gratzy Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Salutare tuturor posesorilor de fiare comuniste! De ceva vreme, nu demulta de cand am permis am scos si eu mobra pe afara, si am observat, ca din burduful telescopului stanga fata, sunt tot manjit de o asa zeama precum apa plina de rugina, pe haine, dupa cate o plimbare scurta! Am zis ca o fi din cauza ploii dar s-a tot repetat si am observat ca desi e uscat afara scurgerea de zeama ruginita continua! Ce-i de facut ? se baga ulei in telescoape, -cam moi si cu o cursa destul de mare- de care ulei , cum si cat!?? Ati mai patitt careva sau e boala la jawe? se poate remedia relativ usor,sau e lucrare de lucrare??? De desfacut am desfacut protectia de cauciuc de pe ele,(burduful acela exterior) si am constatat ca semeringurile acelea sunt muci deja si scapa uleiul intr-o veselie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Demontezi tot, iei pisa cu piesa la mana si ce-i nasol inlocuiesti . Nu este lucrare grea! Apa a intrat mai demult acolo, nu este de acum si ar fi bine s-o dai cat mai repede afara. Trebe sa verifici la montaj daca telescoapele sunt drepte! Fa-ti niste semne la demontare pt. ca daca sunt putin strambe sau ovalizate si nu le remontezi in aceiasi pozitie, vei avea probleme de stabilitate, suspensie etc . Foloseste vaselina din belsug si pune-i burdufuri noi. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nomad Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Demontezi tot, iei pisa cu piesa la mana si ce-i nasol inlocuiesti . Nu este lucrare grea! Apa a intrat mai demult acolo, nu este de acum si ar fi bine s-o dai cat mai repede afara. Trebe sa verifici la montaj daca telescoapele sunt drepte! Fa-ti niste semne la demontare pt. ca daca sunt putin strambe sau ovalizate si nu le remontezi in aceiasi pozitie, vei avea probleme de stabilitate, suspensie etc . Foloseste vaselina din belsug si pune-i burdufuri noi. Succes! De obicei la furca doar simering-urile trebuie inlocuite si uleiul( la 5 mii de km) Vaselina pentru ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Ce repere sa mai alegi domne, cind am dat jos amortizoarele la Ij se vedea cu ochiu' liber ca sint indoite (cine stie ce sant au luat). Apropos de problema apei, de unde apare? cum se infilreaza in amortizor? E drept, cine stie de cind nu mai vazusera amortizoarele alea un schimb de ulei, dar a si curs o gramada de apa din ele, nu citeva picaturi de roua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 De obicei la furca doar simering-urile trebuie inlocuite si uleiul( la 5 mii de km)Vaselina pentru ce? ...ulei in amortizoare, vaselina afara pe telescoape sub burdufuri chiar daca are siemering bun, nu-i face rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 si dupa ce le repari, tot nu o sa fie ok, mai bine cumpara o fatza de suzuki gs 400 , ca-s ieftine, o iei cu roata si sist franare, faci mici modificari dar merita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gratzy Postat Mai 27, 2008 Autor Share Postat Mai 27, 2008 Apa am conststs ca are pe la niste gauri ce sunt din fabricatie la burdufuri, dar semeringurile cum se demontaeza sau sunt insurubate pe suport, furca sau cum io zice? ulei cat se baga si de care? ca nu prea a vazut cam de multisor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.