Jump to content

ticolino

Super Membru
  • Content Count

    1,070
  • Joined

  • Last visited

About ticolino

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Buc
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    Yamaha XJ 600
  • Numar Moto
    B 54 JDZ

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Voshod, Dnepr, Yamaha XJ 600
  • Interests
    alea-alea
  1. Am inteles, merci! Deocamdata lucrurile arata mai bine decat mi-am imaginat... credeam ca o sa fie motor gripat, carburatoare infundate, aprinderea moarta, cilindrii plini cu benzina scursa din rezervor.... de aia am si fost super atent la toate operatiile, dar nu a fost decat niste benzina scursa in carburatoare, care s-a si ejectat singura Stiu meserie japonezii astia! Noutati: avem sa noua Si am pornit iar motorul, la "sfert de cheie" (cu bateria de la masina, evident), nu a vrut nici acum sa crape Merge si ambreiajul, adica cupleaza si decupleaza corect (cu motorul pornit, si pus pe central). Din pacate nu stiu ce am facut in astia 5 ani cu cheia de la antifurt, hmmmmm.....
  2. Ok, m-am cam aprins ieri dar asta pt ca ai aduse acuze nefondate si neverificate. Puteai sa ma intrebi ce s-a intamplat daca erai bine intentionat, nu sa arunci cu noroi din prima. Incerc sa reconditionez motorul asta din pasiune, nu pt bani. Ce interes am sa pacalesc pe cineva? Cine a desfacut in viata lui in motor intelege ca e o aberatie sa "crape motorul" si sa "lase balta de ulei". Nu exista nici o piesa inauntrul lui care sa poata sparge chiuloasa la turatii joase. La un motor stat e posibil sa se gripeze segmentii in cilndru, dar din fericire nu a fost cazul. Cel mai catastrofic accident e sa i se rupa lantul de distributie, dar aia e f. rar, la turatii mari si oricum nu se face gaura in motor, doar se strica piesele dinauntru. In timpul lucrului se mai intampla sa se uite un surub sau un furtun neprins si sa inceapa sa curga fluide la teste. De asta sunt testele, ca sa iasa bine la urma. Balta aia e de la benzina veche care se adunase intr-o cutie de la intrarea in carburatoare si a fost eliminata de la presiune printr-o teava atent montata de japonez, probabil exact pt acest caz. Ulei a curs si el dar mai putin, cand l-am schimbat. Am stat cu niste sticle de suc dedesupt, dar nu e ca la service... s-a mai scurs si pe jos, si l-am strans cu niste carpe. Carburatoarele in sine sunt ok, si asta se vede si din filmare. Merge bine si accelereaza f. prompt. Te astept si pe tine si pe oricine e curios sa ne intalnim la motor si sa povestim O sa incerc sa ii retapitez saua in continuare. Baterie nu are rost sa ii iau, ca aia se strica stand
  3. Nope, am sperat ca daca sta neconectata e ok dar a disparut lichidul din ea si s-a oxidat. Probabil tb sa ii pun dop si s-o tin in casa. Nu mi se parea deplasat sa fie inca buna, bateria de la masina m-a tinut 8 ani.
  4. Crapat motorul? Am fost foarte sincer de la inceput, dar vad ca tu ti-ai facut un tel in viata din a raspandi minciuni despre mine. Probabil tu esti din aia care aruncau mucuri de tigara pe motorul meu si imi lasau diverse gunoaie pe el. Iti place ce vezi cand te uiti in oglinda? Dormi bine noaptea? ---------------------------------------------------------------------------------- In alta ordine de idei, am schimbat uleiul cu tot cu filtre si cu garnituri si astazi l-am pornit "de tot" (sic!) O baterie si ITP, si e gata de drum
  5. Da, am pornit-o. Vreo 20 secunde, pt ca vreau sa ii schimb uleiul mai intai. Mergea rotund, in 4 cilindri. I-am spalat rezervorul mai intai, evident. Am uns cablurile de ambreiaj si kilometraj, golit baia de ulei (urmeaza sa ii schimb si filtrul). Franele merg, am testat si fata si spatele. Becurile merg toate mai putin un semnalizator pe fata. Dupa ce ii pun ulei noi si o pornesc de tot, o sa ii refac saua. Evident ca pretul se va actualiza cu efortul pe care il fac
  6. Update: 2000 lei fix ultimul pret. Va rog sa va abtineti de la jigniri. Saua se reface, rugina se curata. Oglinzile si garniturile se inlocuiesc. Motorul, cutia si franele mergeau foarte bine cand ma dadeam cu ea. O pornim inainte, ca sa nu credeti ca luati teapa. E motocicleta mea de suflet, nu pot sa o dau la remat dar nici oferte in bataie de joc de 100 de lei nu pot accepta. Multumesc!
  7. Vand Yamaha XJ 600 fabricata in 1990. Este inmatriculata, dar cu ITP-ul expirat. O am din 2006, dar nu am mai mers cu ea din 2013 (a stat nepornita). Ultima data tragea bine, dar pierdea ulei pe la furca fata. Saua trebuie refacuta. Rezervorul are puncte de rugina. Are aproximativ 55k km (am luat-o pe la 48, am mers putin cu ea). Bateria era nou-nouta acum 5 ani, de atunci a stat decuplata (sanse sa mai fie buna). Video facut de mine cu ea pe transalpina in 2007 (inainte sa fie asfaltata): Pret: 700E negociabil Se poate vedea in Bucuresti/Ubisoft. Va rog contact prin PM.
  8. Prietene, mai traiesti ?

  9. Eu zic sa-l asculti pe ZIDU' . Poti sa mai incerci sa studiezi manualul, sa vezi unde e pinionul de a 4-a si ce s-ar fi putut intampla. Incearca si sa bagi intr-a 4-a, si cu ambreiajul tras (sau bujia scoasa) sa rotesti roata din spate cu urechea pe cutia de viteze. Evident, nu in mers . Alta solutie pe termen scurt, daca nu vrei sa desfaci din nou cutia ar fi sa nu folosesti a 4-a. Pentru oras nu cred ca ai neaparata nevoie.
  10. @draku: ai noroc, daca i-ai fi vazut la figura ar fi fost nevoiti sa te omoare Nemultumit de cum a iesit, am facut o versiune mai buna. Mai scurta, sa nu fie plictisitoare, muzica noua si sincronizata cu imaginile (cat de cat). Asa ca ascultati cu sunet! dEGLkVq-y4k
  11. Am reusit sa montez un filmulet cu tot drumul. Nu sunt extrem multumit de ce a iesit, e prima data cand fac asta, asa ca astept sfaturi si sugestii! http://youtube.com/watch?v=9gulJvGLzak
  12. @maniakz: din pacate ne-am hotarat tarziu (joi, vineri am plecat) @draku: exact asta a spus si moshulik, de la sud la nord @bikertibi: depinde, multi ar fi spus ca si cu XJ-ul e imposibil. Teoretic cred ca este posibil, dar depinde foarte mult de tine. Daca ai o tehnica foarte buna si portiunea rupta de pe transfagarasan ti se pare floare la ureche, se poate si transalpina. Incearca sa ajungi la Babele mai intai, drumul am auzit ca e mai usor decat Transalpina, deci ar fi un antrenament bun.
  13. Pt ATV e loc sigur, trecuse mai devreme un Cielo.
  14. Misiune indeplinita cu success! Poze si filmeaici. @jenifer: in Voineasa noi am stat la hotel. 30 de lei de persoana, cu baie in camera. Mai erau si o gramada de pensiuni. O harta foarte detaliata a Romaniei gasesti aici: http://maps.virtualromania.org/images/ro-4800px.jpg. La Voineasa ajungi facand stanga in dreptul localitatii Brezoi, de pe valea Oltului. Drumul Brezoi-Voineasa este foarte bun.
  15. XJ-urile s-au comportat foarte bine, garda la sol au suficienta, n-am lovit niciodata cu "scutul" de plastic, emotii am avut doar din cauza pietrelor mari, care miscau roata fata puternic stanga-dreapta, necesitand o forta foarte mare pentru a tine ghidonul drept (ma rog, suficient de drept cat sa nu ma arunce jos). Probabil ca aici ghidonul mai mare al enduroaielor ar fi facut viata mai usoara. Aderenta nu a cauzat in general probleme, o singura data am ramas blocat intr-o rampa abrupta, dar s-a rezolvat cu o pauza de (re)gandire. Per total, totul a mers foarte bine. E o zona superba si sper sa repet experienta intr-o buna zi. --- Mesaj completat în 29 Jul 2007 21:59 ------------- Si un filmulet, cu titlul de teaser. Restul mai incolo, cand ma prind cum sa editez/montez ora de material brut inregistrata. transalpina.07_07_28_13_27.00_agk.avi
×
×
  • Create New...