gulie Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 (editat) V-ati "dat" careva cu asa ceva....?!!!. Chiar prinde 90 km/h ? Editat Iunie 19, 2008 de gulie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 Stii cum e? Prinde ... Din cate stiu eu PureJet e pe injectie. Injectia e pretentioasa! Nu se merita sa iei PureJet cand poti sa iei DT sau DD (Carburator) , care delimitat complet se duce tot 90, dar probabil mai greu un pic. Nu e diferenta prea mare, sa stii. E alegerea ta. Totusi, eu nu as alege pe injectie. Iti spun din propria experienta! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Stii cum e? Prinde ... Din cate stiu eu PureJet e pe injectie. Injectia e pretentioasa! Nu se merita sa iei PureJet cand poti sa iei DT sau DD (Carburator) , care delimitat complet se duce tot 90, dar probabil mai greu un pic. Nu e diferenta prea mare, sa stii. E alegerea ta. Totusi, eu nu as alege pe injectie. Iti spun din propria experienta! Bafta! nu am mers pe acest piaggio cu injectie, dar am mers pe aprilia SR ditech si gilerra runner purejet (presupun ca sunt aceleasi motoare... doar presupun). motoarele p injectie au atat avantaje cat si dezavantaje. avantaje: consum redus (in jumate), puterea creste mai lin( caracter mai previzibil), acceleratie buna in orice conditii (indiferent de temperatura aerului sau de turatiile motorului), fiabilitate sporita la un stapan grijuliu dezavantaje: pretentios la calitatea benzinei si a uleiului, bujii speciale (greu de gasit), daca se strica ceva - ai incurcat-o (putini mecanici se apuca de asa treaba); limtarea electronica (daca este e trist ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 V-ati "dat" careva cu asa ceva....?!!!. Chiar prinde 90 km/h ? gulie ti-ai facut cont ma ? te pwp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gulie Postat Iulie 2, 2008 Autor Share Postat Iulie 2, 2008 (editat) gulie ti-ai facut cont ma ? te pwp Fratioare..nu te cunosc..daaa... ma rog daca apreciezi ca merit sa ma "gratulezi"cu un "ma"..fara sa ne cunoastem...iti raspund..da..."ma".... mi-am facut...si eu te pwp..sau ma rog "si noi pe voi"....!!!. Demonstreaza-mi ca ne cunoastem cu un pm.... nu am mers pe acest piaggio cu injectie, dar am mers pe aprilia SR ditech si gilerra runner purejet (presupun ca sunt aceleasi motoare... doar presupun). motoarele p injectie au atat avantaje cat si dezavantaje.avantaje: consum redus (in jumate), puterea creste mai lin( caracter mai previzibil), acceleratie buna in orice conditii (indiferent de temperatura aerului sau de turatiile motorului), fiabilitate sporita la un stapan grijuliu dezavantaje: pretentios la calitatea benzinei si a uleiului, bujii speciale (greu de gasit), daca se strica ceva - ai incurcat-o (putini mecanici se apuca de asa treaba); limtarea electronica (daca este e trist ) Va multumesc pentru parerile voastre Da, cele care fac parte din grupul Piaggio, au aceleasi motoare. De fapt se pare ca acest Piaggio NRG PureJet este cel mai tare la clasa 50 si concurentii sai directi ar fi Aprilia SR50 Factory, Gilera Runner PureJet, Peugeot Jet Force, C-Tech Derbi GP1 Open Malaguti F12R Phantom Peugeot RS12 Blaster Yamaha YQ50 Aerox TGB R50X.... Am povestit cu unu-altu si ca si voi...nu m-a iuncurajat sa iau.... Odata ca nimeni nu se baga la electronica..mai ales ca nici macar dealeri nu au softul adecvat...(deci chiar trist)....care de fapt reseteaza niste timpi de aprindere crescand limitele turatiei...numai dupa derestrictionarea electronica se face si cea mecanica.....Plus ca o configuratie ptr un model PureJet destrictionat (variator Malosso Multivar 2000 + bujie Platinum NGK+ toba OEM S-Bend Piaggio+curea speciala tot Malossi+, +, +... .) costa de te rupe..... Asa ca ma voi indrepta spre un clasic Typhoon sau Liberty.... Editat Iunie 24, 2008 de gulie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Nu le ai cu clasamentul si cu tuningul. NRG nu e nici pe departe cel mai bun...si la tuning nu mai zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Fratioare..nu te cunosc..daaa... ma rog daca apreciezi ca merit sa ma "gratulezi"cu un "ma"..fara sa ne cunoastem...iti raspund..da..."ma".... mi-am facut...si eu te pwp..sau ma rog "si noi pe voi"....!!!. Demonstreaza-mi ca ne cunoastem cu un pm.... Va multumesc pentru parerile voastre Da, cele care fac parte din grupul Piaggio, au aceleasi motoare. De fapt se pare ca acest Piaggio NRG PureJet este cel mai tare la clasa 50 si concurentii sai directi ar fi Aprilia SR50 Factory, Gilera Runner PureJet, Peugeot Jet Force, C-Tech Derbi GP1 Open Malaguti F12R Phantom Peugeot RS12 Blaster Yamaha YQ50 Aerox TGB R50X.... Am povestit cu unu-altu si ca si voi...nu m-a iuncurajat sa iau.... Odata ca nimeni nu se baga la electronica..mai ales ca nici macar dealeri nu au softul adecvat...(deci chiar trist)....care de fapt reseteaza niste timpi de aprindere crescand limitele turatiei...numai dupa derestrictionarea electronica se face si cea mecanica.....Plus ca o configuratie ptr un model PureJet destrictionat (variator Malosso Multivar 2000 + bujie Platinum NGK+ toba OEM S-Bend Piaggio+curea speciala tot Malossi+, +, +... .) costa de te rupe..... Asa ca ma voi indrepta spre un clasic Typhoon sau Liberty.... Scuze frate..te-am confundat! Am un prieten pe care il cheama gulie si isi cauta un scuter, mai precis un nrg... si am crezut ca el e! Scuze inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gulie Postat Iulie 3, 2008 Autor Share Postat Iulie 3, 2008 (editat) Nu le ai cu clasamentul si cu tuningul. NRG nu e nici pe departe cel mai bun...si la tuning nu mai zic ...Rolly..sorry..."lumineaza-ma" tu cu niste clasamente si niste tuning-uri. Poate m-am exprimat eu gresit ..era vorba de scutere din clasa 50... ca si Aprilia RS50 are ...49.9 cc da' totusi nu arata a scooter....Oricum informatia nu era de la mine zicere....oricum eu nu le am....era de pe o rev din UK (2007) de specialitate "Twist & Go"....citasem si eu de acolo...oricum nu am pretentii de cunoscator.... ....!!!! Da' mie imi place asta din poza ce sa-i faci.... Editat Iulie 3, 2008 de gulie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Din astea noi sr-ul bate la fund tot. Urmat de aerox, nu e model nou, dar inca se fabrica deci...si e minarelli, le mananca pe toate. Astea pe injectii.... Nu zic nimic, nrg-ul arata foarte bine...si la tuning doar cu malossi ai nimerit-o si partial cu ngk. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.