scaf Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 Salutari ! zilele astea am zis sa etansez si eu capacul din stanga (de pe partea cu ambreiajul..) si dupa ce l-am desfacut am constat ca in partea de jos a capacului au aparut niste santuri (de parca ar fi bagat cineva un flex acolo ! exact asa arata santurile !...) spun santuri ca acum sunt vreo trei !!!....m-am tot gandit de la ce sa fie fenomenul asta ? (cumva de la lant ??? ..sa se fi largit ? ...sau altceva ?)...binenteles ca am gasit pilitura de aluminiu in uleiul de transmisie (pe care desigur ca-l schimb )...ma gandesc ca daca continui sa merg asa cu ea pana la urma imi gaureste capacul si de acolo ....belea maxima !...ce pot sa fac ? TNX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 da, e de la lant! e o chestie foarte, foarte comuna la ij! doar daca e prea larg poate sa-ti dea gaura! oricum daca stai sa-l asculti cand il forjezi putin o sa auzi un carait de acolo! schimba lantu' daca poti dar sa stii ca gasesti destul de greu unu' care sa se potriveasca...'tu-le mama lor de rusi care nu pot sa scoata doua lanturi la fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat Iunie 21, 2005 Autor Share Postat Iunie 21, 2005 ma gandesc sa imi iau niste poxipol la mine in caz ca totusi se gaureste capacul !(si nu apuc sa fac rost de lant la timp !...)... ok ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 Sorry dar pe asta nu-l mai vindeci nici cu cu matraguna, nici cu mama poxipolului. Cauta alt lant ca nu ai ce sa-i faci, megrand cu el asa ajunge sa dea gaura unde freaca, uzeaza pinioanele/se rupe/sare samd adica distrugi motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat Iunie 21, 2005 Autor Share Postat Iunie 21, 2005 da deja am vorbit ! sa cumpar astazi unul si ma sa se potriveasca pt. ca am prins mare frica de pisele de schimb rusesti care pt. calitatea pe care o au sunt super scumpe (aci ma refer nu neaparat la bani ...ci la faptul ca te enervezi ca le pui si tot nu merg ! ... si mai cauti te miri ce defecte care nu exista de fapt ...pt. ca pur si simplu tie greu sa crezi ca o piesa pusa noua si e tocmai buna de aruncat !...(ex:asa am patit-o cu o bobina de inductie , un set de platine ....etc). asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.