xilox Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Salutare Doresc sa cumpar un r1 2000-01 sau gsx-r 1000 an 2000-02, poate cu ajutorul vostru o sa reusesc sa iau o decizie corecta. Pana nu demult am avut zxr 750 de 120 cai si simteam ca sufar un pic cu dansa, nu tragea suficient. In fine simt nevoia de ceva mai tare. Ciclistica, frane, putere, greutate? r1 vs gixer ce imi spuneti de astea,? pe moto it am cautat si se gaseste la circa 3500-4500 euro, in zilele astea trebuie sa iau o decizie pentru ca nu rezist mai mult de 2-3 weekenduri fara motor Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 recomand gixxer. mult mai fiabil. piese mult mai ieftine, se gasesc mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y 954 Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 recomand gixxer. mult mai fiabil. piese mult mai ieftine, se gasesc mai usor. ce vrei sa spui ca la yamaha nu se gasesc piese ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xilox Postat Mai 6, 2008 Autor Share Postat Mai 6, 2008 (editat) in final ce putere au motoarele astea?, va intreb pentru ca am vazut r1 de 135hp,150hp si 155 hp si ce greutate are r1 pentru ca in unele locuri am vazut ca scria 177 iar in altele 190 kg, la fel este valabil si pentru gixer ... Editat Mai 6, 2008 de xilox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 ambele au la plin undeva putin peste 200kg. recomand r1 2002 (injectie) sau k3(anul in care s-a schimbat modelul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xilox Postat Mai 6, 2008 Autor Share Postat Mai 6, 2008 stiu ca, cu cat este mai nou au imbunatatiri, dar si pretul difera, din cauza pretului oscilez intre R1 (00-01) si Gsx-r 1000 K1 (00-02) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 incearca sa mergi cu ele, si fa-ti o idee. e cel mai simplu. sper ca ai ptieteni cu r1 si k1,2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xilox Postat Mai 6, 2008 Autor Share Postat Mai 6, 2008 stiu , ai dreptate, problema e ca nu au ... LA SCHEDA DELLA Suzuki GSX R 1000 (2000 - 02) Prodotta dal 2000 al 2002 Quotazione di Moto.it per l'anno 2001: Euro 3.800 Tempi: 4 Cilindri: 4 Cilindrata: 988 Cavalli: 146 a giri: 10600 KGM: 10,5 a giri: 8200 Marce: 6 Freni: 2D-D Misure Cerchi (ant./post. in pollici): 17-17 Velocità (km/h): 294 Accelerazione 0-400m (sec.): 10 Peso: 170 Lunghezza: 2045 Larghezza: 715 Altezza: 830 Capacità serbatoio: 18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Pana nu demult am avut zxr 750 de 120 cai si simteam ca sufar un pic cu dansa, nu tragea suficient.In fine simt nevoia de ceva mai tare. Ciclistica, frane, putere, greutate? r1 vs gixer ce imi spuneti de astea,? Gsx-r 1000 K1 am condus, R1 doar modele din 99 si 2003. Cred ca puterea te va multumi la oricare (nu stiu cum 120 de cai te faceau sa suferi ). Daca vrei sa compari exact modelele din anii respectivi, poti incerca pe www.bikez.com, unde poti vedea comparatii pe baza rating-urilor date de cei ce au astfel de modele. Din cate vad, R1 2001 pare superior fata de GSX-R 1000 K1. http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=4343 Oricum, ar trebui sa mergi cu ambele modele pentru a-ti face o parere. Eu am trecut de la 98 CP la 120 si simt mult lipsa cuplului, nu a puterii (inainte aveam o Honda VFR 750, acum am 600 K3). Ca sa fiu sincer, am ales 600 K3 in loc de 1000 K1, ciclistica e mult mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xilox Postat Mai 10, 2008 Autor Share Postat Mai 10, 2008 in final am ales gixer , daca totul e ok pe sambata il am, sper sa fiu multumit .... o sa bag niste poze si pareri acu cine stie sa-mi raspunda ce diferenta este intre K1 si K2, pentru ca GSX-R asta de 1000 este fabricat din 2000 pana in 2002 si este pe injectie. Am vazut pe moto.it ca urmatorul model este fabricat din 2003. deci cum e cu k-urile astea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 xilox tati tot respectul daca ai avut o campioana in SBK si nu ti-a ajuns caii ei atunci jos palaria in fata ta eu si acum ma cacao pe mine cand ma duc cu ea bine eu am si kit dyno pe carb si o toba de titan dara in fine ori motorul era tras rau de tot si nu mai avea cei 120 ci avea vreo 90 ori chiar esti un adevarat pilot iar in cazul asta iti recomand o busa sau zzr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 (editat) faza "caii nu erau suficienti ..nah ..nu o mai inghite nimeni"..1000 e la moda in zilele astea chiar daca nu scoti nici 30% din ce poate ..si ma refer pe curbe nu pe linie dreapta daca nu ai 1000 esti un nimeni aproape .. booh ..eu trecui pe 600 si sunt sigur ca ma voi distra dublu. era sa uit : sa te bucuri de ea! PS. daca voi fi cel mai lent din grup ..voi avea o scuza buna cel putin Editat Mai 12, 2008 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xilox Postat Mai 13, 2008 Autor Share Postat Mai 13, 2008 xilox tati tot respectul daca ai avut o campioana in SBK si nu ti-a ajuns caii ei atunci jos palaria in fata ta eu si acum ma cacao pe mine cand ma duc cu ea bine eu am si kit dyno pe carb si o toba de titan dara in fine ori motorul era tras rau de tot si nu mai avea cei 120 ci avea vreo 90 ori chiar esti un adevarat pilot iar in cazul asta iti recomand o busa sau zzr am aproape 120 kg chiar daca nu se vede, foarte mult conteaza greutatea pilotului ( ma duc singur dar de fapt suntem doi pe dansa ) sunt constient ca in curbe nu am scos tot ce stia si nici nu am de gand sa fac treburi de astea pe strada, eventual pe pista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 si cu 180 de kile trage de numa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 mai sergiulica ..cu 180 kile ..se desprinde grasimea de pe corp de bagi tare mana'n gaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xilox Postat Mai 15, 2008 Autor Share Postat Mai 15, 2008 mac la 180 kg se referea cu 2 persone si nu la grasime sergiukawa asta e frumos pe pamant nu toti suntem la fel , tzie tzi se pare mult 120 hp , mie nu ... , asta nu inseamna ca eu conduc mai bine ca tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.