Sari la conținut

Tuning Etz?


shadowm60
 Share

Postări Recomandate

am citit in mai multe locuri si am vazut unele chestii interesante

-> ambreaju sa se faca mai mic, adik de la 2,5 kg la 1,6-1,3

-> modificare cilindru, sunt specificate unghiurile cum se modifica in intake

-> ceva supapa minune dupa carb, sa nu poata sa scuipe benzina inapoi in cab

-> ambielaj luat la strung

-> piston mai usor

etc

 

a incercat cineva? merita?

la consum cat de mult te afecteazA?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit in mai multe locuri si am vazut unele chestii interesante

-> ambreaju sa se faca mai mic, adik de la 2,5 kg la 1,6-1,3

-> modificare cilindru, sunt specificate unghiurile cum se modifica in intake

-> ceva supapa minune dupa carb, sa nu poata sa scuipe benzina inapoi in cab

-> ambielaj luat la strung

-> piston mai usor

etc

 

a incercat cineva? merita?

la consum cat de mult te afecteazA?

:D Si se poate modifica si la 300cmc....Datele pe care le-ai expus mai sus sunt folosite {modificarile} des de cei de la MZ RIDERS { club racing MZ - pista } , MZ RACING HUNGARY { pista } . :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar REED VALVE lucreaza bine impreuna cu valva evacuare ( POWER VALVE ) ea inchide evacuarea cnd motorul e pe admisie si rezulta turatii mai marii si HP mai multii...........

NUMAI BINE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a facut cineva o asemenea valva?

 

am gasit ceva

cu sal faci

Nici nui grea teoria :P

pagina 8

 

acuma din ce material(ceva rezistent) sar putea face home made...ceva usor de procurat, si cu ce sar putea prinde de cadru lamelele?(niturile nu stiu daca o sa tina).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a facut cineva o asemenea valva?

 

am gasit ceva

cu sal faci

Nici nui grea teoria :P

pagina 8

 

acuma din ce material(ceva rezistent) sar putea face home made...ceva usor de procurat, si cu ce sar putea prinde de cadru lamelele?(niturile nu stiu daca o sa tina).

 

eu la unguri am gasit, pe site, cand imi iau concediu o sa incerc, si dak iese bine, pun si poze si date tehnice, si traducere dak vreti :D numai aste vor fi pe la sfarsitu lu julie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cateva poze:

post-22733-1213175475_thumb.jpg

post-22733-1213175492_thumb.jpg

la etz ar veni bine...as elimina garniturile dintre gura de amisie si cilindru(mai mult de 1cm ocupa).

intrebarea: nu ar inpiedica fluxul de benzina in camera de ardere?sau sa stea benzina la buza inferioara a supapei?

 

@shadowm60 imi poti sa adresa de site pe care ai gasit?

Editat de christensen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate face o astfel de modificare pe aproape orice motor in 2 timpi! muzicutza respectiva itzi opreste benzina sa o dea inapoi in carburator, practic daca ne gandim tu ai un comsum mai mic lasand motorul sa isi faca o ardere mai completa, automat prin usurarea ambielajului el intra in ture mult mai repede, dar ai grija cum o faci caci trebe foarte bine centrat si echilibrat, cat despre piston trebe sa ai grija la imbatranirea lui, lustruire, usurare si trebe lucrat dintr-un aluminiu mai calitativ fata de un piston normal de etz, inca o chestie importanta sunt secmentzi, recomand uni mai subtiri si eventual cromatzi pt a micsora frecarea, si in ultima faza o toba de esapament calcutata pt motor( era un tip ca isi facuse pe minsk o toba, si zicea ca trage mult mai bine) in fine daca vrei sa faci o astfel de modificare recomand sa itzi iei un motor de scuter in 2 timpi si sa il studiezi, cat ar fi de jalnic scuterul are un motor foarte interesant!

 

 

BAFTA!! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.szocimotoros.hu/hu/tuningfejlesztes

 

vezi acolo mai multe chestii, oricum tipu care a facut valca, l-a facut pt racing, ca na a modificat si pistonu ca sa se asigure ca are si mai multa benzina in motor, deci e faina ideea.

 

eu roicum prima oara ambreaju il usurez un pic si porma mai vad dak am timp si bani sa fac si valva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar REED VALVE lucreaza bine impreuna cu valva evacuare ( POWER VALVE ) ea inchide evacuarea cnd motorul e pe admisie si rezulta turatii mai marii si HP mai multii...........

NUMAI BINE

 

 

nu ai nici cea mai vaga idee despre cum functioneaza un power-valve. nu inchide nici o evacuare cand motorul e pe admisie. dar e mai usor sa spui ce ti se pare sau ce ai auzit de la unul sau mai multi pafaristi decat sa dai un simplu google, de exemplu si dupa aia sa ajuti omul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu doresc sal fac mai puternit ci doresc sa elimin 'returul' de benzina in carb.vreau sal fac mai fiabil numi trebuie performanta de cursa, merg solo si sunt multumit de ea.

acuma fac schimbul de carb sper sami iasa cum imi imaginez.

 

@shadowm60 ai putea sami dai un link direct...mam uitat in seztiunea tuning dar nu am gasit nimic referitor la valva.

aicea este cum sa usurezi ambreajul http://www.szocimotoros.hu/hu/tuningfejlesztes/27

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, nu vreau sa ma bag,dar totusi, daca usurati ambielajele si ambreiajele, nu se scurteaza viata motorului? Ambielajele de astazi sunt considerate proaste si daca le mai usurezi la strung se poate alege praful.... Nu as vrea sa fiu in situatia de a mi se rupe biela pe drum.....Nu stiu pe unde se poate gasi un atelier care sa echilibreze corect ambielajul din moment ce e foarte greu sa gasesc pe cineva care sa iti alezeze un cilindru...Si pistoane mai usoare si de calitate mai buna cine toarna si cu ce material ?

 

Intr-adevar, de valva Reed as fi si eu interesat ca sa micsorez consumul si sa mearga motorul mai bine... Oricum, si valva Reed trebuie calculata bine ca altfel nu facem nici o afacere.Daca ar fi valva produsa industrial sau chiar de MZ, atunci as avea maxima incredere... De power valve nu stiu ce sa spun...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82
:friends: BAH , LASATI MZ-ul ASA CUM A FOST FACUT... MODIFICARILE NU-SI AU LOCUL LA ASEMENEA MOTOCICLETE! DACA VREI TUNNING FA LA UN GSXR-1000 SI O SA AI REZULTATE! sau subaru WRX sti... si tot asa... :crack:

post-2592-1213216966_thumb.jpg

post-2592-1213217065_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mztuning.pdf

 

:friends: ia mai veziti de lucru, daca te plictisesti cauta altundeva sati postezi prostiile si lasa oameni sa faca ce vor cu motorul lor!daca ai bani sati cumperi motorul prezentat de tine ce mai cauti cu jawa! si pe la comuniste.

Editat de christensen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, nu vreau sa ma bag,dar totusi, daca usurati ambielajele si ambreiajele, nu se scurteaza viata motorului? Ambielajele de astazi sunt considerate proaste si daca le mai usurezi la strung se poate alege praful.... Nu as vrea sa fiu in situatia de a mi se rupe biela pe drum.....Nu stiu pe unde se poate gasi un atelier care sa echilibreze corect ambielajul din moment ce e foarte greu sa gasesc pe cineva care sa iti alezeze un cilindru...Si pistoane mai usoare si de calitate mai buna cine toarna si cu ce material ?

 

Intr-adevar, de valva Reed as fi si eu interesat ca sa micsorez consumul si sa mearga motorul mai bine... Oricum, si valva Reed trebuie calculata bine ca altfel nu facem nici o afacere.Daca ar fi valva produsa industrial sau chiar de MZ, atunci as avea maxima incredere... De power valve nu stiu ce sa spun...

Nu poti face modificari dupa ureche. Ambielajul a fost pt. anumite turatii sa scoata din PM daca il usurezi trebe sa cresti turatia de ralanti. Deci banuiesc supraincalzirea motorului. Usurezi ambielajul la monocilindru nu tare ai de echilibrat este o prb la bicilindru.Cu valva respectiva corect economisesti carburant dar precis trebe reglat altfel carbul. Pentru performanta nu conteaza viata motorului ci doar puterea.Deci nu-i pentru noi. Sunt ferm convins ca prin orice crestere a puterii motorului scade viata lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

draga DANUTZA....

vezi k v vorbesti fara sa stii....mai bine ocupate de altceva si lasa valvele in pace...OK?

reed/flexing valve - ventil cu lamela elastica...este vorba de sistemul de admisie care nu se face cu valva rotativa sau prin ax ci prin intermediul unei valve din tabla care lucreaza in regim de rezonanta cu turatia motorului...toate coxurile cu aspiratie posterioara au acest sistem...avantajul este ca porneste in ambele sensuri...dezavantajul este ca daca tuseste, din diferite motive, motorul poate sa isi schimbe sensul de rotatie .....

Power valve-ul e o valva montata pe evacuarea motoarelor 2T ce ajuta la distribuirea puterii pe o arie mai mare de turatie si nu numai la turatii mari.

CONCLUZIA: cand power valve e inchis atunci se face absorbtia de benzina mai rapida (vacumatica) = TURATII MAI MARI ! ! !

NUMAI BINE SI RESPECT

Editat de custom_4_ever
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

draga DANUTZA....

vezi k v vorbesti fara sa stii....mai bine ocupate de altceva si lasa valvele in pace...OK?

reed/flexing valve - ventil cu lamela elastica...este vorba de sistemul de admisie care nu se face cu valva rotativa sau prin ax ci prin intermediul unei valve din tabla care lucreaza in regim de rezonanta cu turatia motorului...toate coxurile cu aspiratie posterioara au acest sistem...avantajul este ca porneste in ambele sensuri...dezavantajul este ca daca tuseste, din diferite motive, motorul poate sa isi schimbe sensul de rotatie .....

Power valve-ul e o valva montata pe evacuarea motoarelor 2T ce ajuta la distribuirea puterii pe o arie mai mare de turatie si nu numai la turatii mari.

CONCLUZIA: cand power valve e inchis atunci se face absorbtia de benzina mai rapida (vacumatica) = TURATII MAI MARI ! ! !

NUMAI BINE SI RESPECT

 

toate motoarele 2t pornesc si invers. se intampla de la avansul prea mare.

 

concluzia ta e eronata. pv-ul este intr-adevar o lamela care modifica inaltimea ferestrei de evacuare dar este actionata ori de o sufa legata la maneta de acceleratie (conceptie foarte veche si foarte rara) ori de un motoras electric. ea nu se inchide si se deschide la fiecare cursa a pistonului, in functie de turatie deschide mai mult sau mai putin evacuarea. o evacuare mai mica in inaltime inseamna mai mult cuplu in ture joase, o evacuare inalta inseamna putere mai mare in ture inalte. pv-ul ajuta si la trecerea in powerband, un motor cu asa ceva nemaiavand o trecere asa brutala in pwb fata de unul fara. puterea maxima este totusi la fel intre doua motoare identice, pv-ul fiind deschis la maxim in turele inalte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TRUE

ESTI SINGURUL CARE A DAT O EXPLICATIE ASA CONCRETA

NUMAI BINE

PARDON am cam dat-o in bara cu concluzia dar eram proaspat trezit asa k se scuza?

CONCLUZIE: putere distribuita in ture mari sau mici........PE SCURT

Editat de custom_4_ever
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82
mztuning.pdf

 

:friends: ia mai veziti de lucru, daca te plictisesti cauta altundeva sati postezi prostiile si lasa oameni sa faca ce vor cu motorul lor!daca ai bani sati cumperi motorul prezentat de tine ce mai cauti cu jawa! si pe la comuniste.

:crack: , aha, bai cristensen , adica nu imi pot exprima parerea pt. ca nu vrei tu, nu? care-i problema ta? am zis ca NU AI DE CE SA MODIFICI UN MOTOR DE MZ PENTRU CA AM MAI MODIFICAT SI EU UN DNEPR , SI TI-O ZIC SINCER CA NU A MERS PREA BINE SI PREA MULT! concluzia o tragi tu ca am cam obosit sa ma cert cu toti incuiatii de pe forum-ul asta! AH , uitam : si NU, nu-mi permit GSXR-1000 , si nici nu mi-as lua gsxr vreodata! a fost un exemplu de motor ce se preteaza la modificari tehnice! iar jawa , am ales-o pt. ca-mi placea cum arata! NU A FUNCTIONAT DELOC DE CAND AM LUAT-O! SATISFACUT? :bounce:

 

:banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu poti face modificari dupa ureche. Ambielajul a fost pt. anumite turatii sa scoata din PM daca il usurezi trebe sa cresti turatia de ralanti. Deci banuiesc supraincalzirea motorului. Usurezi ambielajul la monocilindru nu tare ai de echilibrat este o prb la bicilindru.Cu valva respectiva corect economisesti carburant dar precis trebe reglat altfel carbul. Pentru performanta nu conteaza viata motorului ci doar puterea.Deci nu-i pentru noi. Sunt ferm convins ca prin orice crestere a puterii motorului scade viata lui.

 

 

ma raliez pozitiei dvs. EU sunt de cursa lunga. Intr-adevar as face imbunatatiri: sa cumpar piston si segmenti dintr-un material mai bun, rulmenti mai calitativi am pus deja, dar toate in limitele proiectului.

 

Si valva reed ,precum si tobele trebuie bine calculate pt ca altfel poate scade performanta motorului. Referitor la tobe cunosc N cazuri de pers care le-au facut dupa ureche (umplute cu span aiurea, lungime aiurea) si rezultatul e o galagie si atat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma raliez pozitiei dvs. EU sunt de cursa lunga. Intr-adevar as face imbunatatiri: sa cumpar piston si segmenti dintr-un material mai bun, rulmenti mai calitativi am pus deja, dar toate in limitele proiectului.

 

Si valva reed ,precum si tobele trebuie bine calculate pt ca altfel poate scade performanta motorului. Referitor la tobe cunosc N cazuri de pers care le-au facut dupa ureche (umplute cu span aiurea, lungime aiurea) si rezultatul e o galagie si atat...

 

 

e muzicuta, nu valva Reed. reed valve nu se numeste dupa numele celui care a descoperit-o (btw. nu il chema Reed pe om). carburatorul nu trebuie reglat altfel. trebuie doar facuta cum trebuie. dar cum se gaseste deja in ungaria, facuta de oameni pasionati care sigur au ceva treaba cu motoarele nu e o problema. luati-o ca veti avea si motor mai rece (mai multa benzina in camera de ardere inseamna motor mai rece), cuplu mai mare, pierderi mai putine pe evacuare. pe scurt creste eficienta motorului si fiabilitatea. cateodata performanta merge mana-n mana cu fiabilitatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82
:friends: mai danutza , DE CE ITI MAI BATI CAPUL? vrea sa faca avion din MZ! LASA-L SA FACA JET DIN EL! si gata! tuneazza-l tata ca TU PLATESTI TOT! :crack: indiferent daca iese bine sau nu!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:friends: mai danutza , DE CE ITI MAI BATI CAPUL? vrea sa faca avion din MZ! LASA-L SA FACA JET DIN EL! si gata! tuneazza-l tata ca TU PLATESTI TOT! :crack: indiferent daca iese bine sau nu!

 

 

 

ma, eu cu tuningul asta ce vreau sa fac, e doar sa pot sari in depasiri mai ok, sa pot urca pe munte far asa tot opresc sa se raceasca, sa ma pot baza pe ea in situatii nasoale.

 

 

valva reed chiar e interesanta, si merita

ambreaju.... ma nu sunt sigur ca il fac, de aiai am si postat ca sa vad dak a incercat cineva, calitatea pieselor, etc, ca eu am etz-ul doar de 3 luni si nu am experienta altora

 

 

mai vedem ce fac, oricum, calm... nu urlati,

 

ps. unii se simt mai bine dak scot ceva dintr-un motor mai slab, ca dintr-un motor mare si nou nu e greu sa scoti putere si tot ce vrei, si nici alea nu rezista la extrem, si nici nu ai unde folosi szuzukiul ala, adik na, dak vrei sa zbori atunci ai ce sa faci cu el!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...