Mark81 Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 Dragilor, a incercat careva sa puna o roata de enduro pe el? Se poate? ce capacitate are rezervorul? Mersi, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motofum Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 nu te sfatuiesc sa-i pui... eu ma bag f bine pe coclauri cu roti de supermoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 amortizoarele de sm in principiu sunt mai rigide si mai scurte... trage si tu concluzia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 (editat) Dragilor, a incercat careva sa puna o roata de enduro pe el? Se poate? Mersi, amortizoarele de sm in principiu sunt mai rigide si mai scurte... trage si tu concluzia Moshule, in principiu orice se poate, dar dupa cum zice si dracushorul, suspensiile de SM sunt TARI. Uite un exemplu: "vechiul" LC4 640 SM (din nastere): care intr-un final a primit si roata pe 21" Protagonistul e Raz, prietenul meu. Concluzia lui a fost ca oricat de moi ar fi setat suspensiile, tot erau prea tari pt. enduro. Editat Iulie 1, 2008 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 Nu stiu daca 690SM are suspensile la fel reglabile ca si 690enduro si 690SMC, dar daca are nu ar trebui sa fie o problema. Poate doar aripa din fata si nu stiu cat ii de mare cursa suspensilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 foarte tare , cunosc ktm-ul lui Raz, eu i-am cumparat protectiile de ghidon si altcineva motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Da de care supermoto ii? SM sau SMC.....ca ii o mare diferenta intre ele....SMC seamana cu 690 enduro si cred ca aici se vorbeste de SM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Pai daca are suspensile reglabile ca si enduro'u nu ii bai. Pt ca se pot intarii si inmuia in funtie de utilizare si greutatea pe care o transporta. S-ar putea sa fie totusi mai simplu de facut din enduro supermoto decat invers, in caz ca setarile amotizoarelor is gandite chiar numa pentru supermoto(ceea ce s-ar putea sa fie asa pt ca au cursa mai mare fata decat modelu enduro, ceea ce da de gandit). Cel mai simplu cauti aici: http://www.advrider.com/forums/showthread....7643&page=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 mai oameni buni, e motor racing, nu ai nevoie de semnale, alea se dau primele jos, si oricum se schimba si toba originala cu una racing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
modoran Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Lc4 690 nu e racing niciodata. exc e racing. Lc4 e de strada!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Lc4 690 nu e racing niciodata. exc e racing.Lc4 e de strada!!! pe bune?... nu stiam... citeste si printre randuri si daca nu pecutezi din prima intreaba un prieten Iar revenind la topic, 690 SMC va fi mereu de strada, asta datorita suspensiei foarte tari, iar cea mai buna varianta pentru un dual ar fi 690 Enduro la care sa iei roti de SM. Iar cand se spune ca suspensia e reglabila, nu inseaman ca te joci la butoane si o faci ca cea de enduro. Intre cele doua difera arcurile precum si o droaie de alte porcarii din ele precum si uleiul care se pune. Eu astept inca 690 Adventure, daca se va face, caci momentan e greu pe strada asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 Pai ii clar ca nu is la fel suspensile(aia am zis si io), dar oricum tot mai simplu obti din modelu enduro ceva aproape de supermoto decat invers. Si treaba cu semnalizarile ii naspa. Si sa recunoastem, in tara asta cu soferi(o gramada) de 2lei, fara semnale ii si mai periculos. Si faza cu suportu mai jos ii urmatoarea: modelul european are pus semnalele pe suportu ala de numar(care la la enduro ii foarte probabil sa il rupi la prima cazatura, deci solutia ii sa le pui sus lg stop) si modelul american ca sa obtina aprobarea pt inregistrare semnalizatoarele trebuia se fie puse pe codita aia urata cu stop'ul ala mare si urat. Pacat doar ca gazele de esapament is destul de calde incat sa topeasca semnalele. Inca nimeni nu a zis ce se intampla daca schimbi evacuarea cu un Akropovic(vreo 500e finala si cam 1000e completa) sau alt esapament(FMF am vazut ca au mai cumparat ceva tipi prin SUA). Si eu sper sa se faca un 690 adventure. Daca nu urmatoarea motocicleta va vi lc4 640 adv, chiar daca vibreaza. Oricum nu cred ca vibreaza mai tare decat monicilindru meu in 2t. Oricum modelul adventure ii cel mai bun compromis intre sosea si offroad(mai mult decat macadam si forestier in stare buna). Ca sa clarific situatia cu rotile problema sta in felul urmator. Modelul la SMC nu se pot pune roti de enduro din cauza etrierului fata pe care nu se poate monta pe un disc de frana mai mic, iar la modelul enduro problema consta in faptul ca rotile de supermoto fac foarte joasa motocicleta(cursa mai scurta a suspensilor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 Uite ... faza asta cu lampa de semnalizare mi se pare de cacao ! Astia de la KTM nu s-au gandit de loc la asta ?De ce trabuie sa faci tu inventii, pentru o motocicleta noua ? asa arata semnalele la 690 esti sigur ca nu e aripa spate facuta de SICASS? adica asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.