Sari la conținut

Maneta Frana Fata Etz 250


christensen
 Share

Postări Recomandate

Azi am completat lichidul(lichidul folosit era 2+2 DOT3), aerisit frana si am constatat ca la maneta iese lichid de frana(dupa mai multe pompari). precis nu stiu de unde iese dar de la bratul manetei iesea(dinspre acceleratie) cred ca pe langa pistonul ce este actionat de brat!(deja se intunecase si nu se vedea).

se gaseste un kit de semeringuri sau garnituri ce o fi in ea?si daca stiti cat costa?

maine am sa desfac maneta sa vad ce e dus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

E UZATA GARNITURA DE CAUCIUC... SI NU CRED CA VEI GASI UNA NOUA PENTRU MODELUL ASTA DE POMPA... MAI DEGRABA O POMPA NOUA! :D DE LA ALTCEVA/TIP DE MOTOR!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In instalatia mea e un lichid de Frana de la OMV care se numeste DOT 5.1 ..... Nu stiu ce sa spun pt ca in cartea tehnica scrie sa pui DOT 3 ..>Eu nu am probleme cu frana pe fata si cu scurgeri....

 

 

Despre DOT-uri nu stiu la ce se refera ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DOT este standardul.

in carte mam uitat scrie SAE70 R3 sau SAE J 1703 care este DOT3....deci nu lichidul de frana ii buba, mai degraba imbatrinirea garniturilor si neschimbarea lichidului de frana in interval de 2 ani.

am gasit in rezervor depuneri, am spalat cu jet de apa, mai trebuie sa spal conducta si etrierul(ii ok dar am cumparat niste garnituri si cred ca le schimb).

 

nu reusesc sa scot pistonul din cilindru! am incercat cum scrie in manual, cu aer comprimat dar scapa pe la capac(am sa pun ceva la capac ca sa fiu sigur ca nu iese aerul), acuma am bagat lichid de frana cu seringa ca sa o ung un pic poate iese mai usor.

 

mam interesat si se gasesc absolut toate componentele pt ele(tot ansamblul ce este in cilindru..pistonasu,arcul, garniturile).

dar acuma sper sa o pot desface pt a sti sigur care este buba.

 

 

Am reusit sal desfac cu ajutorul unei bormasini verticale, am prins pistonasul in mandrina burchiului(blocat bratul) si am tras in jos.....fara probleme a iesit :D

Garnitura exterioara era deterioriata rau dar si cea interioara era ciupita.

maine am sa fac comanda.

 

post-22733-1213796129_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da....iam sunat inainte sa o desfac si miau spus ca cele 2 garnituri costa 8ron, dar nefiind sigur care este problema nu lam comandat iar dupa ce am desfacut era deja prea tarziu, maine am sa comand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da....iam sunat inainte sa o desfac si miau spus ca cele 2 garnituri costa 8ron, dar nefiind sigur care este problema nu lam comandat iar dupa ce am desfacut era deja prea tarziu, maine am sa comand.

Nu lichidul de frana este problema ci cauciucul din care sunt facute garniturile sunt de calitate proasta. Daca-i mai gasesti multe va trebui sa cumperi si cauciucuri de iarna

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da....iam sunat inainte sa o desfac si miau spus ca cele 2 garnituri costa 8ron, dar nefiind sigur care este problema nu lam comandat iar dupa ce am desfacut era deja prea tarziu, maine am sa comand.

:D Si la mine incepe sa scape lichid pe la maneta.Contactul de la frana spate, de la maneta mi so si dus pe copca din cauza lichidului.Eu incerc mai intai sa gasesc pe ebay intreg sistemul , si daca se poate nemtesc.Imi incerc norocul, sa vedem ce o sa gasesc... :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

contactul nu sa dus din cauza scurgeri lichidului ci din cauza proastei constructii, acel contact este prea slab sa comande un bec de 21W cam 2 A(poate fi mai mare sau mai mic) eu am schimbat 2 intrerupatoare dupa care mam saturat si am trecut intreaga parte de comanda printrun releu(se poate folosi si cel mecanic dar personal am optat pt cel eletronic, printrun tranzistor mosfet de putere fara sa mai utilizez radiator).adio oxidare.

 

garnitura nu sa distrus din interior(unde avea contact cu lichidul de frana) ci din exterior, avea crepaturi iar cel interior ar mai merge doar este ciupi dar eu il schimb, 90% frana de pe fata o folosesc si nu risc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

despre lichid... am citit la wiki mz unguri au dat niste sfaturi interesante.

 

-> lichid de frana dot 4

-> ulei in schimbator: sa nu fie sintetic ca va aluneca ambreaju si mai ziceau de ceva cu care se lipesc lamelele

 

daca sunt doritori atunci o sa pun si lista cu ce e ok sa pui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

despre lichid... am citit la wiki mz unguri au dat niste sfaturi interesante.

 

-> lichid de frana dot 4

-> ulei in schimbator: sa nu fie sintetic ca va aluneca ambreaju si mai ziceau de ceva cu care se lipesc lamelele

 

daca sunt doritori atunci o sa pun si lista cu ce e ok sa pui

 

 

Care lamele sa se lipeasca ? Cu ce ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care lamele sa se lipeasca ? Cu ce ?

 

lamelele de la ambreaj ca dak il dai jos si mai ai ulei pe ele o sa vezi ca e un pic mai greu sa le dezlipesti

dar merge

 

uitati linku

http://hu.wikibooks.org/wiki/MZ_szerel%C3%A9s

 

pe www.mzclubhungary.com wiki mz szereles acolo e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...