andrei belcic Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 Salut! Am un 400 EXC 2002 pe care l-am cumparat in iarna. La inceput ma dadeam mai usor si, fiind mai frig, nu am avut nici o problema cu racirea. Dar, de ceva timp incoace, au aparut problemele. Mergand prin paduri cu el si fortindu-l intr-a intaia, a inceput sa dea pe afara lichidul de racire. Nu am verificat dar credeam ca antigelul iese pe la busonul radiatorului stanga, prin furtunel si curge pe coturile esapamentului. Dupa un timp am constatat ca, de fapt, antigelul iese dintr-o gaurica aflata in chiulasa, chiar sub pompa de apa. (gaurica e din fabrica, nu e aparuta ulterior ). Am desfacut capacul pompei de apa dar nu am reusit sa vad continuarea gauricii in motor. M-am uitat pe manuale KTM dar nu am vazut specificatii despre ea. La inceput curgea putin. Dupa un timp a inceput sa curga din ce in ce mai mult si, mai nou, curge chiar cand motorul rece si oprit. Stiti cumva ce rol are aceasta gaurica? Vi s-a intamplat si voua ceva similar? Se poate remedia problema fara a demonta chiulasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulfa Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 Salut!Am un 400 EXC 2002 pe care l-am cumparat in iarna. La inceput ma dadeam mai usor si, fiind mai frig, nu am avut nici o problema cu racirea. Dar, de ceva timp incoace, au aparut problemele. Mergand prin paduri cu el si fortindu-l intr-a intaia, a inceput sa dea pe afara lichidul de racire. Nu am verificat dar credeam ca antigelul iese pe la busonul radiatorului stanga, prin furtunel si curge pe coturile esapamentului. Dupa un timp am constatat ca, de fapt, antigelul iese dintr-o gaurica aflata in chiulasa, chiar sub pompa de apa. (gaurica e din fabrica, nu e aparuta ulterior ). Am desfacut capacul pompei de apa dar nu am reusit sa vad continuarea gauricii in motor. M-am uitat pe manuale KTM dar nu am vazut specificatii despre ea. La inceput curgea putin. Dupa un timp a inceput sa curga din ce in ce mai mult si, mai nou, curge chiar cand motorul rece si oprit. Stiti cumva ce rol are aceasta gaurica? Vi s-a intamplat si voua ceva similar? Se poate remedia problema fara a demonta chiulasa? salut , daca te referi la gaura din partea stanga de pe chiuloasa de sub axul cu came , atunci trebue sa schimbi semeringurile de pe axul cu came care tine de fapt si pompa de apa si este antrenata de acelasi ax, v-a trebuii sa dai jos capacul chiuloasei sa poti ajunge la axul de care-ti spuneam in spatele alicei de la pompa sunt doi rulmenti cu semeringuri pe care trebue sa-i schimbi , unul este pt ulei si celalalt ptr. apa , este cand curge si ulei prin aceeasi gaura depinde care garnitura cedeaza. sper sa reusesti sa remediezi defectiunea . spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 1, 2008 Autor Share Postat Iulie 1, 2008 salut , daca te referi la gaura din partea stanga de pe chiuloasa de sub axul cu came , atunci trebue sa schimbi semeringurile de pe axul cu came care tine de fapt si pompa de apa si este antrenata de acelasi ax, v-a trebuii sa dai jos capacul chiuloasei sa poti ajunge la axul de care-ti spuneam in spatele alicei de la pompa sunt doi rulmenti cu semeringuri pe care trebue sa-i schimbi , unul este pt ulei si celalalt ptr. apa , este cand curge si ulei prin aceeasi gaura depinde care garnitura cedeaza. sper sa reusesti sa remediezi defectiunea . spor la treaba Aha! Din afara spre interior, intai vine apa, apoi simeringul pt apa, apoi gaurica, apoi simeringul pt ulei si, apoi uleiul. Sper sa nu trebuiasca sa dau jos capacul chiulasei. Am vazut intr-un manual ca se pot da jos cele 2 simeringuri si fara sa dau jos capacul chiulasei. Dar doar pt modelele dupa 2002. Sa ajung acasa si ma apuc de treaba. Multam pt informatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 la ce temperatura va ajunge apa la ktm???io am un barzaune in 2t un sx de 250 dar am dat in el putina forja dar sa icnalzit dar apa nu era mai calda de 60 grade!cam pe la ce temperatura tre sa mearga el normal??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 la ce temperatura va ajunge apa la ktm???io am un barzaune in 2t un sx de 250 dar am dat in el putina forja dar sa icnalzit dar apa nu era mai calda de 60 grade!cam pe la ce temperatura tre sa mearga el normal??? nu e o regula vis-a vis de temperatura,dar pesemne ca nu i-ai dat suficienta forja de nu ai incins motorul..oricum daca tragi ca lumea de el si se raceste nu sunt probleme,dar daca il freci cu 3 la ora prin padure clar il fierbi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogd_and Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 cum s-a rezolvat pina la urma?... ai reusit sa schimbi simering fara sa dai jos capac chiuloasa?... era cumva ciupita si garnitura chiuuloasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 5, 2009 Autor Share Postat Februarie 5, 2009 cum s-a rezolvat pina la urma?... ai reusit sa schimbi simering fara sa dai jos capac chiuloasa?... era cumva ciupita si garnitura chiuuloasa? Salut! Nu, nu am dat jos capacul chiulasei. Modelul meu (EXC 400 - 2002) are prevazute doua gauri cu filet M3. Mi-am improvizat un fel de presa din 2 suruburi M3, o tabla si la mijloc un surub mai mare. Am extras bucsa de aluminiu care poarta cele doua simeringuri. Ala dinspre pompa de apa era futut. L-am inlocuit, am impins bucsa inapoi si, gata! Fara complicatii cu chiulase, etc... Deocamdata Daca modelul tau nu are acele 2 gauri M3 si vei da jos bucsa de mai sus, merita sa-i faci tu respectivele gauri. Daca se mai strica vreun simering, in 5 minute rezolvi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 nu e o regula vis-a vis de temperatura,dar pesemne ca nu i-ai dat suficienta forja de nu ai incins motorul..oricum daca tragi ca lumea de el si se raceste nu sunt probleme,dar daca il freci cu 3 la ora prin padure clar il fierbi.. Am un prieten cu xr 650 r ca al meu si nu stiu cum io reusit da o ars garnitura de chiulasa!Acuma...intrebarea mea...de fiert si eu am fierto...adica sa bolboroseasca pe la alea doua furtunase...dar oare care e limita??Daca mergi vreo 5 km cu 10-20 la ora si pe ceva urcusuri..sau pe noroaie...arzi garnitura???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 9, 2009 Autor Share Postat Februarie 9, 2009 Am un prieten cu xr 650 r ca al meu si nu stiu cum io reusit da o ars garnitura de chiulasa!Acuma...intrebarea mea...de fiert si eu am fierto...adica sa bolboroseasca pe la alea doua furtunase...dar oare care e limita??Daca mergi vreo 5 km cu 10-20 la ora si pe ceva urcusuri..sau pe noroaie...arzi garnitura???? Pai daca vezi ca fierbe si da pe afara, si tot mergi si tot da pe afara si iar mergi si tot da pe afara... Si nu completezi antigelul, macar cu apa din rau daca e groasa si trebuie sa ajungi acasa. Pana la urma vezi ca pierde putere si, in final, daca tot tragi de el, arzi si garnitura de chiulasa. Eu, cand ma dau prin paduri, car cu mine si un litru de apa distilata. Pentru orice eventualitate. Anul asta vreau sa investesc intr-un ventilator, sa scap de litrul asta de apa din rucsac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucihusky Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Mai Andrei eu am o motoreta de cross naspa... Husqvarna. Nu e KTM. Nu are nici macar ventilator. Dar nu mi-a fiert niciodata, si m-am dat un an cu ea la enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Mai Andrei eu am o motoreta de cross naspa... Husqvarna. Nu e KTM. Nu are nici macar ventilator. Dar nu mi-a fiert niciodata, si m-am dat un an cu ea la enduro. Probabil e 2T,iar la astea in 2T racirea e mult mai buna!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.