Redresor Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 e muzicuta, nu valva Reed. reed valve nu se numeste dupa numele celui care a descoperit-o (btw. nu il chema Reed pe om). carburatorul nu trebuie reglat altfel. trebuie doar facuta cum trebuie. dar cum se gaseste deja in ungaria, facuta de oameni pasionati care sigur au ceva treaba cu motoarele nu e o problema. luati-o ca veti avea si motor mai rece (mai multa benzina in camera de ardere inseamna motor mai rece), cuplu mai mare, pierderi mai putine pe evacuare. pe scurt creste eficienta motorului si fiabilitatea. cateodata performanta merge mana-n mana cu fiabilitatea. Pai daca e facuta de oameni din Ungaria si se vinde de o firma am incredere. Atunci ma intereseaza...Asa nici nu as avea material din ce sa o fac ca nu poti sa o faci din toate gunoaiele in ideea ca pe o comunista merge orice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 e muzicuta, nu valva Reed. reed valve nu se numeste dupa numele celui care a descoperit-o (btw. nu il chema Reed pe om). carburatorul nu trebuie reglat altfel. trebuie doar facuta cum trebuie. dar cum se gaseste deja in ungaria, facuta de oameni pasionati care sigur au ceva treaba cu motoarele nu e o problema. luati-o ca veti avea si motor mai rece (mai multa benzina in camera de ardere inseamna motor mai rece), cuplu mai mare, pierderi mai putine pe evacuare. pe scurt creste eficienta motorului si fiabilitatea. cateodata performanta merge mana-n mana cu fiabilitatea. Danutza cu mai multa benzina nu ai dreptate ca si eu pot regla cu benzina mai multa dar motorul trage mai rau si se infoaca ca dracu. Daca ai vrut sa spui mai mult amestec carburant este OK( ca se pastreaza raportul aer benzina). Cu fiabilitatea nu sunt ferm convins. Un lucru este sigur daca era asa de usor si rentabil sa cresti puterea unui motor nu cred ca nu p faceau cei din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 e muzicuta, nu valva Reed. reed valve nu se numeste dupa numele celui care a descoperit-o (btw. nu il chema Reed pe om). carburatorul nu trebuie reglat altfel. trebuie doar facuta cum trebuie. dar cum se gaseste deja in ungaria, facuta de oameni pasionati care sigur au ceva treaba cu motoarele nu e o problema. luati-o ca veti avea si motor mai rece (mai multa benzina in camera de ardere inseamna motor mai rece), cuplu mai mare, pierderi mai putine pe evacuare. pe scurt creste eficienta motorului si fiabilitatea. cateodata performanta merge mana-n mana cu fiabilitatea. Danutza cu mai multa benzina nu ai dreptate ca si eu pot regla cu benzina mai multa dar motorul trage mai rau si se infoaca ca dracu. Daca ai vrut sa spui mai mult amestec carburant este OK( ca se pastreaza raportul aer benzina). Cu fiabilitatea nu sunt ferm convins. Un lucru este sigur daca era asa de usor si rentabil sa cresti puterea unui motor nu cred ca nu p faceau cei din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duke nunkem Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 Reed valve si toba rezonanta (cu plaman)se preteaza pe motoare in 2 T de turatie MARE - la care circuitul gazelor in motor e influentat decisiv de undele de rezonanta ale gazelor din motor. PROBLEMA- MZ-ul e calculat pentru o turatie MEDIE si degeaba ii puneti ce vreti voi fara sa-i modificati diagrama de distributie - respectiv pozitionarea si dimensiunea ferestrelor pe cilindru + aprindere perfomanta - rezultat - un motor ceva mai vioi care consuma dublu si se prajeste instant. Nu inteleg de ce vreti o putere mai mare de la acest motor care merge atat de elegant asa cum a fost el proiectat de Fritz. Ce, credeti ca daca se putea nu-l facea de la inceput de 80 cp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 Reed valve si toba rezonanta (cu plaman)se preteaza pe motoare in 2 T de turatie MARE - la care circuitul gazelor in motor e influentat decisiv de undele de rezonanta ale gazelor din motor. PROBLEMA- MZ-ul e calculat pentru o turatie MEDIE si degeaba ii puneti ce vreti voi fara sa-i modificati diagrama de distributie - respectiv pozitionarea si dimensiunea ferestrelor pe cilindru + aprindere perfomanta - rezultat - un motor ceva mai vioi care consuma dublu si se prajeste instant. Nu inteleg de ce vreti o putere mai mare de la acest motor care merge atat de elegant asa cum a fost el proiectat de Fritz. Ce, credeti ca daca se putea nu-l facea de la inceput de 80 cp? Aici sunt si eu de acord. Cum spuneam, sunt de cursa lunga, dar oamenii vor sa le imbunatateasca pt competitii. Acum, nici eu nu prea cred multe dintre 'inovatiile' facute de unii si de altii pt 'cresterea' performantei. Oricum, consider ca inginerii au calculat motorul in limita unor tolerante. Daca vrei sa castigi mai multa putere, pui alt motor, trebuie sa modifici toate dimensiunile. Pana la urma si un motor de mobra poate sa ajunga la 100 km/h (asa spun unii, eu ii citez)...si apropo de mers cu 100, eu cu ETZ-ul bag maxim 90 cand prind un culoar.....si aici poate or sa ma considere unii gaina,dar asa imi place mie sa merg.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 chiar asa daca fritz vroia un mz etz 250 sa rupa asfaltul atunci pastra motorul de pe modelul MZ RZ 250 DESPRE CARE MULTI HABAR NU AU CA A EXISTAT! capacitate 249 cm , 58 cp ,v.max 235 km/h 125 kg. da e un speed pt competitii! mz! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 Aici sunt si eu de acord. Cum spuneam, sunt de cursa lunga, dar oamenii vor sa le imbunatateasca pt competitii. Acum, nici eu nu prea cred multe dintre 'inovatiile' facute de unii si de altii pt 'cresterea' performantei. Oricum, consider ca inginerii au calculat motorul in limita unor tolerante. Daca vrei sa castigi mai multa putere, pui alt motor, trebuie sa modifici toate dimensiunile. Pana la urma si un motor de mobra poate sa ajunga la 100 km/h (asa spun unii, eu ii citez)...si apropo de mers cu 100, eu cu ETZ-ul bag maxim 90 cand prind un culoar.....si aici poate or sa ma considere unii gaina,dar asa imi place mie sa merg.... 80-100, si mie si nu ma consider deloc gaina.Imi place sa vad si peisajele......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.