca ai rulmenti acolo? In diagrama aia minute pe care ai postat-o (cred ca e aceeasi de pe realoem), scrie clar la reperul 4 ca e "bush", adica bucsa. Cu o absolut minima cautare pe google, am dat peste site-ul asta de la Touratech: https://touratech-usa.com/Store/Touratech-Explore-Rear-Shock-BMW-F700GS unde sunt poze clare si frumoase cu amortizorul lor "upgraded", si unde se vede destul de clar ca nu are nici un rulment... Ba se mai si lauda ca ei au bucse de otel la capete, nu de aluminiu ca altii... -------------------------------------------- Cine este Badi? E prieten cu Chewbacca din Razboiul Stelelor, si era furnizorul de rulmenti a lu' ăla negru de respira greu, Vader. O fi asa greu sa dai o cautare pe google? Uite, na, mura in gura de la google:
  14. La F700-F800 nu e prins direct amortizorul pe bascula? Ca stiu ca la nu-mai-stiu-ce model de-asta adventure-touring de la BMW nu mai exista linkage-uri....
×
×
  • Create New...