Sari la conținut

Tuning Etz?


shadowm60
 Share

Postări Recomandate

e muzicuta, nu valva Reed. reed valve nu se numeste dupa numele celui care a descoperit-o (btw. nu il chema Reed pe om). carburatorul nu trebuie reglat altfel. trebuie doar facuta cum trebuie. dar cum se gaseste deja in ungaria, facuta de oameni pasionati care sigur au ceva treaba cu motoarele nu e o problema. luati-o ca veti avea si motor mai rece (mai multa benzina in camera de ardere inseamna motor mai rece), cuplu mai mare, pierderi mai putine pe evacuare. pe scurt creste eficienta motorului si fiabilitatea. cateodata performanta merge mana-n mana cu fiabilitatea.

 

Pai daca e facuta de oameni din Ungaria si se vinde de o firma am incredere. Atunci ma intereseaza...Asa nici nu as avea material din ce sa o fac ca nu poti sa o faci din toate gunoaiele in ideea ca pe o comunista merge orice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e muzicuta, nu valva Reed. reed valve nu se numeste dupa numele celui care a descoperit-o (btw. nu il chema Reed pe om). carburatorul nu trebuie reglat altfel. trebuie doar facuta cum trebuie. dar cum se gaseste deja in ungaria, facuta de oameni pasionati care sigur au ceva treaba cu motoarele nu e o problema. luati-o ca veti avea si motor mai rece (mai multa benzina in camera de ardere inseamna motor mai rece), cuplu mai mare, pierderi mai putine pe evacuare. pe scurt creste eficienta motorului si fiabilitatea. cateodata performanta merge mana-n mana cu fiabilitatea.

Danutza cu mai multa benzina nu ai dreptate ca si eu pot regla cu benzina mai multa dar motorul trage mai rau si se infoaca ca dracu. Daca ai vrut sa spui mai mult amestec carburant este OK( ca se pastreaza raportul aer benzina). Cu fiabilitatea nu sunt ferm convins. Un lucru este sigur daca era asa de usor si rentabil sa cresti puterea unui motor nu cred ca nu p faceau cei din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e muzicuta, nu valva Reed. reed valve nu se numeste dupa numele celui care a descoperit-o (btw. nu il chema Reed pe om). carburatorul nu trebuie reglat altfel. trebuie doar facuta cum trebuie. dar cum se gaseste deja in ungaria, facuta de oameni pasionati care sigur au ceva treaba cu motoarele nu e o problema. luati-o ca veti avea si motor mai rece (mai multa benzina in camera de ardere inseamna motor mai rece), cuplu mai mare, pierderi mai putine pe evacuare. pe scurt creste eficienta motorului si fiabilitatea. cateodata performanta merge mana-n mana cu fiabilitatea.

Danutza cu mai multa benzina nu ai dreptate ca si eu pot regla cu benzina mai multa dar motorul trage mai rau si se infoaca ca dracu. Daca ai vrut sa spui mai mult amestec carburant este OK( ca se pastreaza raportul aer benzina). Cu fiabilitatea nu sunt ferm convins. Un lucru este sigur daca era asa de usor si rentabil sa cresti puterea unui motor nu cred ca nu p faceau cei din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reed valve si toba rezonanta (cu plaman)se preteaza pe motoare in 2 T de turatie MARE - la care circuitul gazelor in motor e influentat decisiv de undele de rezonanta ale gazelor din motor.

 

PROBLEMA- MZ-ul e calculat pentru o turatie MEDIE si degeaba ii puneti ce vreti voi fara sa-i modificati diagrama de distributie - respectiv pozitionarea si dimensiunea ferestrelor pe cilindru + aprindere perfomanta - rezultat - un motor ceva mai vioi care consuma dublu si se prajeste instant.

 

Nu inteleg de ce vreti o putere mai mare de la acest motor care merge atat de elegant asa cum a fost el proiectat de Fritz. Ce, credeti ca daca se putea nu-l facea de la inceput de 80 cp?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reed valve si toba rezonanta (cu plaman)se preteaza pe motoare in 2 T de turatie MARE - la care circuitul gazelor in motor e influentat decisiv de undele de rezonanta ale gazelor din motor.

 

PROBLEMA- MZ-ul e calculat pentru o turatie MEDIE si degeaba ii puneti ce vreti voi fara sa-i modificati diagrama de distributie - respectiv pozitionarea si dimensiunea ferestrelor pe cilindru + aprindere perfomanta - rezultat - un motor ceva mai vioi care consuma dublu si se prajeste instant.

 

Nu inteleg de ce vreti o putere mai mare de la acest motor care merge atat de elegant asa cum a fost el proiectat de Fritz. Ce, credeti ca daca se putea nu-l facea de la inceput de 80 cp?

 

 

Aici sunt si eu de acord. Cum spuneam, sunt de cursa lunga, dar oamenii vor sa le imbunatateasca pt competitii. Acum, nici eu nu prea cred multe dintre 'inovatiile' facute de unii si de altii pt 'cresterea' performantei. Oricum, consider ca inginerii au calculat motorul in limita unor tolerante. Daca vrei sa castigi mai multa putere, pui alt motor, trebuie sa modifici toate dimensiunile.

Pana la urma si un motor de mobra poate sa ajunga la 100 km/h (asa spun unii, eu ii citez)...si apropo de mers cu 100, eu cu ETZ-ul bag maxim 90 cand prind un culoar.....si aici poate or sa ma considere unii gaina,dar asa imi place mie sa merg....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar asa daca fritz vroia un mz etz 250 sa rupa asfaltul atunci pastra motorul de pe modelul MZ RZ 250 DESPRE CARE MULTI HABAR NU AU CA A EXISTAT!

 

 

 

capacitate 249 cm , 58 cp ,v.max 235 km/h 125 kg.

 

da e un speed pt competitii! mz!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici sunt si eu de acord. Cum spuneam, sunt de cursa lunga, dar oamenii vor sa le imbunatateasca pt competitii. Acum, nici eu nu prea cred multe dintre 'inovatiile' facute de unii si de altii pt 'cresterea' performantei. Oricum, consider ca inginerii au calculat motorul in limita unor tolerante. Daca vrei sa castigi mai multa putere, pui alt motor, trebuie sa modifici toate dimensiunile.

Pana la urma si un motor de mobra poate sa ajunga la 100 km/h (asa spun unii, eu ii citez)...si apropo de mers cu 100, eu cu ETZ-ul bag maxim 90 cand prind un culoar.....si aici poate or sa ma considere unii gaina,dar asa imi place mie sa merg....

:friends: 80-100, si mie si nu ma consider deloc gaina.Imi place sa vad si peisajele......... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...