ticolino Postat Iunie 13, 2005 Share Postat Iunie 13, 2005 asemanator cu problema lui ZIDU', doar ca eu stiu cum arata. mai exact, ca in poza de mai jos, alaturi de piesa in care se afla (2 in 1 - mecanism ambreiaj+reductie kilometraj). problema mea e ca nu am gasit. am fost si ieri in targ la vitan si nimic. avea unul o piesa din aia cu totul, cam uzata, si cerea 350k pe ea. mi s-a parut f. mult, mai ales ca aveam nevoie doar de melci. frati voshodisti, frati comunisti, aveti careva prin "piesele de schimb" de acasa asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 13, 2005 Share Postat Iunie 13, 2005 Un melc de kilometraj de jawa te intereseaza? Am eu unul f. rapid: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iunie 13, 2005 Autor Share Postat Iunie 13, 2005 arata bine, dar se potriveste la voshod? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Iunie 15, 2005 Share Postat Iunie 15, 2005 hi, da, e o piesa foarte proasta la voshod am avut si eu probleme cu ea... rusii nu mi-au pus nici un gram de vaselina in prostia aia, din care motiv cele doua saibe care "tin" roata dintata mai mica efectiv s-au facut praf... norocul meu era ca rotile dintate nu sau dus draqlui, am facut la strung cele doua saibe si am asamblat melcul cu mult vaselina (vaselina pana la refuz) dupa cum am vazut in poza (posibil sa nu fi vazut bine) nici rotile de la melcul tau nu sunt foare uzate... nu stiu cum stai cu cele doua saibe... daca ai nevoe de dimensiunile de la saibe ti-le pot trimite mult noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Iunie 15, 2005 Share Postat Iunie 15, 2005 Un melc de kilometraj de jawa te intereseaza? Am eu unul f. rapid: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iunie 20, 2005 Autor Share Postat Iunie 20, 2005 (editat) cu saibele stau bine, dar dintii rotilor sunt uzati, nu "prind', rotita mica (melcul) nu antreneaza rotita mai mare. iar o "reconditionare" nu prea vad cum se poate face. am gasit o "oferta", doar melcul cu 250k. doamne-fereste, dau pe melc cat pe un vitezometru? are cineva idee, se pot face "la strung" rotile alea? Editat Iunie 20, 2005 de ticolino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Armagheddon Postat Iunie 28, 2005 Share Postat Iunie 28, 2005 ma omu nu am putut sa ajung la ala sa-l intreb daca are si cat cere da incerc sa ajung azi, am cam alergat sa-mi inscriu si eu ij, oricum daca ai gasit la 250.000 melcu ial, reconditionare se poate face se incarca piesa cu material si apoi se ia la freza si apoi se trateaza (sau inainte) da oricum cred ca te costa tot cam atat sau poate chiar mai mult hai ca incerc sa te rezolv asfalt uscat si fete multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iunie 28, 2005 Autor Share Postat Iunie 28, 2005 merci pt raspuns...... mie mi se pare cam mult 250k doar pt melc, hai sa zicem 250 pe toata piesa ar fi mai ok, de asta incerc sa gasesc cat mai multe oferte. daca poti sa ma ajuti, iti foarte multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iunie 28, 2005 Share Postat Iunie 28, 2005 off topic total: " 'ti-ai dreacu cu melcii vostrii..." scuzati, dar prea a fost servita... la strung nu prea ai cum sa faci respectiva piesa, doar la o masina pt facut roti dintate, iar alea nu sunt pe toate drumurile, din pacate in plus, daca reusesti sa gasesti pe cineva sa o faca, cred ca te va costa mai mult de 250k lei, cu zicea si cineva mai sus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iulie 5, 2005 Autor Share Postat Iulie 5, 2005 (editat) merci, Armagheddon, am intrat in posesia piesei ! merge bine, dar acum am alta belea: cablul de kilometraj e prea scurt. Editat Iulie 5, 2005 de ticolino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Iulie 6, 2005 Share Postat Iulie 6, 2005 cum mai ticolino???? s-a scurtat intre timp, s-au ai cumparat una noua care nu se potriveste???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iulie 7, 2005 Autor Share Postat Iulie 7, 2005 (editat) gataaaa, am rezolvat. alaltaieri chiar cablul l-am luat din galati, si nu aveam motorul cu mine. probabil ca vanzatorul mi-a dat cablu de minsk, care e identic la prinderi, in schimb e mai scurt deoarece merge la roata! la tunaru nu avea decat cabluri de minsk (bineinteles, niciodata n-am gasit nimic util la el). am tot tras de cablu pana s-a rupt (de fapt a iesit piesa de la capatul dinspre ceas, care era prinsa prin presare de cablu). pe langa cablul prea scurt, am mai avut o problema: nu se facea cuplarea intre pinionul lantului si piesa aia din poza de mai sus. am rezolvat problema "inaltand" piesa cu saibe. cu aceasta ocazie a trebuit sa renunt la bila de la capatul tijei ambreiajului, deoarece i s-a scurtat traseul. cu cablul am facut asa: am scos miezul si l-am dat la 2 colegi "cu greutate", care, inarmati cu un patent, au tras de el pana l-au lungit cu vreo 10cm. pe urma, am tras de manson, care s-a lungit si el, mult mai usor (s-a sfasiat plasticu de protectie intr-un loc). terminatia cablului care sarise am prins-o cu banda izolatoare (power tape) care tine foarte bine, deoarece acum nu mai exista tensiune. trebuie sa invinga doar forta gravitationala. similar, am protejat cablul unde se rupsese camasa tot cu banda izolatoare. Editat Iulie 7, 2005 de ticolino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.