badogistu Postat Iunie 25, 2005 Share Postat Iunie 25, 2005 (editat) mai am schimbat la voshodu meu semeringurile si rulmenti de la ambielaj pt ca aveam o bataie infioratoare la motor , ambielaju are un joc foarte mic si nu i-am facut nimic , acuma merge mult mai bine dar mai are o problema trage bine motoru dar in a treia pe la 50 la ora se tureaza mai greu , nu mai are putere asta pana pe la 60 la ora dupa care dintro data prinde iar viata si merge cu a treia pana la 90 , asta dupa ce trece de o anumita turatie ca un fel de prag dupa care pot sai dau a patra ca merge foarte bine cu conditea sa nu cobor sub acea turatie ca iar nu mai are putere sa treca de turatea respectiva doar dupa o anumita perioda de timp cu gazu la maxim . Acum intrebarea : care credeti ca ar putea sa fie problema jocu ala mic la ambielaj ,din carburator ,specific ca biela si colivia de la cilindru nu am considerat ca ar trebui schimbate , deci nu le-am schimbat iar segmenti trebuie schimbati cat de curind ca au un pic de uzura. Si mar interesa cei cu voshod ce bujie folosesc , eu am una sinterom 14lp24 care merge foarte bine dar porneste mai greu . Mai am o intrebare referitoare la filtru de aer cum ar trebui sa fie , nu ma pricep de loc la filtre si am vazut ca al meu e doar un simplu burete care candva am impresia ca a fost inbibat cu ulei daca este careva care mar putea lamuri cum sta treaba cu filtrele l-as ruga sa o faca . Mersi Numa Bine Editat Iunie 25, 2005 de badogistu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Iunie 25, 2005 Autor Share Postat Iunie 25, 2005 am uitat sa mai intreb ceva pe chiuloasa si pe piston apare o linie ca un fel de sageata , cum trebuie puse cu sageata spre roata din fata sau spre cea din spate ? eu am pus chiuloasa cu sageta spre roata din fata iar pistonu cu sageata ,cu fantele de pe segmenti spre roata din spate , cum au fost inainte de al desface , dar motoru a mai fost desfacut odata nu de mine si nu sant sigur ca tipu care l-a desfacut le-a pus tot asa cum le-a aflat puse de tata lor in fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Iunie 26, 2005 Share Postat Iunie 26, 2005 hi, bujie: brisc N19C(super) filtru de aer: fi atent ca aceea bureta sa fie foarte curata si intreaga (vez ca daca e deteriorata trebuie schimbata) si nu trebuie inbibata in ulei! ungi numai partea de sus a buretei cu ulei si numai finut!!! atentie si la legaturile din cauciuc de la filtrul de aer, daca nu sunt bine asamblate poate sa traga aer nefiltrat (foloseste coliere la legaturi) bafta... in legatura cu motorul vezi cartea tehnica de la TICOLINO + cataloagele postate de mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Armagheddon Postat Iunie 26, 2005 Share Postat Iunie 26, 2005 sal mane si la mine urca mai greu in turatii de la treapata a 3 in sus vezi sa nu ai mizeri in carburator si verifica nivelu benzinei in carburator la mine din asta e dar mere bine si asa sa speram ca consuma si mai putin schimba si tu buretele de la filtru de aer sa poata sa traga si aer mai bine in rest numai bine asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 27, 2005 Share Postat Iunie 27, 2005 normal se pun cu sageata in fata DAR (atentie mare la acest DAR) s-ar putea sa trebuiasca sa-l pui cu sageata in spate daca fantele segmentilor trec prin ferestre! daca trec exista riscul sa agate si sa distruga motoru'! acelasi lucru valabil si pentru jupiter! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 27, 2005 Share Postat Iunie 27, 2005 Nu stiu cum e la voshod exact da in mod normal sageata de pe chiuloasa ar trebui sa corespunda cu cea de pe piston si sa fie indreptata spre roata din fata. La Ij pistonul are o fanta de dilatare in fusta si o sageata , varful sagetii si automat si fanta trebuie indreptate spre inainte, montat invers nu cred ca merge sau merge prost deoarece atunci cand coboara pistonul nu mai face compresie cum trebuie in carter pentru ca o parte din amestec s-ar intoarce in carburator prin fanta aia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 27, 2005 Share Postat Iunie 27, 2005 ai dreptate dar e valabil numai pt. planeta! la jupiter nu exusta nici o fanta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Iunie 27, 2005 Autor Share Postat Iunie 27, 2005 va multumesc tuturor pt. sfaturi si din ce mi-ati spus va trebui sa dau iar pistonu jos sa studiez problema mai bine , dar asta se va intampla abia peste 2 saptamani, ica sant in sesiune in timisoara si doar atunci plec acasa ,filtru de aer va trabui sa il schimb ca nu arata prea bine cand l-am verificat iar carburatoru va trebui sa il curat pentru ca de 11 ani de cant a iesit de la tata Igor din fabrica nu a fost desfacut . Numa BIne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoix_mikle Postat Iulie 22, 2005 Share Postat Iulie 22, 2005 sagetile de pe piston si chiulasa (daca sunt originale) indica evacuarea adica spre roata din fata la voshod 3m (cu 2 tobe) chiulasa se vede daca e pusa prost ca nu se potriveste cu cilindru la exterior in ce priveste pistonu (ala original) are sageata spre evacuare si capetele de la segmenti spre admisie (roata spate) oricum tu trebuie sa te uiti sa pui pistonu in asa fel incat capetele segmentilor sa nu treaca prin dreptul nici unei ferestre de pe cilindru ca se rup segmentii si iti sparg pistonul poate chiar si cilindrul sau cel putin il zgarie si poti sa le arunci pe toate la gunoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.