Sari la conținut

Kinroad Xt50 Chopper !


NickMihai
 Share

Postări Recomandate

Salut.

 

Super adevarat acest mini chopper, sunt indragostit ... dragoste la prima vedere:

http://kinroad.en.alibaba.com/product/5004...r_Chopper_.html

 

Are 49 cmc , 45 km/h, deci pana aici toate bune si frumoase, poti sa-l "manuiesti" sau "manaresti" fara permis A1,A.

 

Faza e alta, poti sa-l comanzi, poate, de la chinezi (pana sa incepeti cu* comentarii de genul "Chinezarii .... blablabla" uitati-va pe site www.kinroad.net ca au ISO 9001:2000 deci nu sunt ca baotian aia din carrefour), spuneam ca daca iti vine in RO intr-un pachet, il asamblez, nu-i o inginerie, dar dupa aceea pot sa-l inscriu in circulatie ?

 

Un user pe forum @allianzce-steel scria asa : "ATENTIE LA CE CUMPARATI Observ ca in ultima vreme pe piata au aparut foarte multe firme importatoare de scutere second hand dar care in fapt nu fac altceva decit sa fraiereasca cumparatorul.Cum ?? Acestea introduc in tara scuterele dezmembrate si platesc vama la ele ca si piese..ptr ca este mult mai mica insa ceea ce nu va spun acesti excroci este ca conform noului cod rutier nu puteti inmatricula si nici face omologarea unei astfel de scuter din simplul motiv ca RAR-ul nu face omologare decit la cele care au vama platita integral ca scuter sau motor nu si la cele care sint aduse pe bucati sau mai rau care au acte de Italia si nici macar vama sau radiere de acolo.PTR CELE ADUSE PE BUCATI SE FACE OMOLOGARE CA LA SCUTER NOU SI SE CERE EURO 2. Asadar nu dati banii pe orice ptr ca nu aveti dreptul sa circulati cu ele pe drumurile publice.Daca vreti sa stiti ce puteti pati cititi articolul de mai sus care este extras din codul rutier."

 

Nu stiu daca motorul este euro2 si nu cred ca ar fi daca chinezoii nu scriu nimic despre asta. Ideea e ca vreau sa-l iscriu si in circulatie nu sa ma plimb doar in curte cu el. :rusinica:

Dragostea e oarba ... :rolleyes:

 

Multumesc anticipat de recomandari, idei, sfaturi.

Take care.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai ma calm...eu zic ca tu sa-ti faci probleme pe partea cu ansamblatu...daca iti vine chiar bucati o sa fi ca la american chopper :rusinica: nu e chiar asa de strict si plus de-asta....NU ITI TREBUIE RAR CAND IL INREGISTREZI LA PRIMARIE. Sper ca ti-am spulberat orice dubiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rolly, nu mai vorbi prostii. Iti trebuie omologare individuala care se face la RAR. La tine la sat (no offence) nu este asa de strict, dar in Bucuresti iti trebuiesc o multime de acte.

NickMihai, am gasit pe cineva care vinde ce cauti tu. E 3.000 RON si cred ca nu merita efortul sa-l aduci tu pe piese: http://www.scuterclub.ro/forum/index.php?showtopic=215

Editat de Clodius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Aduc unii prin bucurestii noi mini choppere din asea la 2300 lei, mai convenabil ca la "negustorul" din GR, dar faza e ca si ei il aduc la pachet ! Ideea este daca-l pot omologa la RAR sau de asta se ocupa aia ? Plus de asta si inreg. la primarie, ca deh, mai nou asa trebuie. Vreau sa fie legal. Ceva idei ? Ce ar trebui sa vb cu negustorul ? Ce acte ar trebui sa-mi arate acesta ?

 

Merci !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai intreaba-i pe ei, daca fac omologarea. Daca da, trebuie sa-ti dea, printre altele, si Cartea de Identitate a Vehiculului cu secretizarea de la RAR si esti ok pt inmatriculare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai intreaba-i pe ei, daca fac omologarea. Daca da, trebuie sa-ti dea, printre altele, si Cartea de Identitate a Vehiculului cu secretizarea de la RAR si esti ok pt inmatriculare.

 

 

Multumesc mult man !

 

O sa-i sun pe 6 ca asa mi-au spus :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult man !

 

O sa-i sun pe 6 ca asa mi-au spus :rusinica:

la mine in maramures sunt mai mult de 500 scutere aduse din italia,niciunul nu are vama platita , toate inregistrate.rar?doar certificatul italian si atat.ce se cere la noi cand il inregistrezi?copii de pe certificatul ala din italia si copie dupa buletin,mai nou poate si asigurare(dar nu stiu sigur).

posibil la voi la bucuresti sa se ceara mai multe,dar daca il duci la rar si ii platesti vama atunci il inmatriculezi si stii o treaba..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine in maramures sunt mai mult de 500 scutere aduse din italia,niciunul nu are vama platita , toate inregistrate.rar?doar certificatul italian si atat.ce se cere la noi cand il inregistrezi?copii de pe certificatul ala din italia si copie dupa buletin,mai nou poate si asigurare(dar nu stiu sigur).

posibil la voi la bucuresti sa se ceara mai multe,dar daca il duci la rar si ii platesti vama atunci il inmatriculezi si stii o treaba..

 

 

Asta trebuie sa aflu de la negustor ... Sa stiu pe ce picior dansez ... Daca mai dau 500 lei si pe acte atunci nu ma mai bag , ajung pe la 3000 lei cu totul, n-are rost, mai astept imi iau A-ul dupa care bag o aprilia RS 125 si gata, m-am calmat. Faza cu chopperul era mai mult de entertainment, asa de joaca, nu sa ma duc cu ea la serv, sau alte alea, motorist de weekend :rusinica:

Editat de NickMihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam mare diferenta de pret intre cele 2 (Aprilia RS 125 second este peste 2500 euro).

 

 

Adevarat. Dar strang banu. Pana imi iau A-ul mai dureaza ....

 

Ia-uite ce-am gasit pe situl politiei romane la intrebari frecvente (poate nu e postul unde trebuie pus dar se leaga cu ce am discutat mai devreme)

 

 

Conducătorul ciclomotorului este obligat să dețină permis de conducere, Âşi dacă da, pentru ce categorie?

 

Conform capitolului 3, pct. 1.9.1 din Reglementările Âşi normele tehnice în transporturile rutiere RNTR 2, aprobate prin Ordinul ministrului lucrărilor publice, transporturilor Âşi locuinței nr. 211/2003 modificate Âşi completate prin ordinul ministrului transporturilor, construcțiilor Âşi turismului nr.1043/2003 Âşi 1356/2004, mopedul este asimilat ciclomotorului Âşi este definit în anexa actului normativ menționat ca fiind vehicul cu două roți a cărui viteză maximă prin construcție nu depăÂşeÂşte 45 km/h Âşi care este echipat cu un motor cu ardere internă cu cilindreea de cel mult 50 cmc.

 

Totodată, în conformitate cu prevederile art. 6 pct. 18 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, prin ciclomotor se înțelege : vehiculul cu două sau trei roți, care este prevăzut cu un motor cu ardere internă, având o capacitate cilindrică de cel mult 50 cmc, care păstrează caracteristicile generale ale bicicletei, putând fi pus în miÂşcare Âşi cu ajutorul pedalelor, Âşi a cărui viteză de deplasare, prin construcție, nu depăÂşeÂşte 50 km/h.

 

Dacă vehiculul are caracteristici tehnice certificate de Registrul Auto Român, care nu depăÂşesc limitele maxime de 45 km/h Âşi 50 cmc, caracteristici minimale pentru încadrarea în categoria autovehicule, coroborate cu prevederile menționate la aliniatul precedent, rezultă că acesta se încadrează în categoria ciclomotor, sens în care pentru a fi condus pe drumurile publice, nu trebuie sa fie înmatriculat iar conducătorul vehiculului nu trebuie să posede permis de conducere, cu mențiunea ca acesta să aibă vârsta de minimum 16 ani.

 

Pan' la urma imi trebuie sau nu carnet A1 pt un moped de 49 cmc si care nu depaseste 45 km/h ? Eu cred ca trebuie un curs de legislatie rutiera, asa am citit pe alte posturi dar daca am deja B-ul ? O conta cu ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa inmatriculezi un scuter in oras trebuie sa te duci si la RAR dar la sate nu este nici o problema ei nu au tangente.exceptii sunt cazurile cand sunt luate din magazine romanesti gen first bike atunci nu te mai trimite si la RAR..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clodius...no offence dar esti pr*st. PUNCT! Mai treci prin Pitesti si vezi ca se pi*a pe Bucuresti cand vrei tu...la tara te-ai nascut tu de ai talente de-astea...gata suntem bucuresteni si toata lumea se invarte in jurul nostru...mai bine taceai.

 

Si sincer sa fiu la faza cu vama nu stiu, nu prea importa lumea din china - deci nu stiu cazuri, dar la ce zicea schumy...nu exista vama in UE. Mai eu nu stiu care e treaba....ce e asa complicat? Deci...il ai in piese, il treci vama ca si piese, il duci acasa, il asamblezi, te duci la primarie si gata :blbl:

 

Da frate gata ma obisnuiesc cu gandul...sunt de la tara :rolleyes: din Pitesti :rusinica:

 

Oricum ce ai scris tu Nick e antic si de demult...deci modificare s-a bagat asa: vehicul cu 2,3 sau 4 roti...necesita inregistrarea la primarie si dovada absolvirii unui curs de legislatie (poti sa fi facut si pentru raba ca tot e bun) si s-a scos paragraful cu pedalele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rolly ai grija cum vorbesti cu oameni mai mari. Stai jos in banca si nu mai vorbi inainte sa te documentezi, doar asa din auzite.

...De unde era sa stiu ca Ceair este cartier din Pitesti? Sorry.

Reglementari legale :

Art. 9 = pentru a fi inmatriculate, inregistrate sau admise in circulatie, mopedele trebuie sa fie omologate in conditiile legii.

Art. 9 alin. (2) = categoriile de vehicule care pot fi admise in circulatie fara a fi omologate se stabilesc prin ordin al MTCT, cu avizul IGPR

 

HOTARARE nr. 199 din 13/09/2007 Art.4. alineatul (2) Inregistrarea mopedelor se face pe baza urmatoarelor documente:

a) cererea solicitantului;

b ) actul de identitate al solicitantului, in cazul persoanelor fizice, sau certificatul de inmatriculare al solicitantului, in cazul persoanelor juridice, in original si in copie;

c) actul de proprietate al mopedului, in original si in copie;

d) cartea de identitate a mopedului, in original si in copie;

e) dovada efectuarii inspectiei tehnice, potrivit legii;

f) dovada platii taxei de inregistrare;

g) dovada platii contravalorii certificatului de inregistrare;

h) dovada platii contravalorii placutei cu numarul de inregistrare.

 

De unde obtii Cartea de Identitate a mopedului, care mai trebuie sa fie si secretizata? De la RAR.

Editat de Clodius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rolly ai grija cum vorbesti cu oameni mai mari. Stai jos in banca si nu mai vorbi inainte sa te documentezi, doar asa din auzite.

...De unde era sa stiu ca Ceair este cartier din Pitesti? Sorry.

Reglementari legale :

Art. 9 = pentru a fi inmatriculate, inregistrate sau admise in circulatie, mopedele trebuie sa fie omologate in conditiile legii.

Art. 9 alin. (2) = categoriile de vehicule care pot fi admise in circulatie fara a fi omologate se stabilesc prin ordin al MTCT, cu avizul IGPR

 

HOTARARE nr. 199 din 13/09/2007 Art.4. alineatul (2) Inregistrarea mopedelor se face pe baza urmatoarelor documente:

a) cererea solicitantului;

b ) actul de identitate al solicitantului, in cazul persoanelor fizice, sau certificatul de inmatriculare al solicitantului, in cazul persoanelor juridice, in original si in copie;

c) actul de proprietate al mopedului, in original si in copie;

d) cartea de identitate a mopedului, in original si in copie;

e) dovada efectuarii inspectiei tehnice, potrivit legii;

f) dovada platii taxei de inregistrare;

g) dovada platii contravalorii certificatului de inregistrare;

h) dovada platii contravalorii placutei cu numarul de inregistrare.

 

De unde obtii Cartea de Identitate a mopedului, care mai trebuie sa fie si secretizata? De la RAR.

 

Salut !

 

Am inteles acum.

 

E bine ca s-a scoz faza cu pedalele ca era de tot rahatul si te luau gaborii cand vroiau ei cu treaba ca n-ai pedale.

Se pare ca cel mai important act este carte de id a vehicului care se elibereaza de la RAR , aici trb sa discut cu negustorul , daca este gata facuta sau trb s-o fac eu la RAR, dar cand o fac eu la RAR ? Dupa ce platesc mopedul ? Voua nu vi s-ar parea excrocherie asa ? Daca are vre-o buba si aia de la RAR nu vor s-o omologheze ? Iar la cap omologare trebuie sa fi atent cica, pt ca trebuie sa fie omologare individuala NU tip ! De ce nush .. :rusinica:

 

Bah, sper sa nu fie mult "zgomot" pt nimic :rolleyes:

Bafta ! Ne mai "auzim".

Salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dak e de 49 si ai certificat la craiova nu mai trebuie rar. trebuie doar tradus certificatul in romana si gata in 2 sapt iei numerele.. se pare k bucurestiul este singurul care cere sa bagi scuterul in rar pt inmatriculare la primarie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare k bucurestiul este singurul care cere sa bagi scuterul in rar pt inmatriculare la primarie.

 

Nu-i adevarat ... si la Bacau se cere RAR.

Doar daca il inmatriculezi la Tzara , nu trebuie. :rolleyes:

 

Bafta ! :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...