toasted Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 Salutare tuturor! M-am hotarat sa reconditionez un k55 din '58. Am stat putin pe ganduri daca sa fac asta sau nu, pentru ca nu ma prea pricep, dar dupa ce m-am documentat cu mare atentie si am studiat motorul mai de aproape, m-am hotarat sa o fac! Ca sa evit pierderi mari si inutile de timp/bani am zis ca intai vad daca porneste motorul. Daca da, continui, dc nu reusesc nicicum sa il pornesc, inseamna ca nu-s in stare si o las balta. Asa...motocicleta e aceasta: /index.php?...=166355&hl= Pana acum am curatat motorul, l-am desfacut, l-am remontat. Acum e curat si se invarte f bine (zic eu), nu are joc nicaieri, pistonul arata f bine. In continuare urmeaza sa il montez pe cadru, curatat rezervor, montat carb si...sa vedem ce mai lipseste. Am o mare nedumerire cu partea electrica: stiu ca aprinderea e pe magnetou (care sper ca functioneaza). Stiu ca RT-urile dupa care a fost copiat k-ul aveau o baterie de 6v, 8A...dar, asta ce e? : http://kep.tar.hu/bhc/27662749/5668234#2 ma refer la cutia aceea cu fire pusa langa baterie pe motor. La mine nu exista, cum nu exista nici aici de ex: http://www.motorcycleharness.com/2/55zid/k55 e adaptare pt 12v? Asa...ar mai fi problema uleiului tehnic...de care? Si cutia+ambreiaj e in baia de ulei a carterului sau separat? Sub rezervor e un tub, seamana cu un condensator mare(se vede in poze) , care nu l-am gasit in manual la RT125. Ce rol are? si unde se leaga? Daca e blocata furca...ce fac cu ea? Farul nu e original...ma poate ajuta cineva? Cam atat pana acum...pe parcurs mai intreb daca am nedumeriri (si o sa am). Actiunea incepe prin august. O sa postez poze si tot ce trebuie. Mersi, numai bine. ORICE SFAT E BINEVENIT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 dar dupa ce m-am documentat cu mare atentie Sub rezervor e un tub, seamana cu un condensator mare(se vede in poze) , care nu l-am gasit in manual la RT125. Ce rol are? si unde se leaga? condensatorul ala mare de sub rezervor e o bobina de inductie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 Am o mare nedumerire cu partea electrica: stiu ca aprinderea e pe magnetou (care sper ca functioneaza). Stiu ca RT-urile dupa care a fost copiat k-ul aveau o baterie de 6v, 8A...dar, asta ce e? : http://kep.tar.hu/bhc/27662749/5668234#2 ma refer la cutia aceea cu fire pusa langa baterie pe motor. La mine nu exista, cum nu exista nici aici de ex: Mersi, numai bine. ORICE SFAT E BINEVENIT! Este releul de incarcare, cel original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 Este releul de incarcare, cel original. Le cunosc de cand eram copil motocicleta mai puturoasa si nasoala nu exista . Dar daca asta vrei este OK dar de rulat nu cred ca o sa-ti convina. O fi una din copiile renumitului DKW de 125 dar este una proasta. distractie placuta-ti doresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 La felul in care arata nici nu se pune discutia sa nu il restaurezi.Intrebai de baterie;nu cunosc bine motocicleta dar din cate stiu nu aveau baterie.Prin iarna am fost si eu sa vad unul dar nu are acte la el si e pacat deoarece si acela este intr-o stare destul de buna. Parerea mea este sa pui mana si sa il faci.Chiar daca spunea cineva mai sus ca este o motocicleta nasoala si nu prea o sa poti circula cu ea,merita refacuta pentru farmecul ei de antichitate si cand ai chef sa te dai o tura pe centru cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Iunie 28, 2008 Autor Share Postat Iunie 28, 2008 (editat) "Le cunosc de cand eram copil motocicleta mai puturoasa si nasoala nu exista . Dar daca asta vrei este OK dar de rulat nu cred ca o sa-ti convina. O fi una din copiile renumitului DKW de 125 dar este una proasta. distractie placuta-ti doresc." in primul rand mersi de raspunsuri. in al doilea rand, am cu ce rula...pur si simplu, asta am ocazia sa o repun pe "picioare" sau roti...e doar o ambitie personala numai bine! "distractie placuta-ti doresc." ...mersi Editat Iunie 28, 2008 de toasted Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iunie 28, 2008 Share Postat Iunie 28, 2008 "Le cunosc de cand eram copil motocicleta mai puturoasa si nasoala nu exista . Dar daca asta vrei este OK dar de rulat nu cred ca o sa-ti convina. O fi una din copiile renumitului DKW de 125 dar este una proasta.distractie placuta-ti doresc." in primul rand mersi de raspunsuri. in al doilea rand, am cu ce rula...pur si simplu, asta am ocazia sa o repun pe "picioare" sau roti...e doar o ambitie personala numai bine! "distractie placuta-ti doresc." ...mersi Daca pot sa te ajut cu ceva sa-mi spui. Dar stii ca este f. mult de lucru si nu coasta putin. Spor la munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Iunie 28, 2008 Autor Share Postat Iunie 28, 2008 Daca pot sa te ajut cu ceva sa-mi spui. Dar stii ca este f. mult de lucru si nu coasta putin.Spor la munca Pai ar fi de mare ajutor dc ati putea sa imi spuneti cam cat/ce/cum m-ar costa. Adica na, eu ma gandeam sa las vopseaua asa cum e, cel putin pana una-alta, ca nu e mancata de rugina nicaieri. In rest...cauciucuri, lant+pinioane, eventual comenzi +maneta acceleratie...? adaugati la lista. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.