Jump to content

zeroo

Super Membru
  • Content Count

    804
  • Joined

  • Last visited

About zeroo

  • Rank
    dus cu dealu'

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.zeroweb.ro

Profile Information

  • Location
    Omicron Persei 8
  • Motocicleta
    BMW F650 GS

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    BMW F650 GS
  • Interests
    ORIUNDE NU SUNT OAMENI

Recent Profile Visitors

1,317 profile views
  1. Tobe originale BMW F650 GS 2007, ultimul pret 400 ron. poze la cerere, nu au defecte, cu o mica ingrijire arata ca noi, purtate putin, ca le-am schimbat devreme cu o toba after-market.
  2. Domnilor, din Petre au mai ramas doar tobele originale, fara zgaraieturi, ultimul pret 400 ron, si sa inchei si eu acest capitol.
  3. domnilor, au mai ramas din mobra (BMW F 650 GS 2007) doar urmatoarele: roata fata de 19, fara probleme, nelovita, in toate mintile ei, rulmenti aproape noi (aprox 3500 km), cauciuc nou Pirelli Scorpio - 150 euro tobe originale - 100 euro protectie pinion Touratech - 20 euro Claxon - 50 RON Contra-aripa - 50 RON "Desfacator de portbagaj" - 50 RON SAU TOATE LA PACHET, PLUS MARUNTISURI, LA 280 EURO! astept semnale de la interesati pe 0721 600 531
  4. Salut baieti! Mai am urmatoarele piese scoase de pe BMW F 650 GS 2007: Roata fata 19, in toate mintile ei, rulmenti aproape noi, cauciuc 90% nou (Pirelli Scorpion) - 150 Euro Pompa benzina - 100 Euro Amortizorul Ohlins (dakar - e mai inalt decat cel de GS): 400 de euro (bucsa de cauciuc de sus putin uzata pe lateral - trimit poze la interesati) Toate (plus ce maruntisuri mai sunt orin cutii, manete, cabluri, protectii, chestii - socoteli) la 550 euro pentru ca ma pregatesc de plecare din nou!
  5. Pai am mancat mancare. Ca voluntar primesti cazare si trei mese pe zi pentru 20 de ore de munca pe saptamana. Cat muncim noi aici ca sa mancam in fiecare zi? Cat muncim ca sa platim chiria? Ne mai ajunge si sa ne plimbam? Nu prea. Iar cele 20 de ore de munca nu sunt munca silnica, si nici aceeasi munca in fiecare zi. Tu alegi ce muncesti, pentru ca tu iti alegi voluntariatul, in functie de ce te intereseaza pe tine. Stii cat e de bine sa faci "ce vrei" in loc sa faci "ce trebuie" sa faci? O multime de avantaje are voluntariatul asta. Intrati pe blog la mine ca sa nu scriu pe topicul asta explicatii despre un subiect care nu are neaparat legatura cu motociclismul. Tot ce mai vreau sa zic e legat de cheltuielile lunare. Undeva pe la 50 de euro pe luna cheltuiam pe benzina si tutun. Bagati un ochi pe www.workaway.info , poate va faceti un plan frumos de calatorit la vara, alegeti tara si sigur gasiti un program care sa va placa. Nu trebuie sa plecati cu lunile prin lume, dar daca nu aveti bani sa stati o luna intr-o tara, e o metoda excelenta de a nu fi doar turist si de a explora tara respectiva. Sa fii turist e mult mai scump. Asa te costa doar benzina sa ajungi acolo si sa te plimbi pe unde vrei. Cum ziceam, mai multe detalii gasiti la mine pe blog: www.digitalnomad.ro Ca idee: eu mi-am dat demisia in iulie 2011. De atunci am mai lucrat "la birou" doar o luna jumatate.
  6. Saru-mana conasule. Ce e mai fain la toata treaba e asta: e atat de ieftin incat oricine cu putina minte poate sa o faca oricand. Eu am plecat cu banii de salar pe o luna si un pic in plus. Cat dadeam sa traiesc aici in Bucuresti o luna mi-a ajuns pentru 6 luni prin Europa. Toata afacerea m-a costat 1300 de euro. Da-da! 1300 de euro pentru 15.000 de km, 12 tari si 6 luni minunate!
  7. Domnilor, asta e Petre inainte sa ajunga in tara si sa se plimbe in cele 4 zari pe bucatele: asa, de iarna lunga inca mai sunt ceva piese plimbate din Petrica prin lume, la vanzare adica, nu ramase pe coclauri... Si inca un video, ca sa intelegeti mai bine cum sta treaba. E iarna si ma arde...
  8. Domnule piggy, o mobra nu e o pereche de ciorapi, o iei, si daca nu iti place, o schimbi. Pentru ce vrei tu sa faci GS-ul simplu e mai mult decat suficient. Daca o sa vrei mai mult de la mobra, ulterior poti oricand sa investesti putin sa iti transformi GS-ul simplu in Dakar. Diferentele sunt minime. Furcile, roata fata si amortizorul. Care oricum sunt de bicicleta, deci daca vrei upgrade, iti iei ceva aftermarket. GS-ul simplu e o mobra minunata, si la inaltimea ta, excelenta. Eu am avut GS si m-am dat pe el peste tot pe unde mi-a venit. Degeaba zic unii de roata de 21. Ca sa beneficiezi de ea, tre sa fii oricum mester si sa stii sa te dai, si sa mai ai si fizicul sa tii o mobra de 200 de kile sub tine si sa o mai si ridici din cand in cand. Ca asa-i pe mobra, mai ales prin padure, o mai si trantesti. Asa ca, ori GS, ori un Transalp, nu te intinde la Dakar daca nu esti sigur pe tine. Mobrele astea isi pastreaza cat de cat valoarea, si daca dupa un an doi vrei mai multe de la ea, ori faci upgrade ori o dai si iei altceva. Dar mai bine te dai cu GS-ul comod si linistit ca daca tre sa pui piciorul la stop ori undeva prin padure...chiar poti sa il pui, decat sa pici sau sa stai cu morcovul la fiecare oprire ca poate dai cu mobra de pamant si cu tine sub ea. Si crede-ma, daca esti mester, GS-ul poate face orice face Dakarul. Daca vrei sa te dai "racing" prin padure trebuie oricum sa iti iei o capra, BMW-ul e prea greu. Daca vrei drumuri lungi si sa stii ca oricand poti iesi de pe sosea sa urci dealul sau sus pe munte, GS. Spor la cautari si sa iti gasesti mobra visurilor tale.
  9. Scoase de pe un BMW F 650 GS din 2007, mobra in stare de functionare si fara accident. Preturi de iarna, sa imi scot piesele din camera. Roata fata 19, in toate mintile ei, rulmenti aproape noi, cauciuc 90% nou (Pirelli Scorpion) - 150 Euro Pompa benzina - 100 Euro Etrier spate si pompa frana - 40 Euro Mai multe piese in link-ul din semnatura.
  10. Salut. Desi scump, surubul respectiv e gandit clar sa se rupa la un soc (cazatura) tocmai pentru a evita transmiterea socului catre prinderea de pe ghidon (blucul de comenzi). Daca se rupe respectiva, costul si munca de a schimba piesa respectiva este mai mare. Partea de prindere este din aliaj, bratul oglinzii nu se va rupe niciodata. Dai filet in acel brat, la urmatoarea cazatura rupi clar tot blocul de comenzi. Nu sunt nemtii atat de prosti, sa stii. Blocul de comenzi il gasesti de la 50 de euro pe ebay. Surubul respectiv e 700 de mii. Acum, fiecare cu inventia lui.
  11. Multumesc de raspunsuri! Daca publicul cere schimburi de iubiti/iubite, voi incerca sa mai fac o categorie Acum, daca va place ideea, dati si voi share pe facebook a prieteni, daca nu va e prea complicat. Ca sa mearga treaba bine trebuie sa afle cat mai multi de idee si sa puna lucruri sau amanti/amante la schimb. Si ca sa le si schimbe, trebuie sa dea share la lista lor de prieteni. Fiecare anunt are posibilitatea de share pe facebook, asa ca nu ezitati. Inca o data, multumesc de aprecieri tuturor celor care au inteles ideea acestui site. La cat mai multe schimburi!
  12. Nu stiu ce ti-a crapat tie... Mai incearca. Eu cred ca daca nu intelegi de ce am postat ideea asta, mai bine discutam din astea pe privat. Nu?
  13. Domnule, eu sunt webdesigner, nu programator. La nivelul meu de cunostinte in ale programarii, si la nivelul financiar la care am pornit aceasta idee (am zis ca bag maxim 50 de euro in ideea asta, restul munca mea) eu cred ca e de ajuns. Daca ideea prinde si imi voi da seama ca am nevoie de ceva mai bun, voi incerca sa bag ceva banuti si in programare si voi plati pe cineva sa il faca cum trebuie. Nefiind un site din care urmeaza sa scot bani, nu mi-am permis sa investesc bani sau munca unor amici pe care sa nu ii pot plati. La nivelul actual, wordpress-ul asta imi ofera tot ce am nevoie. Nu am vrut sa fac un nou facebook, ci doar sa pun in practica o idee care sa nu ma coste mult. Cum am mai spus, e un proiect personal. Abia astept sa ajungi in tara atunci!
×
×
  • Create New...