madgogums Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 O intrebare care pare putin prosteasca: cum se verifica nivelul de ulei la tipul asta de motocicleta???? Multumesc anticipat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 sus pe carene, in partea stanga, ai capacul la rezervorul de ulei. e negru, are o forma oarecum triunghiular-hexagonala pe interior (se poate folosi cheia de bujie pt a se deschide, se scoate acest capac, la modele noi capacul e cu tot cu juja (?!? asa ii zice ?!?), la cele vechi cred ca iti tre tabla aia cu nivelul de ulei. sper ca te descurci. daca nu: http://www.zeroweb.ro/upload/BMW%20F650%20...ce%20Manual.pdf e in germana, dar macar are poze bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dasdas Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 Pt. F650 Clasic. 1. Incalzesti motorul la parametri. (Mers vreo 5-6 km) 2. O parchezi in plan orizontal pe cricul central. 3. O lasi la relanti in jur de 1-2 minute. 4. O opresti si te uiti la ceas. 5. Scoti tija cu dop de la rezervorul de ulei si o cureti. 6. Te uiti la ceas si dupa ce a trecut un minut de cand ai oprit motorul, introduci tija cu dop fara o a insuruba 7. Scoti tija si te uiti la nivelul de ulei. PS: Depinzand de mai multi factori, s-ar putea sa ai diverse nivele de ulei, dar nici odata nu ar trebuii sa iasa dintre liniile de min si max. Creditis: F650.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madgogums Postat Mai 22, 2008 Autor Share Postat Mai 22, 2008 sus pe carene, in partea stanga, ai capacul la rezervorul de ulei. e negru, are o forma oarecum triunghiular-hexagonala pe interior (se poate folosi cheia de bujie pt a se deschide, se scoate acest capac, la modele noi capacul e cu tot cu juja (?!? asa ii zice ?!?), la cele vechi cred ca iti tre tabla aia cu nivelul de ulei. sper ca te descurci. daca nu: http://www.zeroweb.ro/upload/BMW%20F650%20...ce%20Manual.pdf e in germana, dar macar are poze bafta Multumesc Pt. F650 Clasic. 1. Incalzesti motorul la parametri. (Mers vreo 5-6 km) 2. O parchezi in plan orizontal pe cricul central. 3. O lasi la relanti in jur de 1-2 minute. 4. O opresti si te uiti la ceas. 5. Scoti tija cu dop de la rezervorul de ulei si o cureti. 6. Te uiti la ceas si dupa ce a trecut un minut de cand ai oprit motorul, introduci tija cu dop fara o a insuruba 7. Scoti tija si te uiti la nivelul de ulei. PS: Depinzand de mai multi factori, s-ar putea sa ai diverse nivele de ulei, dar nici odata nu ar trebuii sa iasa dintre liniile de min si max. Creditis: F650.com Multumesc Pt. F650 Clasic. 1. Incalzesti motorul la parametri. (Mers vreo 5-6 km) 2. O parchezi in plan orizontal pe cricul central. 3. O lasi la relanti in jur de 1-2 minute. 4. O opresti si te uiti la ceas. 5. Scoti tija cu dop de la rezervorul de ulei si o cureti. 6. Te uiti la ceas si dupa ce a trecut un minut de cand ai oprit motorul, introduci tija cu dop fara o a insuruba 7. Scoti tija si te uiti la nivelul de ulei. PS: Depinzand de mai multi factori, s-ar putea sa ai diverse nivele de ulei, dar nici odata nu ar trebuii sa iasa dintre liniile de min si max. Creditis: F650.com Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.