Sari la conținut

Willy

Membru
  • Număr conținut

    101
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://-
  • Yahoo
    anaxagora2002
  • Skype
    -

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Buftea
  • Carnet moto din
    Mai 2005
  • Motocicleta
    Intruder M800
  • Numar Moto
    alb negru
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    First Bike(pocnitoare), Tomina Pioneer 200cc supermoto, Suzuki Intruder M800
  • Interests
    Ingineria mecanica, motoare cu ardere interna, marinaria, istorie, literatura, single malts

Vizitatori Recenți Profil

558 citiri profil

Willy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. @Freedom, Iti multumesc pt corectiile gramaticale. Mi-ai amintit de tovarasa invatatoare din clasele primare. Poate ca trebuia sa mentionez ca sunt inginer. De ce sa nu comparam "Univers Moto" cu "Moto Life"? Nu au oare acelasi target, acelasi domeniu de activitate?! Cred ca atunci cand vom avea cel putin 5 reviste moto cu difuzare natioanla, vom putea vorbi de calitate a jurnalismului moto. "Nu avem nevoie de incultura"... Recunosc ca este o exprimare nefericita, dar nu pot sa nu observ apetenta majoritatii romanilor pt (nu am pus punct, nu suntem totusi pe poezie.ro) spectacolul ieftin si de prost gust. Nevoile si gusturile oamenilor se pot educa.
  2. oribil, personajul si fiara la un loc. Wtf! URAT!!!
  3. Nu va inteleg nedumerirea. Univers Moto ca si cealalta revista moto romaneasca nu au iesit niciodata in evidenta. Pe piata rezista cine poate. Adica profesionistii. Am cumparat Univers Moto si MotoLife de cate oei am avut ocazia, poate-poate observam o imbunatatire. Nu stiu baietii cum e sa te dai prin jurnalism. Punct. Gata. Nu toti de pe forumul asta suntem de la Cojasca sau de la Adunatii Copaceni pt a cadea extaziati in fata jurnalismului moto romanesc. Nu exista asa ceva. E simplu. Jurnalistii moto romani mai au de invatat. Sper sa apara alte reviste mai competitive. Nu este un capat de tara disparatia unei reviste anoste. Mesaj completat Libertatea si Ciao au succes la noi pt mai bine de jumatate din populatia tarii este semianalfabeta. Nu inteleg de ce ne miram toti cand citim statisticile. Suntem o tara de mineri si taranoi needucati. Sper doar ca in timp cei cativa care gandesc, cei tineri de acum, sa extirpe din constiinta nationala orice urma din mentalitatea rural-socialista care acum este lege. Nu avem nevoie de batrani uzati in sistemul socialist. Nu avem nevoie de incultura. Cumva sistemul se va regla de la sine. Sper.
  4. Salve dacilor! Felicitari pentru initiativa de tine sus steagul dacic si anul acesta! Eu sunt cel care a castigat motocicleta anul trecut si ar fi trebuit sa vin si eu alaturi de voi anul acesta, insa cum mi-am ales profesie de puscarias(marinar), iata-ma taman in Singapore, intre ape si oameni mici si galbeni. Tineti-o tot asa, dacilor! Motoreta e bine mersi, pusa deocamdata la iernat pana ma intorc de pe mare. Beti o bere-doua sau mai bine o vodca patru -cinci si pentru cei care nu pot fi alaturi de voi! Keep it metal!
  5. Desi nu am stat decat 3 ore sambata dupa amiaza, oamenii si locul mi-au lasat o impresie excelenta. In ultima vreme e greu sa mai gasesti o intrunire unde majoritatea biker-ilor vin din pura placere de a intalni alti bikeri si nu pentru demonstratii de grosolanie si grobianism. Din pacate ploaia si planuri prestabilite m-au facut sa plec prea repede. Felicitari organizatorilor si sper ca anul viitor sa particip cu restul gastii la aceasta intrunire.
  6. Willy

    Help !

    Ai dreptate, @Blade, motoarele racite pe aer nu se caleaza atat de usor, iar asta e valabil pt orice motor daca-l mentii in regimul normal de lucru. Am insa un amendament- vorbesti de racire aer+ulei... pai asta e valabil pt orice motocicleta, uleiul avand SI rol de racire(pe langa cel de ungere). Pt oras recomand un motor racit pe lichid- este mai fiabil si ai mai putine sanse sa ti se aprinda martorul de la ulei. Disputa lant-cardan nu cred ca are sens, ambele solutii constructive avand minusuri si plusuri in numar egal. Alegerea tine de feeling si stil de piltoaj mai degraba decat de fiabilitate si economicitate. In alta ordine de idei, dintre cele trei variante de chopper discutate, cred ca VN-ul ar fi o alegere inteleapta.
  7. Dumnezeu sa-l ierte si condoleante familiei
  8. Willy

    Ce chopper sa imi cumpar?

    @constantind- vad ca multi au iesit din topic aici, asa ca incerc sa readuc discutia la ideea initiala. La inaltimea si masa ta nu cred ca te vei intelege f bine cu motoare de cilindree mica, fie si pt un drum lunar la Rm Valcea. EN500, Umbra de 600, ca sa nu mai amintim de cele de sfert de litru!- sunt mici pt 1,82m si80 de kg. Ideea e ca o motoreta de 250 "ramane mica" dupa o perioada si o sa vrei ceva mai mare destul de repede. Din pacate, un chopper mai mare(750, 800) nu poti lua doar cu 2000E. Daca vrei calitate eu zic sa mai astepti si sa mai strangi ceva bani. Cu 2000 E nu gasesti decat cazaturi de motoare.
  9. haaauuu haaaaauuuuuuuu! Da, venim!
  10. @Clodius, cred ca efortul este laudabil, insa educatia lingvistica, daca nu este asimilata din copilarie/tinerete... nu prea are sanse la adulti. Daca nea Gica asa a "apucat" sa spuna el la arborele cotit, adica vibrochen(hahahaha)... asa o sa-i spuna toata viata! Nice try, however(hai, sariti, am scris in engleza!)
  11. Willy

    Suzuki Intruder

    Un Owner's Manual decent ar costa ceva in plus, iar B&S (ca si restul negustorilor de mobre din Romania) fac profit in primul rand, multumirea clientului e ultima chestie la care s-ar putea gandi!
  12. Willy

    SMAEB 2008

    SMAEB 2008 a fost un talcioc. Un fel de obor ceva mai spalat. La asa popor... asa saoln moto...
  13. Willy

    Suzuki Intruder

    Iata inca un Intruder, mobra luata imediat ce a aparut pe piata din Romania. Momentan este in service la Tunari. Abia venit de pe mare am aflat ca pe 31 iulie(eu eram la mama dracu in Oceanull Indian) frate-miu a avut o experienta nu tocmai sportiva cu o automacara in Chitila- macaragiul needucat, taran si retard nu a acordat prioritate in timp ce voia sa taie doua benzi. Norocul fratelui meu este ca motorul a fost doar agatat, plus ca nu avea viteza f mare(era in viteza I, abia plecase de pe loc). Coasta rupta, omoplat fisurat, contuzii, julituri urate. Motorul arata mai bine decat frate-miu. Sper sa-l repar saptamana viitoare(alergaturi dupa CASCO- ASIBAN).
  14. Suanii lui Balzac este un roman istoric/social, tema dragostei este prezenta, insa nu constituie nucleul operei. Balzac incearca sa prezinte dramatismul luptei antinapoleonice a bretonilor, monarhisti convinsi, luptatori salbatici, inchisi intr-o lume(Bretania) izolata de restul Frantei. Este un roman reusit. On topic- absolut tot de Dostoievski si Shakespeare. Cei mai completi. Vian, Suskind, Bruckner & Co. nu cred ca vor rezista in timp. Coehlo si Brown nu exista. Sunt zerouri. Bulevardele culturii- clasicii- sunt cele mai sigure.
×
×
  • Creează nouă...