Sari la conținut

K55 1958 Ajutor Reconditionare


toasted
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor!

 

M-am hotarat sa reconditionez un k55 din '58. Am stat putin pe ganduri daca sa fac asta sau nu, pentru ca nu ma prea pricep, dar dupa ce m-am documentat cu mare atentie si am studiat motorul mai de aproape, m-am hotarat sa o fac!

 

Ca sa evit pierderi mari si inutile de timp/bani am zis ca intai vad daca porneste motorul. Daca da, continui, dc nu reusesc nicicum sa il pornesc, inseamna ca nu-s in stare si o las balta.

 

Asa...motocicleta e aceasta: /index.php?...=166355&hl=

 

Pana acum am curatat motorul, l-am desfacut, l-am remontat. Acum e curat si se invarte f bine (zic eu), nu are joc nicaieri, pistonul arata f bine. In continuare urmeaza sa il montez pe cadru, curatat rezervor, montat carb si...sa vedem ce mai lipseste.

 

Am o mare nedumerire cu partea electrica: stiu ca aprinderea e pe magnetou (care sper ca functioneaza). Stiu ca RT-urile dupa care a fost copiat k-ul aveau o baterie de 6v, 8A...dar, asta ce e? :

 

http://kep.tar.hu/bhc/27662749/5668234#2

 

ma refer la cutia aceea cu fire pusa langa baterie pe motor. La mine nu exista, cum nu exista nici aici de ex:

 

http://www.motorcycleharness.com/2/55zid/k55

 

e adaptare pt 12v?

 

Asa...ar mai fi problema uleiului tehnic...de care? Si cutia+ambreiaj e in baia de ulei a carterului sau separat?

Sub rezervor e un tub, seamana cu un condensator mare(se vede in poze) , care nu l-am gasit in manual la RT125. Ce rol are? si unde se leaga?

 

Daca e blocata furca...ce fac cu ea?

 

Farul nu e original...ma poate ajuta cineva?

 

Cam atat pana acum...pe parcurs mai intreb daca am nedumeriri (si o sa am). Actiunea incepe prin august. O sa postez poze si tot ce trebuie.

 

Mersi, numai bine.

 

ORICE SFAT E BINEVENIT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar dupa ce m-am documentat cu mare atentie

 

Sub rezervor e un tub, seamana cu un condensator mare(se vede in poze) , care nu l-am gasit in manual la RT125. Ce rol are? si unde se leaga?

 

condensatorul ala mare de sub rezervor e o bobina de inductie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o mare nedumerire cu partea electrica: stiu ca aprinderea e pe magnetou (care sper ca functioneaza). Stiu ca RT-urile dupa care a fost copiat k-ul aveau o baterie de 6v, 8A...dar, asta ce e? :

 

http://kep.tar.hu/bhc/27662749/5668234#2

 

ma refer la cutia aceea cu fire pusa langa baterie pe motor. La mine nu exista, cum nu exista nici aici de ex:

Mersi, numai bine.

 

ORICE SFAT E BINEVENIT!

Este releul de incarcare, cel original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este releul de incarcare, cel original.

Le cunosc de cand eram copil motocicleta mai puturoasa si nasoala nu exista . Dar daca asta vrei este OK dar de rulat nu cred ca o sa-ti convina. O fi una din copiile renumitului DKW de 125 dar este una proasta.

distractie placuta-ti doresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La felul in care arata nici nu se pune discutia sa nu il restaurezi.Intrebai de baterie;nu cunosc bine motocicleta dar din cate stiu nu aveau baterie.Prin iarna am fost si eu sa vad unul dar nu are acte la el si e pacat deoarece si acela este intr-o stare destul de buna.

Parerea mea este sa pui mana si sa il faci.Chiar daca spunea cineva mai sus ca este o motocicleta nasoala si nu prea o sa poti circula cu ea,merita refacuta pentru farmecul ei de antichitate si cand ai chef sa te dai o tura pe centru cu ea. :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Le cunosc de cand eram copil motocicleta mai puturoasa si nasoala nu exista . Dar daca asta vrei este OK dar de rulat nu cred ca o sa-ti convina. O fi una din copiile renumitului DKW de 125 dar este una proasta.

distractie placuta-ti doresc."

 

in primul rand mersi de raspunsuri.

in al doilea rand, am cu ce rula...pur si simplu, asta am ocazia sa o repun pe "picioare" sau roti...e doar o ambitie personala :kali:

 

numai bine!

 

"distractie placuta-ti doresc." ...mersi

Editat de toasted
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Le cunosc de cand eram copil motocicleta mai puturoasa si nasoala nu exista . Dar daca asta vrei este OK dar de rulat nu cred ca o sa-ti convina. O fi una din copiile renumitului DKW de 125 dar este una proasta.

distractie placuta-ti doresc."

 

in primul rand mersi de raspunsuri.

in al doilea rand, am cu ce rula...pur si simplu, asta am ocazia sa o repun pe "picioare" sau roti...e doar o ambitie personala :kali:

 

numai bine!

 

"distractie placuta-ti doresc." ...mersi

Daca pot sa te ajut cu ceva sa-mi spui. Dar stii ca este f. mult de lucru si nu coasta putin.

Spor la munca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pot sa te ajut cu ceva sa-mi spui. Dar stii ca este f. mult de lucru si nu coasta putin.

Spor la munca

 

 

Pai ar fi de mare ajutor dc ati putea sa imi spuneti cam cat/ce/cum m-ar costa. Adica na, eu ma gandeam sa las vopseaua asa cum e, cel putin pana una-alta, ca nu e mancata de rugina nicaieri. In rest...cauciucuri, lant+pinioane, eventual comenzi +maneta acceleratie...?

 

adaugati la lista.

 

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...