Sari la conținut

Help !


ford focus
 Share

Postări Recomandate

Va salut !

Vreau sa trec in randul chopper-ishtilor si as dorii un sfat de la cei care poseda una din cele enumerate mai jos. Atentie ! nu veniti cu oferte, am de unde sa iau ! deci, am pus ochii pe 3 tipuri de chopper-e sau mai bine zis cruiser.

Yamaha DragStar 650 modelul clasic cel cu roata groasa pe fatza.

Honda Shadow 750 tot modelul clasic.

Kawa VN 800-900 tot clasic.

post-11877-1211518492_thumb.jpg...post-11877-1211518486_thumb.jpg...post-11877-1211518480_thumb.jpg

am atashat cam ce as vrea sau mai bine zis ce miar place sa am ( una din cele trei normal )

In fine, problema este ca nu prea stiu mare lucru despre ele si as vrea ajutor de la cei care detin asa ceva ( una din cele trei ) intrebarea ar fi:

care este mai fiabila pt orash vis-a-vis de consum, ciclistica printre mashini ..ca de in Bucureshit nu prea ai cum sa mergi, mie imi place mult Yamaha dar vad ca nu are suspensie pe spate ( probleme coloana ? ) si nici racire cu lichid doar aer, in schimb e pe cardan ( lipsa probleme cu lantul ) Honda are racire cu lichid are si suspensii spate dar e pe lantz ( veshnica problema cu spalat , gresat etc ) iar Kawa e pe la jumate, are racire pe lichid da nu are suspensii spate dar este pe cardan, deci as dorii oarece sfaturi pt ce ar fi mai bun pt orash ( in cazul meu Bucureshti ) merg mai mult prin orash decat prin provincie ( calatori si alte deplasari ), va multumesc anticipat si ashtept vesti de la voi ! ( nu va cer sa ma primitzi in randul vostru....vin cu jeapca :lol: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am atashat cam ce as vrea sau mai bine zis ce miar place sa am ( una din cele trei normal )

In fine, problema este ca nu prea stiu mare lucru despre ele si as vrea ajutor de la cei care detin asa ceva ( una din cele trei ) intrebarea ar fi:

care este mai fiabila pt orash vis-a-vis de consum, ciclistica printre mashini ..ca de in Bucureshit nu prea ai cum sa mergi, mie imi place mult Yamaha dar vad ca nu are suspensie pe spate ( probleme coloana ? ) si nici racire cu lichid doar aer, in schimb e pe cardan ( lipsa probleme cu lantul ) Honda are racire cu lichid are si suspensii spate dar e pe lantz ( veshnica problema cu spalat , gresat etc ) iar Kawa e pe la jumate, are racire pe lichid da nu are suspensii spate dar este pe cardan, deci as dorii oarece sfaturi pt ce ar fi mai bun pt orash ( in cazul meu Bucureshti ) merg mai mult prin orash decat prin provincie ( calatori si alte deplasari ), va multumesc anticipat si ashtept vesti de la voi ! ( nu va cer sa ma primitzi in randul vostru....vin cu jeapca :lol: )

 

toate au suspensie. te sfatuiesc sa te orientezi dupa cele la care nu se vede suspensia (adica au suspensie centrala, nepretuita pe curbe). cele cu suspensii laterale iti dau o vibratie urata atunci cand te lasi mult pe curbe si ai senzatia ca iti derapeaza spatele. racirea pe lichid este iarasi un element foarte important daca intentionezi sa te dai vara prin oras. lant versus cardan la o mobra second eu zic ca nici nu incape discutie, daca iti crapa lantul, kitul e maxim 200 de euro si iti ajunge in maxim 2 saptamani pe mobra. nu vrei sa iti imaginezi cat costa si cat dureaza daca pateste ceva cardanul.

 

ca sa afli care e cea mai buna de oras, lucrurile stau foarte simplu: le elimini din ecuatie pe cele cu racire pe aer si dintre celelalte o iei pe aia cu consumul cel mai mic si ghidonul cel mai ingust.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate au suspensii spate! Numa sunt ascunse, ca arata mai bine, cica :lol:

Ms pt timpul acordat, nu am observat ca au Kawa si Yamaha, credeam ca nu au, chiar nu se vede, am avut impresia ca partea spate a cadrului e intreaga cu restul, deci au si ele dar este central si ,, pitit ,, ok, am aflat ceva bun pt spinarea mea, multzam mult !

 

toate au suspensie. te sfatuiesc sa te orientezi dupa cele la care nu se vede suspensia (adica au suspensie centrala, nepretuita pe curbe). cele cu suspensii laterale iti dau o vibratie urata atunci cand te lasi mult pe curbe si ai senzatia ca iti derapeaza spatele. racirea pe lichid este iarasi un element foarte important daca intentionezi sa te dai vara prin oras. lant versus cardan la o mobra second eu zic ca nici nu incape discutie, daca iti crapa lantul, kitul e maxim 200 de euro si iti ajunge in maxim 2 saptamani pe mobra. nu vrei sa iti imaginezi cat costa si cat dureaza daca pateste ceva cardanul.

 

ca sa afli care e cea mai buna de oras, lucrurile stau foarte simplu: le elimini din ecuatie pe cele cu racire pe aer si dintre celelalte o iei pe aia cu consumul cel mai mic si ghidonul cel mai ingust.

..........

Ms pt timpul acordat, am priceput cum e cu suspensia spate, eu acum am un VX800 Suzuki care este pe cardan si se comporta foarte bine cardanul de doi ani de cand o am nu am facut nimic la el, si nici un fel de griji nu am avut fata de el decat sa fie uleiul la cota si nu uzat, din cate am mai aflat clasificarea tractiunilor ca si fiabilitate ar fi cam asa 1 . cardanul, 2. cureaua si ultimul 3. lantzul, asta ar fi un top la durata lunga de viatza si lipsa grijilor, iar ideea cu lantzul nu este rea, dar de cate ori schimbi un lantz pana repari un cardan sare de pretul reparatziei cardanului, daca mai adugi si timpul ingrijiri lantzului ( la fiecare 500 km spalat gresat etc ) zic ca se scoate, mai rau cu demarajul in cazul cardanului care nu este ca cel al lantzului dar nu ma intereseaza acest aspect, oricum am priceput, una cu consum mai mic, racire pe lichid si daca se poate coarne nu foarte late, banuiesc ca ma trimiti la KAWA, e ok si eu bat pe acolo.

Editat de Ion Constantin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut !

Vreau sa trec in randul chopper-ishtilor si as dorii un sfat de la cei care poseda una din cele enumerate mai jos. Atentie ! nu veniti cu oferte, am de unde sa iau ! deci, am pus ochii pe 3 tipuri de chopper-e sau mai bine zis cruiser.

Yamaha DragStar 650 modelul clasic cel cu roata groasa pe fatza.

Honda Shadow 750 tot modelul clasic.

Kawa VN 800-900 tot clasic.

post-11877-1211518492_thumb.jpg...post-11877-1211518486_thumb.jpg...post-11877-1211518480_thumb.jpg

am atashat cam ce as vrea sau mai bine zis ce miar place sa am ( una din cele trei normal )

In fine, problema este ca nu prea stiu mare lucru despre ele si as vrea ajutor de la cei care detin asa ceva ( una din cele trei ) intrebarea ar fi:

care este mai fiabila pt orash vis-a-vis de consum, ciclistica printre mashini ..ca de in Bucureshit nu prea ai cum sa mergi, mie imi place mult Yamaha dar vad ca nu are suspensie pe spate ( probleme coloana ? ) si nici racire cu lichid doar aer, in schimb e pe cardan ( lipsa probleme cu lantul ) Honda are racire cu lichid are si suspensii spate dar e pe lantz ( veshnica problema cu spalat , gresat etc ) iar Kawa e pe la jumate, are racire pe lichid da nu are suspensii spate dar este pe cardan, deci as dorii oarece sfaturi pt ce ar fi mai bun pt orash ( in cazul meu Bucureshti ) merg mai mult prin orash decat prin provincie ( calatori si alte deplasari ), va multumesc anticipat si ashtept vesti de la voi ! ( nu va cer sa ma primitzi in randul vostru....vin cu jeapca :lol: )

 

 

Sal Man,

 

Crede-ma, KAWA de 800 e super ok.

Vorba lu' AWD... ai si caluti in plus, ai pozitie mishto, ai sunet!

Cat despre coarne... nu stiu... e relativ. cu un chopper mediu-mic cum este kawa 800 sau shadow 750 nu prea te strecori printre masini! daca mai ai si un crashbar adevarat... probleme. asa ca eu iti recomand sa iti asculti simturile si gustul ptr coarne si depinde cat de original vrei sa fi!

vin-o sa ai o experienta faina cu un exemplar!

 

Daca vrei sa testezi, da-mi un pm sau mail si vin-o s-o vezi pe a mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am auzit de cardan crapat.

Presupunem ca iti crapa cardanul, dar mai devreme de 80000 de km sigur nu se intampla. Pana atunci iti iei 4 kituri de lant sigur. adica 800 euro.. Crezi ca face mai mult un cardan?

 

 

 

Gandesti bine.

 

Nici Honda nu e de lasat, dar daca la aceiasi bani iti poti lua 800 cemecei, si nu 750, si ceva mai multi caluti si "jvanc", pai nu-i pacat?

 

Dragstarul iese din start din calcul ca-s 650 cmc. Punct. Pacat de cardanul ala.

......................................

Ms pt sfat, asa am gandit si eu vis-a-vis de cardan am pe cardan moto si stiu ce inseamna ( daca ai grija de el sa nu curga uleiul sa il schibi la timp cred ca sari de 80000 km ) da pot sa iau un Kawa de 800, si o Honda e loc un VT 750, dar imi place si dragsterul arata bine si la consum e si mai bine dar racirea.....pe aer in orash ma cam sperie, vad ca ai Kawa, bv, cred ca pe o Kawa de 800 calssic ma bag, multzam mult si mai ashtept comantarii.

 

Sal Man,

 

Crede-ma, KAWA de 800 e super ok.

Vorba lu' AWD... ai si caluti in plus, ai pozitie mishto, ai sunet!

Cat despre coarne... nu stiu... e relativ. cu un chopper mediu-mic cum este kawa 800 sau shadow 750 nu prea te strecori printre masini! daca mai ai si un crashbar adevarat... probleme. asa ca eu iti recomand sa iti asculti simturile si gustul ptr coarne si depinde cat de original vrei sa fi!

vin-o sa ai o experienta faina cu un exemplar!

 

Daca vrei sa testezi, da-mi un pm sau mail si vin-o s-o vezi pe a mea!

..........

Multzam pt oferta, da, parca ma trage atza spre Kawa si nu de acum mai de mult demult, inainte sami iau VX-ul, dar cand am fost sa iau un VN750 era atat de jalnic ca mi sau lipit ochii de VX-ul asta dar dragostea din`tai.......eheeee, cam asa, si acum sunt hotarat sa trec la cemi place ( sti reclama cu moshulica ala, vointza da,,putere nu, deh varsta ) nu ma grabesc sa fac slalom printre mashini cu un Kawa, chiar nici nu vreau, am facut destul cu asta si nu se merita, o gramada de conservari imbecili si fara simtzul ocrotirii cat de cat a celor pe doua roti, oricum am o varsta destul de sus pt a mai face slalom dar nu ma dau in laturi daca e vorba. ms inca o dat pt oferta, cu coarnele vad eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat despre coarne... nu stiu... e relativ. cu un chopper mediu-mic cum este kawa 800 sau shadow 750 nu prea te strecori printre masini! daca mai ai si un crashbar adevarat... probleme. asa ca eu iti recomand sa iti asculti simturile si gustul ptr coarne si depinde cat de original vrei sa fi!

 

ba te cam strecori daca ai ghidonul original de pe 800 clasic. doar ca e cam la nivelul oglinzilor de masina, dar cu atentie se poate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti garantez ca Dragstarul chiar daca are racire cu aer nu reusesti tu sa calezi motorul. Este gandit pentru racirea cu aer. Circuitul de ungere are un flux dublu fata de un motor normal racit cu lichid si practic poti considera ca are racire aer+ulei. Avantajul mai este ca este un motor mai simplu fata de cel racit cu apa.

Daca vrei un motor fiabil si aproape indestructibil te orientezi spre honda. Singura problema la ea este ca nu prea are vlaga motorul (cai si cuplu mici fata de greutatea care o are)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba te cam strecori daca ai ghidonul original de pe 800 clasic. doar ca e cam la nivelul oglinzilor de masina, dar cu atentie se poate

.............

Sal , ms, asta era si ideea, sa nu mai caut sa ma strecor sa fac slalom, am avut cateva usi deschise in fatza si leam cam luat frica la proshti ( poate si eu fac parte din gramada da nu deschizi ushile pe banda trei sau doi, in fine ) si nici nu ai vizibilitate pe deasupra mashinilor cum am cu asta pe care o am, cred ca o sami pun coarne cu deschidre de 125cm :lol:.

 

Iti garantez ca Dragstarul chiar daca are racire cu aer nu reusesti tu sa calezi motorul. Este gandit pentru racirea cu aer. Circuitul de ungere are un flux dublu fata de un motor normal racit cu lichid si practic poti considera ca are racire aer+ulei. Avantajul mai este ca este un motor mai simplu fata de cel racit cu apa.

Daca vrei un motor fiabil si aproape indestructibil te orientezi spre honda. Singura problema la ea este ca nu prea are vlaga motorul (cai si cuplu mici fata de greutatea care o are)

,,,,,,,,,,,,

Ms, am cam priceput eu cei cu dragsterul mai demult ca altfel nu era in lista, dar nu stiam axact cu racirea la cilindrul doi care este in spate si toata caldura de la primul bate in al doi lea ( de unde racire cu aer, asa gandeam eu, nu stiam de volumul marit de ulei ) e de gandit oricum ma atrage ca fizic, defapt toate sunt frumoase in conceptia mea, oricum sunt in faza de inceput si daca tot vreau asa ceva macar sa cer sfaturi la cei ce au si stiu cum sta treaba cu ele, ms !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti garantez ca Dragstarul chiar daca are racire cu aer nu reusesti tu sa calezi motorul. Este gandit pentru racirea cu aer. Circuitul de ungere are un flux dublu fata de un motor normal racit cu lichid si practic poti considera ca are racire aer+ulei. Avantajul mai este ca este un motor mai simplu fata de cel racit cu apa.

Daca vrei un motor fiabil si aproape indestructibil te orientezi spre honda. Singura problema la ea este ca nu prea are vlaga motorul (cai si cuplu mici fata de greutatea care o are)

 

 

Ai dreptate, @Blade, motoarele racite pe aer nu se caleaza atat de usor, iar asta e valabil pt orice motor daca-l mentii in regimul normal de lucru. Am insa un amendament- vorbesti de racire aer+ulei... pai asta e valabil pt orice motocicleta, uleiul avand SI rol de racire(pe langa cel de ungere). Pt oras recomand un motor racit pe lichid- este mai fiabil si ai mai putine sanse sa ti se aprinda martorul de la ulei. Disputa lant-cardan nu cred ca are sens, ambele solutii constructive avand minusuri si plusuri in numar egal. Alegerea tine de feeling si stil de piltoaj mai degraba decat de fiabilitate si economicitate.

In alta ordine de idei, dintre cele trei variante de chopper discutate, cred ca VN-ul ar fi o alegere inteleapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...