christensen Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Buna Am o problema dupa ce am schimbat carburatorul si mai precis motorul ramane turat dupa eliberarea acceleratiei, incet coboara in turatie dar nu instantaneu.este foarte enervant mai ales cand folosesc frana de motor solicita extrem de mult ansamblul de rulare. Am schimbat cablul de la acceleratie si ii intins bine, am lasat 1mm joc pt ea ca la viraje sa nu influenteze, cablul sta lejer nu este incordat, am sa fac si poze. am facut o inregistrare audio sa o ascultati, nu este de calitate este facut cu telefonul. am sa fac si o inregistrare video cu turometrul ca sa observati mai bine. ps. daca ar lua aer fals ar ramane turata si nu ar scadea turatia in timp?! am reusit sa fac filmuletul si am atasat pe un alt server ca acesta doar de 1m imi permitea sa atasez. Am dat jos carburatorul schimbat garnitura de la admisie+am bagat silicon in jurul 'gatului' carburatorului ce intra in galeria de admisie(nu prea mult a ramas inauntru, la strangere tot mia scos afara) , schimbat garnitura de la pahar. imi este greu sa cred ca trage aer fal in aceste locuri. ce poate fi?reglajul amestecului sa fie prea mare? Filmulet Recording.wav Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 (editat) nu-i asa ca trage si greu motorul in sarcina? regleaza nivelul, regleaza surubul de aer si pune cuiul dozator cum spune in manual. porneste-o si las-o pe loc ~10 minute. scoate bujia si vezi ce culoare are. de preferat o bujie noua sa fie. daca o scoti acum am vaga impresie ca e albicioasa. Editat Mai 8, 2008 de danutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Mai 8, 2008 Autor Share Postat Mai 8, 2008 nu trage greu in sarcina!la accelerat merge super!doar la eliberarea gazului face figuri! nu stiu cum sa mai verific ca la gura de admisie imi intra aer(in afara de carb) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PUTZUBIKER Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 SALUTARI TE-AI UITAT CUM COBOARA SHUBARUL? SA NU AGATE PE COBORARE CUMVA DATORITA UZURII. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Mai 8, 2008 Autor Share Postat Mai 8, 2008 la asta nu mam uitat.uzura nu prea are(este un carburator aproape nou), adica vizibila(nu se misca in lateral in carborator), eventual daca nu 'agata' surubul de reglaj al relantinului in canalul de pe shubar. cum as putea verifica?(maine am sa scot surubul de relantin sa vad daca in el agata). bujia este caramizie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 ce frana de motor are etz ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Mai 8, 2008 Autor Share Postat Mai 8, 2008 cum ce frana? cand lasi gazul si taie alimentarea cum se numeste?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Salut! ca sa vezi daca a coborat subarul, scoate racordul dintre carburator si filtrul de aer, si cu motocicleta pe loc, te poti uita daca merge bine sau nu. Chestia e ca daca ramanea subarul agatat, turatia cobora numai pana intr-un anumit punct. Aproape sigur trage aer fals pe undeva si nu ai gasit pana acum acel loc. Intre carter si cilindru ai garnitura buna sau nu stii? Daca ai o jumatate de zi de pierdut pe langa motocicleta: chiulasa si cilindrul se scot destul de usor si daca cineva poate sa te ajute la montare, ai putea sa-ti faci o alta garnitura din clingherit, cu aceeasi grosime cu garnitura veche. Daca faci garnitura, ai grija sa lasi putin mai mari decupajele pentru ferestrele de transfer ca sa fii sigur ca amestecul va circula liber. Mai sunt doua locuri prin care ar putea sa traga aer fals dar sunt foarte putin probabil sa fie ele cauza: 1:imbinarea carterelor din jurul ambielajului 2:simeringurile ambielajului. Inainte sa te apuci sa desfaci, esti sigur ca nu-i lipseste vreo garnitura carburatorului? Ai un carburator mai vechi cu care sa faci o proba sa vezi daca merge bine? Salutari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Mai 8, 2008 Autor Share Postat Mai 8, 2008 nu am alt carburator bun. cu celalalt numi facea figuri dar avea un joc la shubar si imi era dus piulita de la amestec + manca 6L la drum intins, cu acesta mananca mai putin, nu stiu cu cat dar este vizibil. dar ce garnitura pot avea la carburator?doar unul sg la pahar,care lam schimbat. cand motorul este oprit si trag gazul, se aude cum shubarul se loveste de surubul de la relantin(teoretic merge). am sa scot surubul de relantin sa vad cum se va comporta. acuma am un carburator 30N2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 eu stiam ca la un 2 timpi de cilindree mica nu e prea sanatoasa frana asta de motor,ca sa nu zic ca nu m as baza pe ea sa ma incetineasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Mai 8, 2008 Autor Share Postat Mai 8, 2008 dar tu cand vrei sa incetinesti un pic tragi ambreajul si bagi frana? eu las un pic gazul si incetineste!...........cu frana de motor il pot opri aproape complet dar cand las gazul incepe sami scada incet turatia in trepte si scutoara rau motorul(nu din cauza cai subturat ci ca mentine o anumita turatie si scade incet in trepte si de aceea scutoara). acuma am desurubat surubul de la relantin ca sa nu atinga shubarul dar tot asa face + am observat ca mai face si un zgomot cand trag un pic de gaz, cred ca vine din carburator, mai mult ca sigur. oricum maine am sal desfac complet poate am omis ceva cand lam pus la loc.am sa verific pana sus shubarul daca nare joc(in baza nu are joc dar poate mai in sus are...ma gandesc ca acesta poate face zgomotul acela) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 eu cred ca daca l turezi tare si apoi lasi gazul,ungerea o sa aiba de suferit scuze de off topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Mai 9, 2008 Autor Share Postat Mai 9, 2008 azi am dat jos carburatorul si lam desfacut complet. acuma vreau sa stiu daca componentele din carb sunt cele corecte: surubul in care intra cuiul de dozaj 70 iar surubul din capat 1.3(1 sau 5 nu stiu ce scrie). Supapa(nu stiu cum se numeste) ii de 20. oricum am una noua si vreau so schimb, vad ca cea noua ii mai mic, are o gaora mai mica, pot sa o pun sau sa cumpar alta? nu mai stiu la ce sa ma uit, shubarul nu are jos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crocodilul Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 mie imi tragea aer fals din cauza lipsei unei garnituri(la cablul de soc vin suruburile de reglaj,dupa care un arc si un pistonas cu o garnitura in capat,care si lipsea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Mai 9, 2008 Autor Share Postat Mai 9, 2008 dar tot asa se comporta ca si al meu?sau se tura in gol? mie imi este in stare buna, cam usor intra. ps. era sa uit pe partea filrului de aer imi era benzina..este normal?(uni au spus ca este normal pt un motor in 2t) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 azi am dat jos carburatorul si lam desfacut complet.acuma vreau sa stiu daca componentele din carb sunt cele corecte: surubul in care intra cuiul de dozaj 70 iar surubul din capat 1.3(1 sau 5 nu stiu ce scrie). Supapa(nu stiu cum se numeste) ii de 20. oricum am una noua si vreau so schimb, vad ca cea noua ii mai mic, are o gaora mai mica, pot sa o pun sau sa cumpar alta? nu mai stiu la ce sa ma uit, shubarul nu are jos! Ai grija cu "supapa" cadaca nu-i la fel poate sa-ti modifica nivelul in camera si sa nu mai porneasca de loc eventual masoara nivelul cu supapa veche . Spor la lucru sa ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crocodilul Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 dar tot asa se comporta ca si al meu?sau se tura in gol?mie imi este in stare buna, cam usor intra. ps. era sa uit pe partea filrului de aer imi era benzina..este normal?(uni au spus ca este normal pt un motor in 2t) pur si simplu a inceput sa se tureze in timpul mersului. o singura data pentru ca atunci am si avut accident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew_i Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 ps. era sa uit pe partea filrului de aer imi era benzina..este normal?(uni au spus ca este normal pt un motor in 2t) Asa ceva nu este normal. Stiu ca la mine la jawa cand facea asa era dereglat aproape total carburatorul. Abia pornea. Si mergea ca dracu. Apropo la tine porneste greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Mai 11, 2008 Autor Share Postat Mai 11, 2008 mai greu porneste ca si cu celalalt carburator(dar acela baga benzina cat china). dau de 2 ori la pedala fara contact si o pedala cu contactul pus si porneste. ieri am incercat carburatorul la un prieten dar se tura tare, un pic tragea gazul motorul urla ca naiba.....dar nu din carb la el primea aer fals pe undeva. numi ramane alceva decat luni sa incerc cu carburatorul vechi.chiar nu stiu ce poate fi. ps. se poate rectifica shubarul?la cel vechi am un joc mare, neuniform pe suprafata pe care culiseaza, nu stiu ceva gen bucsa?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 mai greu porneste ca si cu celalalt carburator(dar acela baga benzina cat china).dau de 2 ori la pedala fara contact si o pedala cu contactul pus si porneste. ieri am incercat carburatorul la un prieten dar se tura tare, un pic tragea gazul motorul urla ca naiba.....dar nu din carb la el primea aer fals pe undeva. numi ramane alceva decat luni sa incerc cu carburatorul vechi.chiar nu stiu ce poate fi. ps. se poate rectifica shubarul?la cel vechi am un joc mare, neuniform pe suprafata pe care culiseaza, nu stiu ceva gen bucsa?... Precis se poate dar si daca gasesti cine sa faca te costa ca unul nou si m-as mira sa reuseasca operatia bine. Dar ai un carb nou parca nu se poate regla? Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Mai 13, 2008 Autor Share Postat Mai 13, 2008 aproape nou! dar mai am unul de etz 251 si ii mai performant doar are joc la shubar. Am pus carburatorul cel vechi de etz 251(numi poate tine relantinul) in rest merge bine, nu mai face figuri in frana de motor. pun poza cu carburatorul desfacut, daca ma poate ajuta cineva sa clarific componentele originale ce vin pe 250. lea si numerotat. ps. am gasit la un importator carburator etz 250 la 250ron este de fabricatie taivana...se merita oare are calitate?sau mia tine 1 an si dupa aceea iar schimb Azi am desfacut curatat, suflat cu compresorul. lam pus la loc si ce sa vezi,pornea foarte greu dar nu mai facea figuri in frana de motor, numai nu tinea releantinul. am mers un pic prin oras sal incalzesc ca sa pot regla relantinul. cand incep sa il reglez, insurubez surubul de relantin si iar incepe sa faca figuri la frana de motor...nu pot deloc sa reglez relantinul, surubul de aer foarte putin influenteaza si doar daca shiberul este jos dar in asa fel moare motorul! cum sa il reglez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 aproape nou!dar mai am unul de etz 251 si ii mai performant doar are joc la shubar. Am pus carburatorul cel vechi de etz 251(numi poate tine relantinul) in rest merge bine, nu mai face figuri in frana de motor. pun poza cu carburatorul desfacut, daca ma poate ajuta cineva sa clarific componentele originale ce vin pe 250. lea si numerotat. ps. am gasit la un importator carburator etz 250 la 250ron este de fabricatie taivana...se merita oare are calitate?sau mia tine 1 an si dupa aceea iar schimb Azi am desfacut curatat, suflat cu compresorul. lam pus la loc si ce sa vezi,pornea foarte greu dar nu mai facea figuri in frana de motor, numai nu tinea releantinul. am mers un pic prin oras sal incalzesc ca sa pot regla relantinul. cand incep sa il reglez, insurubez surubul de relantin si iar incepe sa faca figuri la frana de motor...nu pot deloc sa reglez relantinul, surubul de aer foarte putin influenteaza si doar daca shiberul este jos dar in asa fel moare motorul! cum sa il reglez? Ce figuri face in frana de motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Mai 14, 2008 Autor Share Postat Mai 14, 2008 cum am scris la inceput(vezi si inregistrarea video) in frana de motor incet si in trepte coboara turatia.azi o sa incerc sa cobor urc o trepta cuiul de dozaj sa vad daca pot regla relantinul cu shiberul cat mai jos. ps. la voi in ce 'trepta' este asezat cuiul?la mine era in penultima de sus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 cum am scris la inceput(vezi si inregistrarea video) in frana de motor incet si in trepte coboara turatia.azi o sa incerc sa cobor urc o trepta cuiul de dozaj sa vad daca pot regla relantinul cu shiberul cat mai jos. ps. la voi in ce 'trepta' este asezat cuiul?la mine era in penultima de sus! Acolo si trebuie sa fie in mod normal...Asa mi-e si mie reglat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Mai 14, 2008 Autor Share Postat Mai 14, 2008 atunci ceva nui bine la mine....acuma nu o pot incerca ca lantul ii pe duca, dar cum imi fac rost de bani sa iau setul am sa incerc(in mijloc lam pus) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.