Sari la conținut

voshot intrebari


badogistu
 Share

Postări Recomandate

mai am schimbat la voshodu meu semeringurile si rulmenti de la ambielaj pt ca aveam o bataie infioratoare la motor , ambielaju are un joc foarte mic si nu i-am facut nimic , acuma merge mult mai bine dar mai are o problema trage bine motoru dar in a treia pe la 50 la ora se tureaza mai greu , nu mai are putere asta pana pe la 60 la ora dupa care dintro data prinde iar viata si merge cu a treia pana la 90 , asta dupa ce trece de o anumita turatie ca un fel de prag dupa care pot sai dau a patra ca merge foarte bine cu conditea sa nu cobor sub acea turatie ca iar nu mai are putere sa treca de turatea respectiva doar dupa o anumita perioda de timp cu gazu la maxim . Acum intrebarea : care credeti ca ar putea sa fie problema jocu ala mic la ambielaj ,din carburator ,specific ca biela si colivia de la cilindru nu am considerat ca ar trebui schimbate , deci nu le-am schimbat iar segmenti trebuie schimbati cat de curind ca au un pic de uzura.

 

Si mar interesa cei cu voshod ce bujie folosesc , eu am una sinterom 14lp24 care merge foarte bine dar porneste mai greu .

Mai am o intrebare referitoare la filtru de aer cum ar trebui sa fie , nu ma pricep de loc la filtre si am vazut ca al meu e doar un simplu burete care candva am impresia ca a fost inbibat cu ulei daca este careva care mar putea lamuri cum sta treaba cu filtrele l-as ruga sa o faca . Mersi

 

Numa Bine :banana:

Editat de badogistu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am uitat sa mai intreb ceva pe chiuloasa si pe piston apare o linie ca un fel de sageata , cum trebuie puse cu sageata spre roata din fata sau spre cea din spate ?

eu am pus chiuloasa cu sageta spre roata din fata iar pistonu cu sageata ,cu fantele de pe segmenti spre roata din spate , cum au fost inainte de al desface , dar motoru a mai fost desfacut odata nu de mine si nu sant sigur ca tipu care l-a desfacut le-a pus tot asa cum le-a aflat puse de tata lor in fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hi,

 

bujie: brisc N19C(super)

 

filtru de aer: fi atent ca aceea bureta sa fie foarte curata si intreaga (vez ca daca e deteriorata trebuie schimbata) si nu trebuie inbibata in ulei! ungi numai partea de sus a buretei cu ulei si numai finut!!! atentie si la legaturile din cauciuc de la filtrul de aer, daca nu sunt bine asamblate poate sa traga aer nefiltrat (foloseste coliere la legaturi)

 

bafta...

 

in legatura cu motorul vezi cartea tehnica de la TICOLINO + cataloagele postate de mine...

 

 

:banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal mane

si la mine urca mai greu in turatii de la treapata a 3 in sus vezi sa nu ai mizeri in carburator si verifica nivelu benzinei in carburator

la mine din asta e dar mere bine si asa sa speram ca consuma si mai putin

schimba si tu buretele de la filtru de aer sa poata sa traga si aer mai bine

in rest numai bine

asfalt uscat

:banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

normal se pun cu sageata in fata DAR (atentie mare la acest DAR) s-ar putea sa trebuiasca sa-l pui cu sageata in spate daca fantele segmentilor trec prin ferestre! daca trec exista riscul sa agate si sa distruga motoru'! acelasi lucru valabil si pentru jupiter! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum e la voshod exact da in mod normal sageata de pe chiuloasa ar trebui sa corespunda cu cea de pe piston si sa fie indreptata spre roata din fata.

La Ij pistonul are o fanta de dilatare in fusta si o sageata , varful sagetii si automat si fanta trebuie indreptate spre inainte, montat invers nu cred ca merge sau merge prost deoarece atunci cand coboara pistonul nu mai face compresie cum trebuie in carter pentru ca o parte din amestec s-ar intoarce in carburator prin fanta aia .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc tuturor pt. sfaturi si din ce mi-ati spus va trebui sa dau iar pistonu jos sa studiez problema mai bine , dar asta se va intampla abia peste 2 saptamani, ica sant in sesiune in timisoara si doar atunci plec acasa ,filtru de aer va trabui sa il schimb ca nu arata prea bine cand l-am verificat iar carburatoru va trebui sa il curat pentru ca de 11 ani de cant a iesit de la tata Igor din fabrica nu a fost desfacut .

Numa BIne :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

sagetile de pe piston si chiulasa (daca sunt originale) indica evacuarea adica spre

roata din fata la voshod 3m (cu 2 tobe) chiulasa se vede daca e pusa prost ca nu se potriveste cu cilindru la exterior in ce priveste pistonu (ala original) are sageata spre evacuare si capetele de la segmenti spre admisie (roata spate) oricum tu trebuie sa te uiti sa pui pistonu in asa fel incat capetele segmentilor sa nu treaca prin dreptul nici unei ferestre de pe cilindru ca se rup segmentii si iti sparg pistonul

poate chiar si cilindrul sau cel putin il zgarie si poti sa le arunci pe toate la gunoi

 

:birthday: :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...