Sari la conținut

O Intrebare...


Postări Recomandate

sus pe carene, in partea stanga, ai capacul la rezervorul de ulei. e negru, are o forma oarecum triunghiular-hexagonala pe interior (se poate folosi cheia de bujie pt a se deschide, se scoate acest capac, la modele noi capacul e cu tot cu juja (?!? asa ii zice ?!?), la cele vechi cred ca iti tre tabla aia cu nivelul de ulei.

 

sper ca te descurci.

daca nu:

 

http://www.zeroweb.ro/upload/BMW%20F650%20...ce%20Manual.pdf

 

e in germana, dar macar are poze :lol:

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. F650 Clasic.

 

1. Incalzesti motorul la parametri. (Mers vreo 5-6 km)

2. O parchezi in plan orizontal pe cricul central.

3. O lasi la relanti in jur de 1-2 minute.

4. O opresti si te uiti la ceas.

5. Scoti tija cu dop de la rezervorul de ulei si o cureti.

6. Te uiti la ceas si dupa ce a trecut un minut de cand ai oprit motorul, introduci tija cu dop fara o a insuruba

7. Scoti tija si te uiti la nivelul de ulei.

 

 

PS: Depinzand de mai multi factori, s-ar putea sa ai diverse nivele de ulei, dar nici odata nu ar trebuii sa iasa dintre liniile de min si max.

 

Creditis:

F650.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sus pe carene, in partea stanga, ai capacul la rezervorul de ulei. e negru, are o forma oarecum triunghiular-hexagonala pe interior (se poate folosi cheia de bujie pt a se deschide, se scoate acest capac, la modele noi capacul e cu tot cu juja (?!? asa ii zice ?!?), la cele vechi cred ca iti tre tabla aia cu nivelul de ulei.

 

sper ca te descurci.

daca nu:

 

http://www.zeroweb.ro/upload/BMW%20F650%20...ce%20Manual.pdf

 

e in germana, dar macar are poze :(

 

bafta

 

Multumesc :lol:

 

Pt. F650 Clasic.

 

1. Incalzesti motorul la parametri. (Mers vreo 5-6 km)

2. O parchezi in plan orizontal pe cricul central.

3. O lasi la relanti in jur de 1-2 minute.

4. O opresti si te uiti la ceas.

5. Scoti tija cu dop de la rezervorul de ulei si o cureti.

6. Te uiti la ceas si dupa ce a trecut un minut de cand ai oprit motorul, introduci tija cu dop fara o a insuruba

7. Scoti tija si te uiti la nivelul de ulei.

 

 

PS: Depinzand de mai multi factori, s-ar putea sa ai diverse nivele de ulei, dar nici odata nu ar trebuii sa iasa dintre liniile de min si max.

 

Creditis:

F650.com

 

 

Multumesc :lol:

 

Pt. F650 Clasic.

 

1. Incalzesti motorul la parametri. (Mers vreo 5-6 km)

2. O parchezi in plan orizontal pe cricul central.

3. O lasi la relanti in jur de 1-2 minute.

4. O opresti si te uiti la ceas.

5. Scoti tija cu dop de la rezervorul de ulei si o cureti.

6. Te uiti la ceas si dupa ce a trecut un minut de cand ai oprit motorul, introduci tija cu dop fara o a insuruba

7. Scoti tija si te uiti la nivelul de ulei.

 

 

PS: Depinzand de mai multi factori, s-ar putea sa ai diverse nivele de ulei, dar nici odata nu ar trebuii sa iasa dintre liniile de min si max.

 

Creditis:

F650.com

 

 

Multumesc :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...