ZIDU' Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 admirabil. eu pe al meu l-am folosit zilnic, deci unele chestii au trebuit aduse la un alt standard. carb bun mai greu, atentie ca ala original are reglaj al amestecului din mers, nu are soc !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 (editat) Merci , dar eu vreau sa al fac cu piese originale asa cum a fost el , nu vreau sa fac din el un hibrid cu piese din toata gama modelelor IJ de pana acum . nu te lauda inainte sa te apuci de treaba. Asa acum spor la treaba. Editat Septembrie 8, 2008 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Septembrie 11, 2008 Autor Share Postat Septembrie 11, 2008 nu te lauda inainte sa te apuci de treaba. Asa acum spor la treaba. , ,unde vezi tu lauda Timp pt. al face asa cum vreau eu am , IJ-uri 56 an tara anca mai sunt , toata treaba consta al a le gasi doar si sa ai finante . NU uita ca aceste motociclete se gaseau la MAT [mag. satesti] an aproape toate zonele ,aduceai PORCU de acasa si ocaruta de porumb si plecai cu IJU acasa . Oricum merci pt. sfat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.