draku Postat Iulie 27, 2005 Share Postat Iulie 27, 2005 da, demarorul asta este cat cel de dacia.... cam mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 19, 2005 Share Postat Noiembrie 19, 2005 Decat sa dai atatia bani pe un motor rusesc,fie el si nou si cu starter si cu ce vreti voi... mai bine stai pe eBay si cauti unul de BMW si cu tot cu vama si cu cheltuieli nu o sa ajungi la 1.100 de Euro...Parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 13, 2006 Share Postat Ianuarie 13, 2006 io mi-am construit roata dintata,am tratat-o la sidex(mittal),daca vreti pun si poze,sau model pt cei ce vor sa-si faca(galati), Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Ianuarie 13, 2006 Share Postat Ianuarie 13, 2006 io mi-am construit roata dintata,am tratat-o la sidex(mittal),daca vreti pun si poze,sau model pt cei ce vor sa-si faca(galati), Chiar te rog.Sunt curios cum arata nu numai coroana ci tot ansamblul montat pe moto(adica cu tot cu demaror).Ai renuntat la filtru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 13, 2006 Share Postat Ianuarie 13, 2006 Chiar te rog.Sunt curios cum arata nu numai coroana ci tot ansamblul montat pe moto(adica cu tot cu demaror).Ai renuntat la filtru? nu am montat nimic pe motor ca m-am ''sucit'' nu mai vreau demaror,poze cu roata danturata voi pune maine seara atunci am cablu usb.tipu din galati a pus doua filtre de aer pt ficare carburator,demarorul pe cutie in locul filtrului de aer.problema mare(zic eu)ar fi gasirea unui demaror cu sensul invers de rotire a unuia de dacie.am inteles ca sunt doua tipuri de demaroare:care stau pe motor si care stau pe cutie,cel din urma ar fi folositor.am auzit ca omu din gl ar fi folosit unu de renault da ce tip exact nush.maine seara poze la roata dintata(sper) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Ianuarie 13, 2006 Share Postat Ianuarie 13, 2006 Aha,am inteles.Ideea e ca eu unu sunt cam impotriva la o astfel de adaptare din 2 motive:1.daca vrei moto cu demaror iti iei una cum trebuie;2. bateria si incaracarea la nipru oricum sunt vai mama lor,asa ca numai demaror mai lipsea.Totusi in lipsa de alte preocupari si in cazul in care n-am ce face cu banii poate as face o astfel de magarie,insa cu conditia de a nu muta piese din loc.Despre filtrele individuale s-a mai vorbit...in caz de ploaie ai alimentare cu apa ..etc..asa ca daca as avea ceva mancarimi as pune un demaror cutie,pe motor mi se pare cam imposibil si eventual unul tot de moto si nicidecum de dacie,care-i mare,suge mult.Nu stiu de ce trebuie de fiecare data se ne gandim la dacie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 14, 2006 Share Postat Ianuarie 14, 2006 Aha,am inteles.Ideea e ca eu unu sunt cam impotriva la o astfel de adaptare din 2 motive:1.daca vrei moto cu demaror iti iei una cum trebuie;2. bateria si incaracarea la nipru oricum sunt vai mama lor,asa ca numai demaror mai lipsea.Totusi in lipsa de alte preocupari si in cazul in care n-am ce face cu banii poate as face o astfel de magarie,insa cu conditia de a nu muta piese din loc.Despre filtrele individuale s-a mai vorbit...in caz de ploaie ai alimentare cu apa ..etc..asa ca daca as avea ceva mancarimi as pune un demaror cutie,pe motor mi se pare cam imposibil si eventual unul tot de moto si nicidecum de dacie,care-i mare,suge mult.Nu stiu de ce trebuie de fiecare data se ne gandim la dacie? cam asa ar fi o coroana si o idee pt filtru de aer sa ramana uscat si pe ploaia(sau cel putin teoretic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Ianuarie 18, 2006 Share Postat Ianuarie 18, 2006 sal, la ce pretz ai ieshit cu modificarea la volanta shi coroana dintzata ? daca nu o mai pui la tine la nipru, nu o vinzi cumva? numai bine cosmin aka kerosen! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 19, 2006 Share Postat Ianuarie 19, 2006 sal, la ce pretz ai ieshit cu modificarea la volanta shi coroana dintzata ? daca nu o mai pui la tine la nipru, nu o vinzi cumva? numai bine cosmin aka kerosen! coroana ma costat un milion acum un an ,volanta nu necesita modificare (se aplica direct pe ea-stiu ca se ingreuneaza volanta dar...e alecerea ta,o poti lua la strung) de avnzare nu m-am gandit dar daca nu o mai folosesc...spune tu un pret corect pt tine si pt mine si facem afacerea(eu garantez pt calitatea coroanei) m-ar interesa si o pompa de ulei dubla sau pinioane de a patra modificate, samd ,la combinatie(ne intelegem noi ,nu-ti fa griji) ,REPECT,cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Ianuarie 19, 2006 Share Postat Ianuarie 19, 2006 Interesant dar ce vad eu in poza nu este volanta. Sa inteleg ca vine montata peste ultimul disc?In cazul asta cred ca ar cam trebui usurata volanta in compensare ca altfel tot ansamblu ambreiaj va fi mai greu si nu prea e bine...volanta are rol in echilibrarea motorului si trebuie sa aiba o anumita greutate. Ideea cu filtrele e interesanta dar vin prea mult spre picior zic eu si intr-un moment de graba+neatentie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 19, 2006 Share Postat Ianuarie 19, 2006 Interesant dar ce vad eu in poza nu este volanta. Sa inteleg ca vine montata peste ultimul disc?In cazul asta cred ca ar cam trebui usurata volanta in compensare ca altfel tot ansamblu ambreiaj va fi mai greu si nu prea e bine...volanta are rol in echilibrarea motorului si trebuie sa aiba o anumita greutate. Ideea cu filtrele e interesanta dar vin prea mult spre picior zic eu si intr-un moment de graba+neatentie.... modelul de pe care am copiat coroana este pe o dnepr din galati(inclusiv filtrele de aer),filtrele deranjeaza la schimbarea treptelor cu calcaiul, eu personal, nu folosesc calcaiul la schimbarea treptelor de viteza,folosesc varful ghetei.coroana vine montata dupa volanta,prinsa in gaurile suruburilor ce tin volanta,iar in locul filtrfului de aer se monteaza demarorul(este necesara o mica decupare in blocul motor). am renuntat loa idee deoarece am o cutie de baterie+scule+contact ,din inox,(ceva in genul rezervorului de ulei la Harley) si un eventual demaror nu mai intra in locul filtrului de aer.RESPECT,cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.