Jump to content

Grupul detinatorilor de Honda CBR125R


Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frumos colorit! exista insa un astfel de loc..numai ca s-a prafuit de veme...cauta si il vei gasi cu siguranta

Link to comment
Share on other sites

am cateva nelamuriri...cum e cu schimbatul uleiului...al filtrelor...in momentul de fata motorul are abia 700km..la 1000km am inteles k e primul schimb.

uleiul recomandat 10W-30. pe urma din cati in cati km se face schimbul?

A mea este din 2005, ~11.000km, fara nicio problema doar niste becuri.

Eu schimb la 3000km uleiul nu mai stiu exact ce indice parca tot 10W-30 , in general este recomandat uleiul Full Sintetic (eu recomand motul 7100 sau 300V., filtru are doar de aer si benzina parca de ulei nu are.

Schimbi uleiul asa 1.000-4.000-7.000-10.000-13.000 etc.

 

Pun si eu cateva poze.

post-6395-1209910843_thumb.jpg

post-6395-1209910856_thumb.jpg

post-6395-1209910861_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

si cu filtrele cum sa fac? cam la cati km se schimba? cam multe intrebari:))

frumoase si ale tale, sa ai grija de ele, o sa se revanseze la randul lor. ms pt sfaturi

Filtru de aer am inteles ca se schimba la 7mii.

Link to comment
Share on other sites

A mea este din 2005, ~11.000km, fara nicio problema doar niste becuri.

Eu schimb la 3000km uleiul nu mai stiu exact ce indice parca tot 10W-30 , in general este recomandat uleiul Full Sintetic (eu recomand motul 7100 sau 300V., filtru are doar de aer si benzina parca de ulei nu are.

Schimbi uleiul asa 1.000-4.000-7.000-10.000-13.000 etc.

 

Pun si eu cateva poze.

 

Costy,cum pot sa strang suspensiile sa fie mai tari ? macar pe spate,am fost azi la un mecanic si a spus ca nu se poate :kali: intra in voblaj tare pe curbe si anul trecut era sa musc dintr-un sant,mi-e si frica sa ma inclin cu cauciucul de 130 sa nu cad

 

alte poze in curand :rolleyes:

 

am vazut cativa baieti cu cbr 125 dar nicaieri un topic in care sa le prezentam.. sa incercam sa pornim aici cv...va astept

 

 

am uitat un lucru..asta e albinutza mea:D

 

sa o porti sanatos si fara incidente :banana:

post-18991-1209978120_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

mersi la fel :rolleyes:

nu-mi dau seama ce balon ai la cauciucu de pe spate...si io as vrea sa-mi schimb cauciucurile dar o sa mai astept pana pe la vara..

am gasit pe mobile.de o honda cu niste cauciucuri mortale, daca as gasi asa ceva in romania

las pozele sa vorbeasca:

 

si dungile alea rosii au un efect super :banana:

post-35564-1209999520_thumb.jpg

post-35564-1210000099_thumb.jpg

Edited by pridon PRD
Link to comment
Share on other sites

De obicei telescoapele fata se intaresc prin adaugare de ulei pt telescoape in plus fata de cat da cartea.Profesional,se schimba arcurile cu unele mai tari,adica telescopul va fi mai tare.Iar telescopul spate ar trebui sa aiba o "saiba",nush cum sa ii zic,care se roteste intro parte si comprima arcul,deci va fi mai tare.Numai Bine

Link to comment
Share on other sites

mersi la fel :rolleyes:

nu-mi dau seama ce balon ai la cauciucu de pe spate...si io as vrea sa-mi schimb cauciucurile dar o sa mai astept pana pe la vara..

am gasit pe mobile.de o honda cu niste cauciucuri mortale, daca as gasi asa ceva in romania

las pozele sa vorbeasca:

 

si dungile alea rosii au un efect super :banana:

 

130 e al meu si cel din poza din germania,cred ca cel din germania are pe fata 100,fata de cel 80 care e stock.Eu am Pirelli Sport Demon si arata bine,cel din germania nu stiu ce e,poate ne ajuta alcineva ;)

 

De obicei telescoapele fata se intaresc prin adaugare de ulei pt telescoape in plus fata de cat da cartea.Profesional,se schimba arcurile cu unele mai tari,adica telescopul va fi mai tare.Iar telescopul spate ar trebui sa aiba o "saiba",nush cum sa ii zic,care se roteste intro parte si comprima arcul,deci va fi mai tare.Numai Bine

 

ms,trebuie sa ma uit mai atent sa vad daca are "saiba",ca nu am vazut-o :kali:

Edited by PiciuS
Link to comment
Share on other sites

130/70 sau 130/80 care este dimensiunea ta...dungi pt jante pe unde as putea gasi? ma poti ajuta cu un site ceva?

 

130/70 e al meu si asa sa faci si la tine,daca iei pe 130/80 o sa FRECE :rolleyes: dungile se numesc rimstripes si pot sa iti fac rost orice culoare cu 50 setul,deci pentru 2 roti.Ti le pot trimite cu posta si e simplu,daca te intereseaza sa imi spui

 

ps: am si rosii din acelea de care sunt pe cbr'ul din germania

Link to comment
Share on other sites

io ma gandeam la 130/60...despre dingi...m-ar interesa albe

130/60 nu stiu daca intra,nu ma pronunt,tu baga pe 70 si o sa fie totul OK :rolleyes: da-mi un PM cu id'ul tau de messenger sa vorbim

Link to comment
Share on other sites

mersi la fel :rolleyes:

nu-mi dau seama ce balon ai la cauciucu de pe spate...si io as vrea sa-mi schimb cauciucurile dar o sa mai astept pana pe la vara..

am gasit pe mobile.de o honda cu niste cauciucuri mortale, daca as gasi asa ceva in romania

las pozele sa vorbeasca:

 

si dungile alea rosii au un efect super :banana:

Cauciucurile sunt Bridgestone 120/80-17 ...stiu pe cineva cu un cbr125 care are marimea asta si pare mult mai mare decat am eu pe spate 130/70-17 de la Michelin...si are si unghiu de aplecare mai bun.

 

Costy,cum pot sa strang suspensiile sa fie mai tari ? macar pe spate,am fost azi la un mecanic si a spus ca nu se poate :kali: intra in voblaj tare pe curbe si anul trecut era sa musc dintr-un sant,mi-e si frica sa ma inclin cu cauciucul de 130 sa nu cad

Am impresia ca amortizorul spate este nereglabil la CBR...nu avem unghiul de inclinare mare ca sa ne putem da bine pe curbe.

Link to comment
Share on other sites

Cauciucurile sunt Bridgestone 120/80-17 ...stiu pe cineva cu un cbr125 care are marimea asta si pare mult mai mare decat am eu pe spate 130/70-17 de la Michelin...si are si unghiu de aplecare mai bun.

 

poti sa ma ajuti sa iau legatura cu pers respectiva? banuiesc ca nu are probleme chiar daca are balon de 80

Edited by pridon PRD
Link to comment
Share on other sites

Cauciucurile sunt Bridgestone 120/80-17 ...stiu pe cineva cu un cbr125 care are marimea asta si pare mult mai mare decat am eu pe spate 130/70-17 de la Michelin...si are si unghiu de aplecare mai bun.

 

 

Am impresia ca amortizorul spate este nereglabil la CBR...nu avem unghiul de inclinare mare ca sa ne putem da bine pe curbe.

 

120/80 nu freaca daca sunt 2 persoane ? au meu pe 70 asa se lasa de numa cu 2 persoane pe el

Link to comment
Share on other sites

costy..ai cv date de contact de la baiatu care si-a luat bridgstone 120/80?

ms anticipat

Spunem ce te-ar interesa ca te ajut eu, el are niste probleme de sanatate acum si nu sta pe net.

Link to comment
Share on other sites

Spunem ce te-ar interesa ca te ajut eu, el are niste probleme de sanatate acum si nu sta pe net.

 

pai m-ar interesa un pret pentru modelul de cauciuc din imaginile ce le-am postat.. pe fata probabil e 110/70 iar spate 120/80.

ms anticipat si scuze de deranj

Edited by pridon PRD
Link to comment
Share on other sites

pai m-ar interesa un pret pentru modelul de cauciuc din imaginile ce le-am postat.. pe fata probabil e 110/70 iar spate 120/80.

ms anticipat si scuze de deranj

120Euro parca da i l-a adus cineva din afara 120/80 pe fata are normal el , nu cred ca incape 110 pe fata. Maxim maxim 100 zic eu.

Link to comment
Share on other sites

120Euro parca da i l-a adus cineva din afara 120/80 pe fata are normal el , nu cred ca incape 110 pe fata. Maxim maxim 100 zic eu.

 

m-ar tenta unu...oricum..mai astept un pic..

normal, un cauciuc in cat timp se uzeaza(fara burnout si prostii)??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...